Kas Ott on pime, et lisaks oli neli silma vaja?9. oktoober 2018, 05:52
Minu meelest on Otil nägemisega kõik korras ja ta näeb väga hästi, sellepärast ka punktikatselt (Power stage) neli punkti võttis. Kas näiteks korvpallis on ka mäng silmade peale või punktide peale?
Edu oli nii turvaline, et oleks võinud nendest küngastest lihtsalt üle veered. Ei arvestatud asjaoluga, et pikk päev ilma hoolduseta oli seljataga ja sellise valu peale võib mis iganes sõlm igal autol järgi anda. Oli ka meeskonna viga, et ei antud vastavat korraldust aga nii maailmameistri selgitatakse. Samu mõtteid oli ka raja ääres laup kuulda.
punktikatseid võiks ikka igal sõidupäeval olla ,siis kolm kindlasti 7. oktoober 2018, 19:58
pooled punktidest võiksidki punktikatsetest nn. laual olla . autod lagunevad sest need teed on tihtipeale mõeldud karjäärikalluritega sõitmiseks. lisaks ehitatakse ime hüpekaid , üks oli Walesis sellel asfaltikatsel , viskas Evansi auto nagu taksikoera poolenisti saltosse
Liiguvad jutud, et seoses katse edasilükkamisega ja sellest tekkinud komplikatsioonidega saavad katsele ainult top 14. Sel juhul Oti sõidud Wales is läbi. Ju näeb.
soomes ju mudarallisid pole7. oktoober 2018, 19:26
kõik puha sõelutud ja silutud graniitkillustiku peal maateed , raskeveokite jaoks ehitatud et 76 tonnised metsaveoautod sisse ei vajuks. ikka kõik selleks et suuri tselluloosi ja paberivabrikuid tõrgeteta puiduga varustada.
imestan isegi juba jupp aega, mismoodi ja miks on meil punktidest saanud silmad. Seda isegi ühe ja sama uudise sees, sellist kõnepruuki harrastab näiteks ka üks Kuku-raadio uudistelugejanna. Arvata on, et tegu russitsismiga (otško), loogiline oleks täpsuslaskurite tulemustes. Kuid et sama võistluse sees viskab korvpallur kord puntkide ja kord silmade eest korve, teenib rallisõitja kord punkte, siis silmu - see on valus ilusa eesti keele solkimine...
Tundub, et Ott tuleb maailmameistriks siis, kui Ogier sõitmise lõpetab. Sel hooajal kindalsti mitte, vahe on liiga suur, ja Ogier sellises seisus vigu ei tee.
Eem...kui Ogi selle ralli võidab on tal punkte 182. On nii? Kui Ott selle ralli lõpetab, siis peaks tal olema 168. On nii? Mis suurest või võimatust vahest me siin räägime? Kaks rallit on ju veel ees. Neuville -l peale seda rallit, kui ta Breeni ei edasta 189 punkti. On nii? Võimalused kahanesid, aga et asi võimatu oleks...seda ju pole. Keegi ei osanud hooaja alguses isegi unistada, et Ott MM kohale võitlema hakkab. Üle ootuste on Ott ülihästi sõitnud.
Tojoota tundub küll olevat väga nõrk masin, iga kord läheb midagi nässu. Ei julgegi sellist jama osta, tundub, et nende töökindlus on nagu vanasti Kiadel. Ainult rumal ostab tojoota
Ott sõitis praegu tagasihoidliku kiirusega, säästes rehve punktikatseks. Punktikatse võit tuleb! Seekord pole punktikatse viimane, vaid tuleb nüüd järgmisena- pühapäevahommikuse teise katsena.
Lattvala paneb täiega! Kaotust Ogierile nüüd vaid 1.7sek. Lattvala võit on ka Tänaku võit. Punktikate kohe ees, põidald pihku. Loodame, et tulevad sealt Otile maksimumpunktid.
Kõik läheb veel hästi. Ehk taipavad pilusilmad lõpuks, et ralliauto peab ka hüpetele vastu pidama ja leiutavad mooduse kuidas jahutusvedelik mootoris püsib. Kolme korra peale võiks juba taipama hakata. Täiesti komöödia, et põhjakaitse ei kaitse tegelikult midagi, nagu selgub.
PM info kohaselt saadi Oti auto eile sõidukorda ja täna ollakse rivis. Põidlad pihku punktikatsel!:) Ei ole kõik veel kadunud ja tänagi võib üllatusi tulla, rallisport on ettearvamatu.
hästi ei usu et seda toorikut saab enam välja vahetada.7. oktoober 2018, 02:21
Kui viimased sõidud võeti ette sõit korraga, siis üle kuumenenud mootoriga saab edasi minna vaid katse korraga, nii palju siis supper mootorist kui see jäätakse kaitseta.
Pole midagi hullu veel, ikka juhtub, kahjuks ainult tegijatega: Võib väita, et Ott on selle aasta rallide kõige kiirem sõitija, ja seda tõestab kõige enam kiiruskatse võite tänaseni. Homme Ott võidab punktikatse, platseerub etapi 7-8na, loogiliselt, homme tuleb vee katkestusi. Kaks viimast Hispaania ja Austraalia etappi sõidab Ott parasjagu nii, et tuleb MAAILMAMEISRIKS! Uskuge, või mitte aga nii see sellel aastal läheb!
Jätke oinad oma pilkamine,see on tehnikasport ja enne ruudulise lipu langemist on kõik võimalik.Ajakirjandus peaks ka tagasihoidlikum olema,mitte karu nahka müüma enne kui karu käes on
Mida vähem kupatajaid, seda puhtam loodus. Tahab keegi paarutaja midagi võita/dekareerida- tõmmaku rinnad paljaks või püksid maha, nagu läänelik komberuum ette näeb. Muidugi tuleb pühendada see ka Eest riigi 100 aastapäeva auks. Ehk tuttav paljudele
lugesin hommikul ülioptimistlikke artikleid ja ütlesin endale, hoidku jummal, et nüüd autoga midagi ei juhtuks. parem olla pessimist kui optimist, ütlevad ka minu enda elukogemused ja ära rõõmusta võidu üle enne kui see käes on. Fännid olid juba leilis.
Süüdi on Toyota, kes pole suutnud siiani Otti võite toovale sõidustiilile vastava tugevusvaruga põhjakaitset teha. Juba 3 katkestamine sel põhjusel. Mage- Toyota!
lappi poiss võtku toyota pakkumine rahulikult vastu ja õppigu veel. pole tal sidrunis midagi ogieri kõrval veel teha. tänak on aga hull vana - paneb eile mättasse ja täna künnab täiega edasi.
Kes rohkem kui 10aastat Soomes tööl meil käinud teavad seda et soomlased ei seedi silmaotsasgi kui eestlased neist paremad peaks olema. See oleks neile ülim pingutus aidata punkte napsata Tänaku järel ja Neuville ees....
Pidevalt mingi ralliuudis esikohal. Miks ometi? Keda need kihutajad huvitavad. Eestis teed ja tänavad neid nagunii täis. Igapäev näeb lausa karjakaupa igasuguseid rallitajaid. Kirjutage parem normaalsetest spordialadest rohkem.
Ilma selle ogalikunäoga tegelase oleks ÕL lausa kultuurileht. Laske too sõna sõnalt RUMAL Saagim ka veel oma teed, siis oleks isegi nõus ühe eurorubla teile eraldama.
KOMMENTAARID (92)