Poliitika

Randjärv talle makstavast hüvitisest: olen 12 aastat südamega tööd teinud! (250)

LISA KOMMENTAAR

aga24. september 2018, 12:48
üks Tartu mees omal ajal ütles, et viie rikkama riigi hulka...ja mõnede inimestele õuele näib see õnn juba kohale olema saabunud:) ja mõned on jälle Prüsselis või Luksemburgis väljateenitud hüvesid nautimas. Armastagem siis ligimesi kes meie üle on seatud (iroonia).
23. september 2018, 16:06
Olen väga mures tema südame tervise pärast. Ta peaks minema ja mingi direktoriga konsulteerima. (kas või pandimaja direktoriga).Mikspärast direktoriga,aga ikka sellepärast,et temast saab kohe ka direktor. Ja ega alamate tüüpidaga tema tegamist ei tohi teha. Elagu profaanlus!!!
Tiit23. september 2018, 10:45
Kes teist endist rahast ära ütleks? Kommentaarides kisate küll aga raha saada on siis on kohe käed pikal.
tibu22. september 2018, 15:54
12 aasdtat tööd teinud? aga kus on tulemused?
kuda pole tulemusi23. september 2018, 03:43
Jänesest sai Randjärv, no nagu see TPI lugu, nimevahetus kustutab patuid
Xxx22. september 2018, 14:49
Mõtetu eit.Tal savi .mis temast arvatakse.
22. september 2018, 14:38
jube puuk,ahne ja omakasupüüdlik.tõeline riigiltkoguja.
Jänes22. september 2018, 14:32
ärgu arvaku,et aeg annab arutust! Eesti rahval on väga pikk mälu!
Maie22. september 2018, 13:13
Häbi ,milline klassivahe . Kas sellist Eestit me tahtsime ?
1222. september 2018, 12:19
12 aastat südamega tööd teinud ja ka väga südamlikku palka saanud + kuluhüvitised + lähetustasud.
Kui oleks 12 aastat keskmist Eesti palka saanud siis vast ei kõlaks nii jõhkralt võltsilt ...
välja nägemine22. september 2018, 11:03
Kuidas näevad välja iga ilmaga tööd rabavad maksu maksjad ja kuidas näeb välja Jänes,kellele kingiti 20000,mille eest.Miks peab rahvas oma vere ja higi vaevaga Jäneseid ülal pidama. Jänes tegeles rohkem pärlite ja kivikestega ja ootas raha sadu.Ehk oli koguni rohkem maagia huviline,kui poliitik,kes otsib uusi raha allikaid.
mati22. september 2018, 10:27
iga kuu oled südamega palka ka saanud...
Matilde 22. september 2018, 09:27
Rügasin 30 aastat südamega tööd teha, tänutäheks 200€ töövõime toetust kuus. Tervis ei võimalda töölkäimist, et pisutki lisa teenida. Vot selline võrdsus meie riigis!
ain22. september 2018, 09:08
möni tuleks ikka ,,,liivapeetri,,juurde teiste hirmuks saata,,
ain22. september 2018, 09:07
kuidas saab kellelegi maksta hüvitist kui tal pole töölepingutki??? riigikogulastel pole ju mitte ühelgi mingit tõõlepingut
E22. september 2018, 08:39
Laine on üks nendest hattadest kes riigikokku saades oma mehele jalaga p-esse on andnud ja hakkand seal litutama.Ikka selle nimel et rohkem pappi kukkus.Samasuguseid on seal kümmneid läbi käinud.
Naerukoht21. september 2018, 23:09
Kas oled 12 aastat tasuta seda tööd teinud? Ja mina arvasin,et selle eest ka palkka maksti.
ja tundub22. september 2018, 07:43
et pidanuks peaga tööd tegema.
Tohoh21. september 2018, 22:10
Jänes ja vahetatud nimi?! Diplomitöö võltsing?! Südame või sabaga, aga võta see raha. Mis ma ikka Sinuga teen.
juga21. september 2018, 21:49
Miks tavainimene töölt lahkudes kompensatsiooni ei saa? Siis ei peaks seda saama ka aastaid tooli soojendanud isendid.
Teeline21. september 2018, 21:16
Töö? tegemise eest maksti piisavalt kõrget palka.
OMG21. september 2018, 20:00
Ronja21. september 2018, 21:49
Oi,kui paljud on südamega tööd teinud ja saanud väga madalat palka,"pikkadest rubladest" pole juttugi. Kuidas ikka poliitikute tööd nii kõrgelt hinnatakse, aga tulemusi ei näe ka luubiga ?
M. 22. september 2018, 09:46
Kasvatan ja hoian pisikesi inimesi, 2-3- aastaseid. Olen lapsega kodus oleva ema asendaja, juba teine aasta läheb. Iga päev mõtlen, mis saab, kui see ema tuleb tagasi tööle ja mul leping lõppeb. Saan vaid saadaoleva palga ja raha kasutamata jäänud puhkusepäevade eest.
seinaäärde21. september 2018, 19:44
Rahvas pidagu meeles , küll hiljem vaatab.
On21. september 2018, 18:49
ikka õige ütlus,et raha ei naise! Häbi kogu riigi valitsused! HÄBI
südamega?21. september 2018, 18:40
Selles ametis on kõigepealt pead vaja, ajusid, mis midagi jagaksid ilmaelust. LAINE, EGA SA DIRIGENT EI OLNUD NEED AASTAD, ET SÜDAMEGA TÜÜD TEGID! Kas seal 101. hulgas mõnigi aju juhtub olema? Laine tegi südamega, aga on alust arvata, et rohkem ikka suuga, nagu need ülejäänud 100.
khm21. september 2018, 20:39
Rohkem toimub seal klounaaži kui mingit ajujahti.
Mann21. september 2018, 18:27
Südametu kalkuleeriv mutt, täpne arvestus, millal õige aeg lahkuda teisele soojale ametipostile, et mitte oma "väljateenitud" hüvitisest ilma jääda. Kui juba sellised targad mehed nagu Riikoja ja Raud tema ebaeetilisusele viitavad, on asi väga mäda. Kas see Randoja saab puhta südametunnistusega edaspidi õhtuti magama minna? Fb sõbrad muidugi kiidavad takka, kui suurepärane naine ta on. Eriti küüniline on Ivi Eenmaa.
See21. september 2018, 18:22
on ikka nii et, suured sulid sõidavad tõllas ja väikesed ripuvad võllas. Mõni nädal tagasi käis meil ehitusobjektil maksuameti kontroll. Meid aeti taga nagu viimaseid pätte. Kõik oli korras aga enda jaoks oli see ebameeldiv kogemus.
sama22. september 2018, 13:11
Olen sama ebameeldivat üle elanud, küll teises ametis.
leo21. september 2018, 18:15
Kilter ja kubjas, kes mõisatallis oma rahvuskaaslasi peksid, tegid seda ka ilmselt südamega. Oli lihtsalt kuidagi kasulik
eksid21. september 2018, 18:49
Maapäeva seadus lihtsalt ei lubanud mõishärral omi käsi määrida. Seda nädalavahetuse sugemist, hästileotatud ja soolatud pajukeppidega, tegi suure hoole ja armastusega tavaliselt paabripops.
miks21. september 2018, 18:09
imestatakse, et riigikogulaste maine vabalanguses solgitorust alla voolab
Njahh21. september 2018, 18:04
Pakosta räägib võrdõiguslikkusest ja võrdsest palgast.
