see põhjaplaat polnud varem alt tulnud ega ka pärast, uskuge see asi korraldati ära eilsed YLE uudised ei rääkinud sõnagi et Tänak on liider, ainult Lappi ja Latvala
Tubli Ott,väga hea tulemus,tuleval aastal uued stardid ja uued võidud ,eks siis näeb kes on kõvem kurvides , trampliinidel ja sirgetel....tehnikasport on juba selline, täna on konkurent parem homme sina.Edu !
sellisel moel ikka teiseks tulla poleks suurem asi.18. november 2018, 16:24
See on kahe otsaga küsimus, see et ta sinna põõsa vajus vaat et võib veel kasuks tulla peale puhkus sellest lõputust ülestõusust mida ikka tuli iga lihtsureliku jaoks liiga palju kokku. Nii sant sõitja ta nüüd ka pole, etJarid ja muud Pekad oleks roolitaha teda aitama kamandatud ja mingi tsirkus oleks veel viimasel katsel toimunud
Mäkinenist ei olnud silmakirjalik18. november 2018, 13:28
Vaata, Neuvill katkestas, Ogier sõitis vanaema tempos, ehk polekski vigu teinud ja kindlalt oleks võitnud. Pole põhjust Latvalalt võitu võtta käest, et Ott kindlalt teise koha üldarvestuses saaks. Ott oleks selle ka teisena ehk topeltvõidu võttes saanud, kui oleks hea punktikatse sõitnud. Ott eksis, aga tema õpib oma eksimustest. Mäkineni korraldused sellises olukorras oleks olnud Latvalale alandavad. See et Ott ei tahtnud Latvalal oma hooaja ainsat võitu lasta võtta ja kraavi sõitis ja teist kohta ei saavutand üldarvestuses jääb Otile mõtlemisaineks. Ogier ja Loeb oleks targemalt sõitnud...
Naudi parem seda, et nüüd oled ajaloo kõige kõvem rallieestlane, Märtinistki ees!18. november 2018, 13:23
Tegelikult õpetlik lõpetus Otile. Oleks magusama saanud ( et Latvala oleks pidanud ta viimasel katsel mööda laskma, et teine koht saada ), oleks võibolla tiimikaaslaste suhtes uhkeks muutunud. Pea tuleb selge hoida, ning järelemõtlemist on, aga hooaja kokkuvõttes võib öelda, et tegu on ühe kiireima ja stabiilseima sõitjaga. Oli ju Toyota kah alles suht uus auto, nõrgavõitu. Kõike ei saa Oti süüks panna. Vägeva ralliaasta andis ikkagi.
Mulle tundub, et kuhu tiimi Ott läheb, seal hakkab auto arenema.
deklareerida, et Tänak on liider, ja tagaselja lubada kaasmaalastel teha, mida nad iganes tahavad - see on Mäkiselt silmakirjalik ja loodan , et Ott lepinguaja lõppedes otsib uue meeskonna. Teda veeti sel hooajal igas mõttes alt. Kahju mehest. Need paar korda, kus tal üldse oli oma "imeliselt" meeskonnalt reaalselt võimalus abi saada, ta ei saanud seda. vist vaid korra see mingi "valearvestuse" tõttu juhtus teistpidi.
Otil hooaja lõikes tagasiminek. Kui ta eelmisel hooajal poleks pidanud Ogier´ heaks töötama, olnuks ehk 2. juba siis. Seekord anti liidriroll - ja suutis vaid järjekordselt oma suuri ambitsioone ja sisulist saamatust tõestada, seejuures pole ta enam poisike.Maailmameistriks ei tule kunagi, vähemalt see sai selgeks. Järgmisel hooajal ootan, et Toyota esinumbriks tõuseb end selgelt leidnud Latvala. Ogier saab Citroeniga oma seitsmenda ...
Kuidas saab nii rumalalt sõita.
Mäkinen muidugi oleks võinud Latvalale selgeks teha, et oma meest pole mõtet kraavi ajada.
Toyotas ei ole korda.
Milles see keemia siis seisnes? Et Evans ja Suninen Ogierist mööda ei hakanud kihutama? Ei tea küll, miks Latvala Mäkineni käest küsis, kas tohib eelviimast etappi võita? Ogier (kuues koht) lõpetas ju enne Tänakut ja siis oli ka selge, et ta on võitnud. Powerstagel oleks ta võinud autot kasvõi käekõrval lükata.
Kui Ogieri meeskond poleks teinud keemiat ja oleks ta pidanud sõitma ausalt. Poleks Ott ja Martin pidanud nii palju riskima. Kokkuvõteks Ott ja martin on väga tublid, ralli võitjad on nemad.
Et eelmine aasta kolmas, see teine, ehk edasiminek ja järgmine siis juba esikohalootus. Lihtsalt kinkis teise koha Neuvillile. Loodetavasti ei loksu vaimselt paigast ära nagu Jarimatti, kui Ott hakkas kõvemaid aegu näitama. Egoõppetund. Seb tiksub kuskil rahulikult viimaste seas, suva, ning kui tiitel kindel, siis vajutab veel mälestuseks powerstage maximumi. Tasakaal ja ei lase egol end loksutada. Ta muidugi ka mitmekordne meister, ehk asi kergem.
Sel ajal kui Ott sõidab, peab just keegi peale plägisema mingit sousti, selleasemel, et need oaar minutit kuulda järvoja tööd ja keskenduda Otiga koostööle.
Parem on playstationil vaadata alla laetud Red Bull TV otseülekandeid. Seal ka viruaalsed vördlused söitjate positsioonidest. Delfis tuleb kõik adblocerid, antitracerid ja vpnid maha võtta, et video üldse toimiks. Kommenteeridagi saavad aint registreeritud kasutajad. Otseblogi ülesehitus on nii, et kui Ott juba väljas oli, algas lugu ikka kuskilt et ta hoiab hommikuse seisuga liidrikohta. Kõik ebaproffesionaalselt üles ehitatud. Alles mingite kribukommide kaudu kuskil kaugel allpool saad teada, et ta katkestas, ning veel allpool on jälle mingid vanemad asjad et ta ikka liider.
Pole vaja nui neljaks meeskonnakaaslasest üle olla, vaid võtta kaksikvõit ja kolmanda koha asemelgi oleks maailma teine olnud. Loodetavasti ei pea ta niisuguses olukorras ka esisõitja privileege enesestmõistetavaks. Ise ta ju seda Fordis Sebigagi koges. Egol ei tohi lasta mõistust varjutada. Vaimse kindluse on ta ju saanud, ning ei loksu nii nagu Latvala ja Neuvill kui teistel paremini läheb vahest. Edu uueks aastaks!
kuda moodi ogier on juttude järgi suur jumal kes ainult vöidab tegu oli juu mitme mehe vahel ja Tänakul läks kast ja Neuville pani põõsa siis kuda on vörreldav see et Ogier liigub vaikselt kuid teised panustavad pedaalide peale
KOMMENTAARID (46)