Ka esiosale maandumise korral ei tohiks põhjakaitse esimesed kinnitused lahti tulla või puruneda, see kinnitus peaks ikka niimoodi tehtud olema, et ka esiosa deformatsiooni korral jääks põhjakaitse paika. Tõenäoliselt maksis põhjakaitse kinnitus mehele maailmameistri tiitli.
Väga vabandan, et nostalgitsen. . . aga minu "Mossel". . . peale trampliini tuli põhjakaitse tagant lahti, mitte eest. tol ajal kinnitus selline :)) . samas peaks ju tehase tiimil olema võimalik kiirelt muuta konstruktsiooni. See pole ju oma garaažis nokitsemine. Seega Toyotal vaja ikkagi areneda, kui olemas kiired poisid roolis, ja neid Eestis jätkub. Väga kahju, et nii, aga Otile rahu ja veelkord rahu. Kõik SUUR on veel ees ja kordi rohkem. Edu !
Kas Jaril ja Esal kah põhjakaitse radikasse lendab? Ei ole kuulnud, et teised riisiraketid selle all vaevlevad. Trampliinidest saab hästi üle, kui kui enne hüpet hoogu maha võtta, eriti veel, kui sul edu teiste ees enam kui pool minutit. Kurb küll, aga pigem sõiduviga ja liigsete riskide võtmine kui "nõrk" Toyota. Aga võitlus tiitlile pole veel läbi, Mitteametlikes ja tähtsutetutes edetabelites, nagu näitseks kiiruskatsete võidud ja jumal teab mis veel on meie mees ju nagunii juba võitnud.
Kullakesed ajakirjanikud, elementaarne inglise keele oskus ei teeks paha. Kommentaator ütleb selge sõnaga - mitte hüpe, vaid hilisem august läbi sõitmine lõhkus radiaatori.
esiots ilmselt madalaks regullitud ja kasutatud 6-d polte..pangu 8-d ehk siis põhjakaitse püsib veidi kauem! :) Mu teada oli see nn hüpe või august läbisõit kahe kiiruskatse vahel! Sorry, kui eksisin!
See ju ongi põhjakaitse ülesanne, et autot selliste löökide eest kaitsta! Juba kolmandat korda veab see detail Tänakut alt, lisaks korra Mehhikos turbolaadur. Neli rallit on Otil Toyota praagi tõttu untsu läinud.
KOMMENTAARID (25)