Kahjuks on ta hetkel vait nagu kult kult rukkis. Märgiline vaikus.
olen kindel21. september 2018, 18:50
Et Pakosta ja Jänes said ja saavad ka edaspidi võrdset sissetulekut.
pension21. september 2018, 17:38
Aga pensione riik tõsta ei jõua,Jänese suguste jaoks on raha küll jagada.Isegi siis,kui juua täis peaga minister roolis oli.Jäneste suguste tõttu surevad aga töölised liigse töö koormuse all suures kartuses kaotada töökoht ,sest ei maksta mingit 20000 ametist lahkumisel.Ilma tööta kohe alamas klassis või kastis.
jaak21. september 2018, 17:38
Huvitav,miks Jänese kohta ei räägita,et ta pole eestlane,aga teisi temasuguseid
sarjatakse hommikust õhtuni!
Inimesed,21. september 2018, 17:29
mõelge hoolega järele kui paljud teist jätaksid selle raha vastu võtmata!?Mina küll ei jätaks.
jupats21. september 2018, 17:38
sina pole lihtsalt asjale pihta saanud ju. asi selles, et jänkulaine meelega venitab, et kopkas tasku pista. ülbab ka veel. aga tal ju töökoht olemas. järelikult see hüvitis talle on igatepidi ebaaus. ja jänku täiega näitab välja, kui südametunnistuseta ja ebaeetiline ta on.
mõtlik21. september 2018, 18:52
ja keegi valitsusest ega riigikogust ei sekku ? Tähendab nii käib ja hakkab ka edaspidi käima . Olgu valitsus keskerakondlik või reformimeelne.
RS21. september 2018, 17:20
Mina olen 51 aastat südamega tööd teinud ja teen veel edasi, kuni suudan....
ats55521. september 2018, 17:12
ma olen 18 aastat südamega oma tööd teinud aga,kui praegu äraläheks,saaksin südamest jalaga tagumikku hoopis :D
21. september 2018, 16:51
Aasta lõpus +veel kopsakas jõulupreemia otsa.
Kõik21. september 2018, 16:51
Inimesed teevad oma tööd südamega muidu nad vallandatakse! Huvitav on see,et kui riigiametnik omal soovil lahkub saab hiigelsuurt hüvitise,aga lihtne inimene ei saa isegi tööturaha! Nii suurt klassivahe ei ole kunagi olnud 🤔
Halloo Laine!21. september 2018, 16:46
Aga palun, üks näide elust, kes oleks ainult kopsudega tööd teinud? Kõigil , kellel hing veel sees, on ka süda, kuidas teisiti veel tööd teha saakski? Nii rumal põhjendus viguritest, kuidas seda ikka rohkem ja rohkem annab välja petta. Täitsa oravate põhikombestik, südamega töö= raha.
A jääb õigust veel ülegi21. september 2018, 16:39
Mis kasulikku tööd sa siis tegid?
Kas mingi trollrobot21. september 2018, 16:37
Maruu21. september 2018, 16:26
Riigikogus saab nii häid hüvitisi südamega tööd tehes? Mida veel. Tundub, et siis mujal ei tehta südamega tööd. Nõme vabandus hüvitist vastu võtta.
Küsimus21. september 2018, 16:23
Agha kas Sina Jänes seda ka tead,et sajad tuhanded on eluaeg tööd teinud ja ei ole mingit hüvitust saanudTänu sinu ja teiste riigikogulaste ahnitsemisele on sada tuhandete pension 300-400 eurot.Häbiraasugi pole teil tahate 12 aasta eest mingit hüvitut saada.
Tõsiselt ka või?21. september 2018, 16:11
Aga kui Maali või Juhan on töötanud ka 12 aastat kuskil kauplusekaasas või traktoristina ja lahkub OMAL SOOVIL ametist siis kas tema saab "südamega töötatud" aastate eest 20 000 euri hüvitist?
mõtlik21. september 2018, 16:40
Valimised ???
Tänast valitsust juhib keskerakond eesotsas Ratasega ! Kahjuks pole eelmiste valitsuste vigade paranduseks lillegi liigutanud. Lisas vaid aktsiise juurde ja töötavatele pensionäridele maksud selga.
rein21. september 2018, 16:02
kurb ja alandav ei ole mitte see, et 12 aasta töö eest on mingi hüvitis saadud vaid see, et proportsioonid pole paigas. ja see hüvitis on saadud nende taskust, kes ise, olles mitukümmend aastat pühendunult tööd teinud, peavad saama sandiseekleid
21. september 2018, 15:31
Ja nüüd hakkab nende kümnete tuhandetega vaese rahva ees vehklema?! Ei ole sellisel ka haigete annetuste varal elavate laste ees häbi! Jube!!!
21. september 2018, 15:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Vahet21. september 2018, 16:56
ei ole,kes võimule saab,enda kahjuks ei hakka keegi neist seadusi muutma! Meie jääme ikka etturiteks ja hiljem süüdistatakse,et ise valisite!
21. september 2018, 15:27
Oma töö, kui seda tööks nimetada, eest said sa ju suurepärast palka!
väljavalitu21. september 2018, 15:16
Miks Laine Jänes on sündinud Moskvas?
21. september 2018, 15:18
Jänestel käib see kähku, kes siis ikka suudab jälgida.
jumalauta21. september 2018, 15:19
ei tahaks isegi suure raha eest olla Laine Jänes.
väljavalitule21. september 2018, 15:25
Laine ju venelane kui abellus sai esimeseks nimeks Jänes. ja nüüdne nimi teiset abielust.
Austatud Laine,21. september 2018, 15:16
olge inimene suure algustähega,kinkige see raha lastekodudele ,üksikemadele,lastehaiglale.Just ,teie kinnitasite aastaid ,et lapsed on meie tulevik kui nii hakaksite käituma ,uskuge sel juhul ,te saaks eestimaalaste lemmikuks,Laine ,kinkige see raha lastele.
6921. september 2018, 15:02
Olin lasteaiaõpetaja, töötasin kohusetundlikult 41 aastat, kui pensioni sain aga 31 aasta eest. Selline on elu meie kallil Eestimaal.
aga see ju stalinlik ja ainuüige21. september 2018, 15:27
õiglus. Olen ise samasugune , 43 tööaastast sobis 32 .
Aga see ju kokkuhoid ,mismoodi siis pärismaalastega muud moodi saaks.
borodin21. september 2018, 16:31
vali keskerakind ja sa ei kahetse, pappi tuleb !
keskerakind21. september 2018, 16:55
sõõrik21. september 2018, 14:56
Ega Laine pole süüdi selles, et riigikogu inimestele on sellised seadused ette nähtud. Tema lihtsalt järgib seaduseid. Kas mõni kommenteerija tõesti ütleks sellisest rahast ära, kui tal oleks võimalik see saada? Vaevalt küll! Peaksime olema harjunud juba, et meile lihtinimestele ei hüvitata midagi. Ainult hambaarsti kabinetis võib korra käia tere ütlemas. Ja peale selle, mis see kellegi teise asi on mida inimene pärast oma rahaga teeb. Justkui oleks kohustatud kõikidega jagama. Nii või naa on riigikogulased üle makstud koos kõikide hüvitistega. Minu arust see summa nüüd küll nii suure tähtusega pole, et sellest draamat peaks tegema. Ammu on juba aru saada kuidas seal raha loobitakse võõraste aitamisele ja omadele ei tehta midagi. Pole mõtet ärritada end poliitika teemaga, sest tõesti see summa ees või taga, see ei muuda mitte midagi. Eestlane on selline tuim rahvas ja iniseb ainult kuskil kommentaariumis anonüümselt kõik pahameele välja. Aga et läheks riigikogu ette kisama ja mässama, ei seda pole. Eestlane on ju kõigega nõus, kuigi aru ma ei saa, mis te nüüd tagajalgadel olete?
ohhoo21. september 2018, 14:59
kas 20 tuhhi maksumaksja taskust pätsata on sinu jaoks tähtsusetu summa vä!
sõõrik21. september 2018, 16:23
Aga mida see minu jaoks muudab? Kui ma draamatsen ja karjun omaette, kas see teeb mu elu kuidagi paremaks? Saan ma kuskilt sendi lisaks? Või kas Jänesele makstav hüvitis teeb mu elu kuidagi halvemaks? Nii või naa jääme meie ehk lihttöölised rabama, et riigikogu saaks rahadega hiljem priisata ja seda valimiste eel tuulde loopida, naaberriike aidata jne. Miks ma peaksin iga sendi ja riigikogu liigutuse pärast enda närve muudkui raiskama kui mu kisa nagunii maailma teistpidi pöörlema ei paneks. 20 tuhat on minu jaoks loomulikult väga suur raha, aga elu läheb edasi. Tasuta bussisõitu ka minu maakonnas pole, aga minu elu sellest seisma ei jää. Vabariigi kõige kallim keskkütte hindki kuulus sellele vallale kus mina elan paar aastat tagasi, ikka läheb elu edasi. Kui kõik teised on rahul, milleks siis mõned üksikud märatsema peaks? Anonüümne lehes sõimamine ei muuda ka meie elu. Või tõesti mõne elukvaliteet muutub sellest?
Jüriöö21. september 2018, 14:42
Ainus,kelle töö on silmaga nähtav on OSSINOVSKI.
Taat21. september 2018, 14:41
Sa Raits mine ravile ja olegi seal niikaua, kui vanadekodusse pääsed, riigi lobile!
liar.21. september 2018, 14:33
Ja jälle läheb süda veelgi rohkem pahaks, kui eile. Huvitav, mis näoga ta praegu avalikkuses ringi käib. Näiteks poes.
miks te panete daamile tema pisitillukest raha pahaks.21. september 2018, 15:06
ega te ometi teda hakka seina ääres maha laskma sellepärast, et ta sündis Moskvas ja ta ema venelane ????
Ta on aidanud teil taastatud vabariigist ilma jääda, on hoolitsenud teie toimetuleku eest ja üldse on ta koos aseriga meie au ja meie uhkus.
juku21. september 2018, 14:26
ega ma ei ole seal RAHApärast- ikka rahva
Redze.21. september 2018, 14:24
Kui kade võib ikka olla eestlane, see on ju hea kui inimene raha saab. Mida teil siin kommentaarides see tati pritsimine aitab , ega nemad ei loe ju ega huvitagi need kommentaarid. Kui normaaselt elada tahate võtate raudkangid, hangud, hargid, labidad, vikatid jne ja toompeale aga ikka minnakse valima, heisatakse sinimustvalge jne. Suuga kõik kõvad mehed aga tegudes mitte M igi.
1111111121. september 2018, 15:02
Ei julge keegi midagi teha. Isegi kui antakse võimalus millegi üle vaielda, siis on tavaliselt kõik tuimalt nõus iga asjaga. Seljataga hakkab alles mingi sumin ja kisa pihta, et kõik on pahasti. Ei saa üldse aru mida siin õhtulehes või delfis prääksumine annab, arvatakse et see jõuab riigikokku arutamisele? Lõbus on vaadata kuidas lääne euroopas rahvas mässab vahepeal. Vot sedasi tehtakse tegusid, aga mitte anonüümselt lehes inisedes.
vanaema21. september 2018, 14:19
Kas pr Randjärvel pole niipalju haritust ( just haritust), et ta ei suutnud aduda, kui palju tema sõnad teistele eestlastele haiget teevad?
Haritus on küll21. september 2018, 14:27
Igal rahval ja rahvusel on oma kombed.
Ja ka oma õigus. Eriti juutidel.
naiivsele vanaemale21. september 2018, 15:01
raha- ehk saamahimu varjutab pr Randjärvel kõik muud meeled ja tunded.
ja miks venelanna tutar ,korralik NLKP liige ,peaks hoolima 21. september 2018, 15:07
siinsete aborigeenide asjadest ?
Ärge olge narrid, valige ta ilusasti Toompeale tagasi.
Tiit21. september 2018, 14:18
Jube seadus.Mida hùvitatakse?
Karjuv ebavõrdsus21. september 2018, 14:18
Mina olen 46 aastat ühes ja samas asutuses südamega tööd teinud ja sain ainult ühe kuu palga koondamise tõttu, kui olaksin omal soovil läinud, siis poleks pennigi saanud. Kas Riigikogu liikmed peavad tõesti mingid kõrgemal seisvad olevused olema? Neil niigi kõrge palk, ühe kuu palk oleks küllaldane hüvitiseks.
naine21. september 2018, 14:15
Teisedki teevad tööd südamega,aga südamed on lihtsalt erinevalt tasustatud.
Lugeja21. september 2018, 14:14
Tegelikult on imelik et sellist hüvitist makstakse aga nemad on ise endale need teinud ja kui oleks suurem summa olnud oleks ka rõõmuga vastu võtnud võibolla oligi väike veel teine on kaheksa aastat tööd teinud nagu ise nimetab "hingega" . Au Neeme Rauale.
kuldne puur21. september 2018, 14:06
Kõik tuleks Toompealt minema kihutada,kes on kaasa aidanud selliste seaduste tegemisel,kus rahva raha jagatakse seadusega varjatud kuritegelikul viisil.Ükski minister ei ole näinud seaduse auku,sest ka nemad loodavad kopsakale lahkumis hüvitusele.Seega on nad kaasosalised ja raha raiskamise kaasa aitajad.Seadused peavad kehtima kõigile võrdselt.
oleks sel naisel21. september 2018, 14:00
natukenegi nö riigimehelikkust, siis loobuks ta sellest rahast. Austusest eesti inimeste vastu.
häbi21. september 2018, 13:55
Kas vaese rahva ees häbi pole sellist summat niisama lihtsalt vastu võtta, kui paljud pered elavad vaesuses ja lapsed näljas?
?21. september 2018, 20:34
Kui see raha ka riigikassasse jääks, siis vaesemate vahel seda nagunii ära ei jagataks. Põhimõtteliselt peaks siis iga inimene häbenema teiste ees, kui omab kallimat telefoni või autot või kui teenib rohkem? Õnneks või kahjuks mina päris vaeseid ja näljas inimesi pole enam 10 aastat kohanud. Kui kuskil tehtakse toiduainete jagamist niinimetatud vaestele, siis käivad millegipärast uhkete maasturite, geelküünte ja juuksepikendustega, iphone näpuvahel tibid toitu haaramas. Kas tõesti neid inimesi peetaksegi vaesemateks tänapäeval?
Jänesetüdruk21. september 2018, 13:55
,vaeseke on nii kortsu jäänud,porgandeid kah vähevõitu.
Rebase Rein21. september 2018, 14:00
aga sa mõtle, kui palju porgandeid laineke 20888 euriku eest osta saab! jagub ehk lastelegi pärandada.
porgandi hind on ju tõusnud 22. september 2018, 17:20
ss21. september 2018, 13:54
kui ta saab aru,et see summa on liig
VÕIKS TA SELLE SUMMA ANNETADA KASVÕI LASTEFONDI
aga ega vist
ja tahaks teada millises Rimi poes saab õhtuti tasuta toiduaineid
läheks ka sappa,sest pension on nii väike
Raits21. september 2018, 13:54
Mida te rahvas vingute nüüd. Ise te olete tahtnud sellist riiki käite valimas, vanute Venemaad ja Putinit jne. Mina ei ole elus valimas ja ei vingu ka. Sellel eesti ajal ei ole päevagi tööl käinud. veneagset staazi on 18 aastat ja hakkan ikka 300 euri pensioni saama. Kui midagi enam ei jõua küll riik vanadekodus toidab mind kellele ma pole midagi head teinud. Elan normaalset elu, minul on kõik olems, maja, autod, raha piisab jne. Ega keegi ei keela kellelgi riigikogusse minna kes vähegi tahab. Edu, tervist ja õnne Laine le edaspidi ja isiklikus elus.
lendavkits21. september 2018, 23:00
Sa Raits oled sekopää, asi on ju põhimõtteline. Mitte kui palju keegi kusagilt suudab varastada.
Valija21. september 2018, 13:47
Tean ,et üks osa. Inimkonnast töötab peaga ,teine kätega . Südamega töötajatest pole varem kuulnud. Aga "tõejärgses" ühiskonnas võiks töötada ka maksa ja sapiga !
õllejoodik22. september 2018, 17:21
mati21. september 2018, 13:45
olen 40 a. tublit tõõd teinud...
Taat21. september 2018, 13:44
Peaaegu 40 aastat südamega tööd ja tasuks on pension 300 eurot!
Taadule21. september 2018, 16:08
Ära võrdle end haritud Lainega.Sinule harimatule sibile on neljasadatki palju.
Ja..21. september 2018, 13:41
meie südamega teinud tööd ,maksame siis SUURE SÜDMEGA prouale sellist suurt raha.Kas Sa proua ikka magada saad,võttes vastu sellist raha,kui Eesti on täis alatoitumuses lapsi!?
Või südamega...21. september 2018, 13:39
...tegi tööd! Kas on südamearst või?! Ansip ta sinna Riigikogusse sokutas,eks maksku nüüd ise oma jänesele.Tühikargaja ja ebameeldiv mamsel.
kui21. september 2018, 13:38
ikka palju raha niisama antakse siis peabki ju ennast kiitma.
hm21. september 2018, 13:34
häbematu pole mitte Laine vaid ikka need,kes selle seaduse vastu kunagi võtsid. Ja pange tähele, ükski erakond,ei räägi selle häbematuse tühistamisest..ükski !
mille eest?21. september 2018, 13:27
Inimene läheb ühest töökohast teise ja saab 21000 veel hüvitist selle eest!
nii nunnu 21. september 2018, 13:17
No vata kuda paneb raha inimese naeratama ja meie siin räägime mossis inimestest
naine21. september 2018, 13:17
Korralikud pensionärid passivad Rimi taga õhtuti äraviskavat kaupa söögiks, et pensist üüri maksmiseks ikka raha jääks, aga need panevad 21000 korraga, lihtsalt niisama, ei millegi eest taskusse...Kohutav.
mõtlik21. september 2018, 16:34
Vali ikka valitsevat keskerakonda!
21. september 2018, 13:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
teretali21. september 2018, 22:45
Pole vahet keda või mida valid. Tulemus suht sama.
vänto21. september 2018, 13:12
kelle süda töötab, kellel jääb seisma
õudus21. september 2018, 13:12
Aitäh, Neeme Rauale, kes õudust nägi ja kõigile sellest teada andis.
Marta21. september 2018, 13:01
Muidugi on Laine 12 aastat tööd teinud. Ja saanud tehtud töö eest ka tasu - igakuise palga näol. Seda võiks aga rahvaasemik siiski teada, mis on tolle lahkumishüvitise mõte - aidata töölt lahkunud rahvasaadikul uut ametit leida. Seega pole tegu sihipärase kuluga.
kodanik21. september 2018, 12:51
Olen Neeme Rauaga ühel arvamusel,see on HÄBEMATUS millised seadused on riigikogulased omale teinud.Tava kodaniku suhtes nokitakse iga väikese asja pärast. Reformikad on julmad,üks tegi pensioni lisa teenimisega Brüsselis,teine Tallinnas.Seda on näha nüüd juba nende reitingust. Ammu oleks aeg lahkuda riigikogust Nestoril-kaua võib seda mõtetut juttu suust välja ajada.
eestil pappi küll21. september 2018, 12:49
et tühja -tähja pärast selliseid summasi välja käia .
Mõtlesin21. september 2018, 12:47
et kirjutan siin,mida ma sellest 12 tööaastast ja sellest tädikesest tegelikult arvan,aga moderaator ei lase läbi...
Ida21. september 2018, 12:35
Ma olen 54 aastat südamega tööd teinud,et nüüd 400+ pensioni saada ja kuna teen jätkuvalt veel südamega tööd,siis on mind premeeritud tulumaksuga mis läheb pensionist maha.TÄNUD!
vana kesik21. september 2018, 16:35
kalev21. september 2018, 12:34
see on lihtsale tavaeestlasele/riigi tõelisele kodanikule ja võimukandjale sõna otsesesmüttes näkku... "piiks" "piiks"! Muid kommentaare polegi vaja!
juunior21. september 2018, 12:34
Kompensatsioon antakse ikka selle eest, et alguses mõned aastad tuli tal tööd teha v-tuga. Ja seda tegi ta ikka kohe südamega, muidu marjamaale nii mõõduka mõistusega ei pääse.
seenior21. september 2018, 13:33
Ansip ju maksis selle töö eest. Boonuseks upitas Tartu linnapeaks ja vedas riigikokku leboma.
Tõeleid21. september 2018, 16:35
Ansip on ammu läinud. Täna juhib valitsust keskerakond eesotsas Ratasega.
Kratt21. september 2018, 12:33
Aga mina olen ligi 40 aastat südamega Eesti heaks tööd teinud ja pole saanud selle eest sentigi meelehead.
huviline21. september 2018, 12:32
Lugedes kommentaare,kus enamus pole südamega töö eest väärilist palka saanud,siis siit järeldus- pole vajadust südamega tööd teha!
Ants21. september 2018, 13:22
Omamoodi kah õige järeldus !
tuletage meelde21. september 2018, 12:32
Kui pr.Jänesest sai Tartu linnapea siis oli esimene südamega töö oma niigi kõrge palga kergitamine 5000-Eek võrra. Aga mis ta Tartu jaoks kasulikku tegi ,ei tule meelde.
jah, nii on21. september 2018, 12:32
Laine, võib olla! Aga kes ei ole südamega oma tööd teinud? Teate, Riigikoguga ei lõpe maailm. Riigikoguga ei lõpe ka Eesti! Teie olete seal kõrgel nii erilised, et saate ise teiste taskutest võtta, palju endale ise määrate. Südamega tööd teevad väga paljud teisedki, aga teiste taskud on neile suletud. Peale selle Riigikogus võib ka südametult oma tööd teha ja taskud on ikka täis, sest te teete selliseid seadusi endale I S E.
inimesed on üle21. september 2018, 12:31
40 aasta tööl käinud ja tulemuseks on sandikopikad! Küsi Nestori käest kui sa ise ei jaga.
mul on aga sul ei ole 21. september 2018, 12:23
Ja imestatakse miks noored massiliselt eestist lahkuvad
pfff21. september 2018, 12:28
Jah, põgeneda on ikka olnud jobude komme. Aga et keegi korralikult vastu hakkaks ja ise asja paremaks muudaks, seda ei ole - ainult kommentaariumis käib vingumine.
Iga rahvas on oma valitsejaid väärt, nagu näha.
Ära nori!21. september 2018, 12:52
Ennem kui ära läksin, käisin mitmel meeleavaldusel. Ainult sain pori näkku: "mida sa sealt otsisid"? Siis mulle aitas. Ei hakka mina teistega solidaarsusest laevas uppuma. Nii kui Ansip Tallinasse hakkas tulema, ujusin põhja poole. Pension välja teenitud, elan ära. Aga kommentaare lugedes, elatakse ikka veel selles ajas, kui ma minema "ujusin". Usu, need, kes ära on läinud, saavad aru, et kodumaal patriooti mängida, pole sugugi tervislik. Kelle jaoks sa ikka rügad? Elame vaid üks kord.
laulame kooris21. september 2018, 12:57
valitsus kasvatab oma rahvast pugejaid ja pealekabajaid ,kui vastu hakkad ,või ei meeldi midagi ,siis tõmmatakse sul üldse jalad alt , pannakse avalikku häbiposti ja kõige lõpuks istud kuuse all .
vinguv kommentaator21. september 2018, 13:26
Selle valitsusele vastu hakata võib ainult keegi ülirikas väliseestlane ,kes tuleb ja lööb mütsiga ja läheb ja lööb mütsiga.
Noh21. september 2018, 13:59
Kui keegi hakkab nõudma ja paremat tahtma, siis kõik teised ju karjuvad kooris, et kas ainuilt teil on halb, miks just teil peaks paremaks minema.
pfff21. september 2018, 17:03
Loen ainult põhjendusi, miks asja EI SAA teha, aga mitte ühtegi lahendust! See on mõtteviis, mitte reaalne vabandus. Nõrkade ja argade mõtteviis.
Loomulikult on egoiste tänases maailmas massiliselt, kelle jaoks maailm piirdub omaenda nabaga. Aga see inimene, kes juba lähedastest hoolib, peab olema valmis panustama ka oma riiki ja rahvasse. On tore, kui käid paar korda meeleavaldusel, aga tegelikult seisneb võitlemine parema isamaa eest hoopis muus - ise ohjade enda kätte võtmises! Mitte alati poliitikasse minnes, aga tehes endast oleneva, et asjad muutuks.
kas ma saan21. september 2018, 12:22
õigesti aru, et kui Riigikogus kohal ei käi või käid haruharva, siis saad tavalist riigikoguja palka. Aga kui käid kohal ka, siis seda loetakse südamega töötamiseks ja makstakse lisaks palgale ka kopsakas hüvitis.
tõesti21. september 2018, 12:18
selline tunne on nagu nad töötasu ei saakski, et sellseid hüvitisi ja palgalisasid (kuluhüvitisi) makstakse. täiesti häbematud puugid riigi rahakoti peal. alati leitskse vabandus, et seadus on selline... ja kes selle seaduse sellise tegi?? ikka ise.... omaksu peal väljas
Võta21. september 2018, 12:18
see raha vastu...ära pööblit kuula
21. september 2018, 12:15
VÄGA MEHELIKU VÄLIMUSEGA SEE NAINE.
Arvaja21. september 2018, 12:53
Vastaja21. september 2018, 14:02
poliitiline prostituut.
Oh seda nahaalsust!21. september 2018, 12:13
Randjärv ees, moderaator taga.
Vahva21. september 2018, 12:11
Kahjuks jah paljud siin eestis teevad tööd vastumeelselt väikese palga eest, suure palga ja igasugu hüvitiste eest unustaksid paljud igasuguse muu tegevuse ja ainult töötaksid südamest. Õnnitlen südamest .
pole kade 21. september 2018, 12:07
Raha eest saab osta ju tervist ,armastust ja õnne . Edu!
ja palka ei saanudki selle töö eest või?21. september 2018, 12:04
vaene jänkuke. tegid kaksteist aastat südamega tööd ja nüüd saad siis mingi hüvitise, kopikas ju.
sul pole häbi sõna võtta.
kust sellised inimesed tulevad. kust?
12:04-le21. september 2018, 12:16
tõepoolest, nagu 12-st aastat oleks tasuta töötanud - olgu vait ja häbenegu nurgas!
Õpetaja Pukast21. september 2018, 12:03
Hea Laine , olen 40 aastat õpetajana ( ka südamega ) tööd teinud ,kuid meiesuguseid ei peeta isegi lilleõiega meeles ,kui pensionile läheme . Mina ei tahtnud küll sellist Eestit - 1991 olime "üks " Eesti ,kuid nüüd on maarahvas riigivalitsejatele mõnitusobjektiks saamas - kurvaks teeb see kõik !
parem vihastada21. september 2018, 12:09
ja järgi uurida millises erakonnas see Jänes istub, saabki selgeks millise erakonna esindajaid ei ole mõtet edaspidi valida
mõtlik21. september 2018, 16:38
Tänast valitsust juhib keskerakond eesotsas Ratasega !Kahjuks pole nende vigade paranduseks lillegi liigutanud. Põrutas vaid aktsiise juurde ja töötavatele pensionäridele maksud selga.
õpale Pukast21. september 2018, 12:19
Kui mina koolis käisin, koguti igaks tähtpäevaks õpetajale kingituse ja lillede raha...muidugi Pukas võib asi lappama minna jah!
beti21. september 2018, 12:00
usu Lainekene ,paljud siin Eestimaal on teinud tööd südamega .
tiuks21. september 2018, 12:00
Täitsa sümpaatne inimene muidu, aga see väljaütlemine solvas küll lihtinimese ära.
lihtinimene kuulub seina äärde 21. september 2018, 12:07
miks RE suur daam peaks lihtinimese poole vaatamagi, kas koorimisest ja nülgimisest ning hoolitsevast irvitamiusest ei piisa !?
to tiuks.21. september 2018, 12:16
Ja sellist kutsud sina sümpaatseks? Kes sinu rahakoti arvelt rikastub, ikka südamest.
tiuks21. september 2018, 11:59
Vot kus lops! Lihtinimene ju teeb muidugi tööd käte, pea või jalgadega... Aga kui oskaks südame ka appi võtta saaks kompensatsiooni ka...
21. september 2018, 11:56
Kohutav!!! Lihtsalt kohutav!!!
Sinna see meie maksumaksjate raha läheb!
ise need maksude maksjad panid oma aususe ja suure hoolivuse21. september 2018, 12:08
paika, mis pirinat nüüd enam vaja ???
Daam on väärt enam kui räpane raha.
kulla Laine21. september 2018, 11:56
aga mille eest sa siis palka said . Mina teen ka südamega oma tööd ja saan selle eest palka.Teil poliitikutel on ikka reaalsustaju täiesti kadunud, et saad sooja ametikoha, selle eest palka ja kui midagi teed ka, siis veel lisaks kompensatsiooni südamega tehtud töö eest.
Noh orjad21. september 2018, 11:55
Millal te mõistusele tulete, te ju ei tee südamega tööd!
Mõtlen ka,21. september 2018, 12:10
et mis küll sellel eestlasel viga on? Ise soosib valitsejaid. Ise valib neid raha saama. Ise viriseb kommentaariumis. Ainuke, mida eestlane ei tee, ei hakka korruptantidele vastu. No, kuidas eestlast veel kutsuda kui mitte orjaks?
Noh, moderaator? Tunnistad mu kirjatükki?21. september 2018, 12:11
Miks muidu avaldada ei lase?
nm21. september 2018, 11:53
Mina olen 45 aastat koolis õpetajana ka südamega tööd teinud . Palk alla keskmise, ei mingit esindustasu ega hüvitisi, lahkumishüvitist ka mitte.
ori, ära säutsu21. september 2018, 12:09
kui EV POLIITIK räägib.
konsa21. september 2018, 11:51
Randjärv talle makstavast hüvitisest: olen 12 aastat südamega tööd teinud!
.-.-.-.-.-
avalik sektor on endale KOMMUNISMI valmis ehitanud ja seda ülejäänud elanikkonna arvelt
Jänku21. september 2018, 11:47
sobiks koori ette dirigeerima seda Nukitsamehest pärit laulu: raha mängib elus põhirolli, raha- see on õnn ja armastus.
ehk ongi asi selles21. september 2018, 11:50
et inimene pole peaga ja kätega midagi teinud . Südamlik ta ka pole . Kurb, et tahab kõiki oma tegematajätmisi südame kaela ajada.
e-jalgrattur21. september 2018, 11:46
see "süda" on vajunud küll allapoole,jalge vahele.
lihtsalt vastik21. september 2018, 11:45
hüvitise maksmise mõte peaks olema ja ongi nn lihtrahvale see, et kui töötaja kaotab ootamatult töö (näiteks koondamise tõttu), siis aitab makstav hüvitis tal mõned kuud materiaalselt hakkama saada, eeldusel, et ta selle aja jooksul leiab uue töö. Riigikogujatel vastupidi on töö tähtajalisus neile algusest peale teada, mistõttu on neil aastaid aega oma edasist tööelu korraldada. Seega hiigelpalgale lisaks veel maksumaksja rahakotist endale hiigelhüvitiste kahmamine tuleb vastava seadusega ära lõpetada. See riivab tööinimeste õiglustunnet.
21. september 2018, 11:54
See kuulub ju tähtajalise töölepingu konteksti!
Rahu21. september 2018, 14:27
Nende kohta ei kehti mingid tähtajalised töölepingud nagu tavainimeste kohta. Nad on ikka kõrgemal tasemel isikud, mis me madalad siin nähvime.
pensionär21. september 2018, 11:35
Ja kas tavainimesed, kes hoole, pühendumuse ja armastusega oma tööd teevad, ei vääri poliitikute arvates mingit hüvitist?? Miks kärbiti uue töölepinguseadusega koondamisrahad ära, mida varem pikema tööstaažiga inimestele maksti (nüüd pole vahet, kas oled rändaja või pikemalt ühe tööandja juures töötanud, kõik saavad ühesugust väikest hüvitist).
Väga ebaõiglane ja inetu suhtumine riigikogulase poolt. Häbi, et sellise poolt on keegi üldse hääletanud! Mis tema tegevusest on kasu olnud? Mida või kuidas ta on midagi siin paremaks teinud?
miks, ainult selleks ,et väärikatele ja tegusatele poliitikutele nende21. september 2018, 12:10
aelemise, kisa ja mana eest rahakest jätkuks.
21. september 2018, 11:33
Tegin 20 aastat selle riigi heaks südameda tööd ja lõpuks anti tuhat eurot. Järeldan, et tal on ikka väga suur süda.
on jah21. september 2018, 12:06
sinna suurde südamesse mahtus nii mõnigi sardell...
anekdoot21. september 2018, 11:33
Vana kommunist ja partorg Ansip on saanud ootamatult majandusministriks ja kõnnib mööda võimukoridore, kui vastu tuleb võitluskaaslane Lang.
"Kuule, Rein," teeb Ansip juttu, "räägi mulle, miks Riigikogu liikmed peale töölt lahkumist nii suure hüvitise saavad?"
"Nooh," alustab Lang, "ma võin selgitada seda..."
Ansip lõikab teravalt vahele: "Selgitada oskan ma ise ka väga hästi! Aga räägi, miks?!"
no nüüd süll21. september 2018, 11:33
sülitas tavainimesele hinge! Kas siis teised ei tee hingega tööd? Eriti eraettevõtluses, kus koormus on kordades suurem. Riigiasutuste ametnikud ei peaks erafirma koormuse all päevagi vastu, mai ääs.
maamees21. september 2018, 11:32
Riigikogulased teevad alati südamega tööd.Ja mida sa siis nii südamega ära oled teinud.On midagi meile ka öelda.Jääb tunne,et tavakodanikud ei teegi südamega tööd.
Ants Tutt21. september 2018, 11:28
Sellise lameda ütlusega näitab Jänes järjekordselt oma olemuse ära. Aga mis tast ikka tahta, kus ikka ei ole, sealt ei võta surmgi.
Huvitav...21. september 2018, 12:00
..paljud talle veel hääle annab,sellise ülbe ütlemisaga ja olekuga naisele?
pohlad21. september 2018, 12:45
Ta enam ei kandideerigi, nii et suva, mis rahvas arvab.
valli21. september 2018, 11:28
Tere kas siis see on töö mis on 12 a mina olen töötanud 41 a ja saan pensioni 300 e. kus siis on see õigus, aga meie riik toetab ainult välja valituid.
maailm on hulluks läinud21. september 2018, 11:28
Seadusega ettenähtud! Miks selliseid vä- rdjalikke seadusi vastu võetakse? Need seadused on nende poolt, kes kindlustavad endale tagalat. Me kõik teeme südamega tööd, ma ei käi tööl pulli pärast. Kus minu hüvitis on, kui lahkun? Olen ametnik olnud 20 aastat ja mulle pole mingit hüvitist ette nähtud. Kus minu hüvitis on????
aux 21. september 2018, 11:25
räägib nagu poleks 12 aastat palka saanud oma töö eest .HÄBI SULLE.
Hannes.21. september 2018, 11:25
Kallis Laine, kas siis teised, miinimum palka saavad inimesed, ei tee tööd südamega??? Ja peavad veel rügama terve oma elu, kuna pensioni iga nihutate ka järjest eest ära!!!
Kahju, et eestlane on nii alalhoidlik ja kuulekas orjarahvas! Praegu oleks paras järgmisi riigikogu valimisi boikoteerida!!!
Nõus21. september 2018, 14:30
Peter21. september 2018, 11:13
Poliitikud lihtsalt ei oska või ei suuda oma sõnavalikut kuidagi seada. Sest neid vist ei huvitagi, mida nad pööblile ütlevad. Ehk et siis ainult poliitikud teevad südamega tööd oma 3500 eurose palga, kuluhüvitiste ja komandeeringurahade eest?
"Teise Eesti" inimesed ju oma 700 eurose kuupalgaga ei tee tööd südamega?
peeter L21. september 2018, 11:09
ja 12 aastat ka uskumatult suurt palka saanud !! 4000 oli vähemalt kuu !
No noh.21. september 2018, 11:08
Riigikogu vajaks hädasti reformimist, alates sellest, kuidas neid sinna üldse valitakse ja lõpetades igasuguste hüvede jagamisega. No ei jõua enam mitme koha peal rabada, et neid ära toita. Seda enam, et pensioni näol terendab väga nigel preemia tehtud töö eest. Kui seal ülevalpool hakataks ükskord enda kulude pealt kokku hoidma ja kui nad mõistaksid, et kogu maksuraha ei ole nende oma, siis äkki saaks tulevikus ka tööinimesed veidi lihtsama vaevaga elatud.
21. september 2018, 11:13
pealkiri jälle totakas 12 aastat---aga need kes neid bro--ilreid toidavad on 25-35 aastat töödanud saavad vaevalt ühe kuu palga ja seegi alla 1000 euro !
Mul21. september 2018, 11:36
54 tööaastat täis ja 55. jookseb.Kus on minu preemiad ja hüvitised tehtud töö eest?Palk pn kogu aeg nigelavõitu olnud.Vaevu hoiad hinge sees .Pension on selline, et suremiseks palju ja elamiseks vähe!
Olemas nimi21. september 2018, 11:06
Proua, kui teil on südametunnistus(?), siis alustage Eesti Kontserdis tööd 1 veebruaril. Uskuge, Riigikogu ei kaota midagi, kui te seal märtsis ei istu!
21. september 2018, 11:29
No aga ta tuligi valituks tööpaigale 1.2.2019. Alates sealtmaalt vajatakse teda uues ametis. Küll te veel näete, talle makstakse ka sealt kaudselt, hüvitisena.
kossa21. september 2018, 11:02
Nestor ütleb,et ise valisime riigikogu.muidugi.aga nemad määravad esimese asjana endi palgad,hüvitised,kuluhüvitised,nagu sellisest palgast veel vähe oleks.valitsus on korrumpeerunud,kõik läheb nende heaks.lihtinimese pensiongi on naeruväärne.ja pealesunnitud teine sammas on täitmas kellegi taskuid.pole vist raske arvata,kelle.riigikogulased istuvad ju kõikides nõukogudes.
kossa21. september 2018, 10:56
mina olen 48 aastat südamega tööd teinud ja saan selle tasuks 3600 euri aastas.pean seitse aastat veel hingitsema,et tuleks selline summa,mille see madaam ühe ropsuga taskusse paneb.
Mature21. september 2018, 10:46
.........21. september 2018, 10:46
Nüüd siis selge pilt, et " südamega " teevad tööd ainult ametnikud. Ülejäänud erasektoris töötavad kodanikud ja muu rahvas kes juba pensionil elavad teenimatult.
Vana kommunist21. september 2018, 10:45
Laine tegi mordaraamatus etteütlust ja tööpäev on jälle kirjas.
Heldur7221. september 2018, 10:43
Lugu väga lihtne. Vaata peeglisse, kas sul läheb halvasti, kas see on suur raha, jah on. Kas seda raha oleks riigil kusagil mujal vaja kasutada, saaks mõnes lasteaias remondi tehtud vms. ... jah, saaks. Nii lihtne see ongi, ei ole sa midagi ära teeninud, palka oled saanud ja mitte väikest, see ongi südamega tehtud töö tasu. Seega, proua võiks vähem villast ajada ja oma ninast nati kaugemale vaadata.
rahale lisaks21. september 2018, 10:40
Siis nad saavad veel tasuta korteri,auto,reisid jne.See on kuritegelik maffia grupeering.
Ükski tavaline tööline ei saa töö kõrvalt nii palju reisida,autoga ringi sõita ja kõik kulud tuleb endal maksta,lisaks lapsed oma rahaga suureks kasvatada.Ja rahvas peab neid poliitikuid ka veel ülal pidama.
Ahsa21. september 2018, 13:06
kui tabavalt öeldud,kuritegelik maffia grupeering.
Ajakirjanikud21. september 2018, 10:35
Palun ajakirjanikel kõik nimed ja tasud välja tuua,kes on Riigikogus või valitsuses töölt lahkumisel hüvitist saanud lühema või pikema aja jooksul.Siin on näha mingit kuritegelikku skeemi,millega rahva raha välja petetakse oma tehtud seadustega.Kõik nad loodavad suurt raha saada,kui ametist lahkuvad.
21. september 2018, 14:35
Tahate siin ajakirjanikud kinni panna?!
reku21. september 2018, 10:19
101 muidusööjat arvavad, et nad rabavad jubedalt tööd teha? Inimene, kes pole iial tööd teinud, võib arvatagi vist nii.
Valija21. september 2018, 14:41
Täiskogu istungitel pole neid kohalgi. Isegi olulise tähtsusega riiklike küsimuste arutelude puhuks leiavad endile valijatega kohtumisi ja muid asendustegevusi. Mõni ei tee terve nelja aasta jooksul piuksugi. Valijad peaksid saama saadiku teatud tingimustel tagasi kutsuda. Vaatame, kas siis veel käiakse täiskogu istungite ajal valijatega kohtumas ja kõikvõimalikke muid asju tegemas, mõni mängib DJ -d koolides, kui istung toimub. Kõik komandeeringud ei ole kohe kindlasti Riigikogu juhatuse poolt ette kirjutatud. Vaevalt nad haiguslehtigi esitavad?
rein21. september 2018, 10:16
Olen 47 aastat südamega tööd teinud ja saan 420 euri pensionit ja pean vaatama iga päev, mida ja kas üldse midagi toidukorvi panna saan? Kus minu hüvitised siis on?
Pensionär21. september 2018, 10:34
Täpselt nii nõukajal töötajate nii tööstaaž ja teenitud pension nullis ära endine neetudkommunist ansip ja kellegi pole lootust saada tagasi oma töötadud aastad aga suupruukijad saavad mingeid lisarahasid kogu aeg
sõna sekka21. september 2018, 10:54
Miks teed vale propat ! Ei nullitud mingit tööstaaži ära.
3421. september 2018, 10:16
See on totaalselt jabur, et riigikogu liikmele sellist hüvitist makstakse. Ma ei saa absoluutselt aru, miks riigikogu töö on kohe nii erinev kõikidest teistest töödest?
jah21. september 2018, 11:54
Erineb selle poolest, et osavsuud ja võltslubajad on suutnud moosida igasuguste lubadustega inimesi, et saada ükskõik mis erakonnaga liitununa hääli poliitiliteks ametikohtadeks. Ja seadusi , oma huvisid kõrgelt esiplaanile tõstes võetakse just vastu riigikogusse saanute poolt . See on kollektiivne enda materiaalsete huvide esileseadmine. Toonitatakse endala suure raha saamist ka ametikoha vastutust, kuid tegelikus elus ei vastuta poliitikud, eriti juhtivates ametites ka üleriigiliselt või KOV-des kuidagi oma sõnade ja tegude eest. Komparteis olid ka ametnikud kõrgepalgalised ja riigilt saadavate hüvedega. Ainus erinevus, et neid nomenklatuuris olnuid tegelasi polnud eriti palju ja raha tuli Nl eelarvest ehk Moskvast
Iivo21. september 2018, 10:13
Hea on ,kui inimesi premeeritakse,mul õnnestus 50 aastat Eesti riigi juaoks tööd teha( nii eelmise Eesti kui ka praeguse Eesti ja meid on palju ),aga meile ei pakkunud keegi mõnusat hüvitist kui välja teenitud pensipuhkusele jäin,Eesti on ju demokraatlik ja võrdsus peaks kõigil olema,kuidas siis ühele antakse ja teistelt võetakse???
ja jah21. september 2018, 10:12
Tule taevas appi! Tegi südamega tööd. Me kõik teeme südamega, aga keegi ei saa 21000 niisama raha, kui proua sai ju kõik need aastad igakuist palka. Pole lihtsalt sõnu, kuhu loobitakse riigi raha.
Muhe21. september 2018, 10:28
Minu teada on ta igasugust jama kokku keeranud ja pole selge kui südamega. Tuletan siinkohal meelde tõsiseid vastuolusid ja probleeme minister Jänese ja dirigent Neeme Järvi vahel. Pole vist vaja öelda kumb neis muusika alal korüfee on. Samuti toimus minister Jänese ajal mitmeid jamasid seoses Eesti Kontserdiga (kuhu ta praegu siirdub) ja toonane asutuse juht sai kinga (mitte Jänese ministeeriumi töö vaid vastupidi - Riigikontroll). Nii et, selle südamega töötamise eest võiks teda rahulikult ka trahvida 21 000 rahaga.
21. september 2018, 10:10
Mille eest, selline summa, 21000 eurot? Ta sai ju oma igakuise palga ja nüüd läheb üle teisele tööle ja lihtsalt ei millestki selline kullaga ülevalamine?
mina21. september 2018, 10:09
Riigikogu võiks vastu võtta seaduse,et igaüks,kes 12 aastat on südamega tööd teinud saaks samuti 12.jooksul aastapalgalise preemia!!
jänes21. september 2018, 10:07
Tahtis vist öelda,et on 12 aastat tublisti raha kokku ajanud.
lugeja21. september 2018, 10:07
Kas ilma rahata tegite 12 aastat tööd, et räägite siin või? Me kõik teeme südamega tööd, mina pea 40 aastat õpetajana, aga kedagi ei külvata lausa kullaga üle? Kas piinlik ei ole ja kaua selline olukord Eestis küll kestab?
mega21. september 2018, 10:03
mis see Randjärv21. september 2018, 10:02
siia eraldi võttes puutub? Eestis on võim rahva käes... rahvas valis saadikud... saadikud tegid seaduse.. seega rahvas tegi sellise seaduse, et tädi nüüd sellise papi saab.. ja nüüd valijad ohivad.
KH21. september 2018, 11:27
Tõepoolest oleks aeg hakata mõtlema, keda kuhu valida. Aga ikka valitakse samad sulid: refid, sotsid ja kesikud.
Kardioloog21. september 2018, 10:02
Kas need 12 aastat südamega tehtut on siiani tasutud sooja käepigistusega? Vast ikka kopsakas töötasu on kontole kukkunud 12 x 12 kuud. Huvitav, et Eesti Kontserdi nõukogu sellist olukorda tolereerib. Aga ju siis on asutaja huvides...
näksip21. september 2018, 10:00
ega pikka puud ei last taevani kasvada
südamega tööd21. september 2018, 09:57
Tuleb meelde see südamega ERSO kallal töö.Isegi meie kuulsaimal dirigendil läks kops üle maksa sellepärast.
Mina21. september 2018, 09:55
olen 50 aastat südamega tööd teinud ja makse maksnud, nüüd on pension 400 euri.
rein21. september 2018, 09:55
sellise tolajutuga ei tasu rahvaette tulla. südamega on tööd teinud enamus eestimaalasi ja mitte ainult 12 aastat
Aga 21. september 2018, 09:55
Rotid põgenevad ka uppuvalt laevalt. 12 a. essu kokku keeratud ja siis hüvitis tasku pandud ja uutele jahimaadele. Küll rumal maksumaksja kõik kinni maksab.
arvamus21. september 2018, 09:54
Kas tegi tööd 12 aastat tasuta, et nüüd kompenseeritakse?
onujuhan21. september 2018, 09:54
mis te siin jahute, ärge olge kadedad. võtke eeskuju kuidas venitades seaduseauke enda hüvanguks ära kasutada.
õudukas21. september 2018, 09:54
Esiteks, me kõik oleme terve eluaeg südamega tööd teinud , aga keegi ei kulda meid üle! Teiseks, ta pole mingi dirigent! Tavaline keskpärane veidi muusikat teadev, nagu me kõik! Aga terve elu igale poole jõuga trüginud. Eesti Kontserdist on kahju!
doktor21. september 2018, 09:45
Kas tõesti 12 aastat palgata ja hüvitisteta???? Vaene inimene. No nüüd maksavad tagantjärele kinni kogu selle hiigeltöö ja vaeva.
ehhh viimased 10 aastat pole küll midagi kuulnud ta suust ,21. september 2018, 10:05
ega pole teda näinudki seal ka istumas mitte nagu keegi ütles seal mõnede meeste kohta KE istuvad nigut kul. did rukkis , jummalast õige ,ei sõna suust ega pe .. peest .
Lehte Kapsas21. september 2018, 09:41
Kui südametunnistust ei kasuta, siis püsib see kenasti puhas .
meenub21. september 2018, 09:39
selle südamega tööd teinud seltsimehest kriiskamine laulukaare all dirigendipuldis
Ja21. september 2018, 09:37
Kõige hullem on see,et ta ei saagi aru, et ta on kuidagi viisi valesti käitunud.
Ilmselt mõtleb kogu Riigikogu nii ja mis seaduseid me siis neilt ootame .
Kingitus 21. september 2018, 09:35
Lainele Eesti 100. sünnipäevaks, nutikuse eest!
haha21. september 2018, 09:35
Igal inimesel on süda,kas aga ka südametunnistus on?
no21. september 2018, 09:54
tal nii pisike süda, mis südametunnistust sealt veel otsida
Tom21. september 2018, 09:33
Inimesed on lihtsalt vastikult kadedad. Pange nüüd ennast tema asemele ja kui paljud teist ütleksid ei?
erna luud21. september 2018, 09:35
Teised on ka südamega tööd teinud, kus on nende 20 000 eurone hüvitis? Mis on Randjärve töö tulemus, riigikogu on ainult õigusliku pahna tootnud.
KH21. september 2018, 11:31
Aga võiks ju siis vähemalt heategevust toetada.
Jänku21. september 2018, 12:09
21. september 2018, 09:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ta ronis mujalegi, sest tahtis vehkida sydamega rahva ees21. september 2018, 09:36
Teda ei muuda, tuleb vaid karta, nagu Neemegi aastaid tagasi, aga tema on maailmklassist oma tegusa pojaga!!!
W21. september 2018, 09:24
Me teeme kõik südamega tööd
aga21. september 2018, 09:22
21. september 2018, 10:48
SoundCloudi tuleb pikk jutuvadin.
Enamus21. september 2018, 09:22
teeb aastaid tööd ja siis pakutakse töötukassa näruseid lahendusi.
aj21. september 2018, 09:21
Enamik inimesi selles eas on palju rohkem aastaid südamega tööd teinud. See hüvituse vorm ei ole mõeldud seaduse tegijate poolt Sulle kes läheb järgmisele tööle. See erakordne hüvitis on mõeldud ikka neile kes ei leia uut tööd kuigi mõeldes saadikute erakordsuse peale siis tubli inimene peaks töö probleemiteta leidma kui Sa just parteibroiler ei ole.
Eetiline ja aus inimene ei kasuta ära seaduse auke vaid jätab Selle raha võtmata!!!
tuutu21. september 2018, 10:51
Ainult tema pole eetiline ja aus, pole ilmselt kunagi olnud. Ja tema "südamega" töö saavutusi on siin juba kirjeldatud. Ehh, mis sest tolku...
ansip21. september 2018, 16:21
te ise võtaks samamoodi, kade meel lihtsalt
w.Dam21. september 2018, 09:20
riigikogu liikmelt ootaks muidugi pigem mõttetööd, aga mis seal enam....
21. september 2018, 09:20
Kus keha piirkonnas see süda asub?
21. september 2018, 09:40
randjärve süda asub seal,kus selg ja jalad mõlemad oma nime kaotavad.
21. september 2018, 09:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
vastik inimene21. september 2018, 11:46
minu palk on 500 eur mu ema saab 340 eur penssi kus on meie tasu südamega tehtud töö eest
Oleks21. september 2018, 13:08
Oleks kätega teind midagi või liigutan ennast füüsiliselt vb siis oleks palk ka parem. Südamega ei saa mingit tööd tehtud