Kogu auto-ja motosport oli meil Kõrgel tasemel, oleksid olnud teised ajad, oleksid meie tipud suuremas osas ka Euroopas tegijad olnud, kõik olid kõvad töömehed, samas kõvad sõidumehed, meestel oli ülikõva tahtmine ja viisid ka selle ellu.
Muidugi oli kõva mees.Kodustel liidu radadel maadles pidevalt Lembit Teesaluga ,kord võites kord kaotades.Endiste aegade kõige kõvemaks peab siiski pidama Endel Kiisat.
Mati oli MZ mootorrattatehase katsesõitja. Pidevalt täiendati mootoreid ja tema käis neid polügonil katsetamas. Võistlustel oli tal alati kaasas tehase mehaanik, sest mootor oli plommitud ja ise ei tohtinud seda remontida. Ma mäletan, et Mati rääkis, et mootor oli juba üsna hea, aga probleemiks oli liigne vibratsioon. Mati lõpetas oma ringrajasõitja karjääri Vana-Võidu ringrajal 17.augustil 1985. 17.august oli meie ema sünnipäev ja seepärast on hästi meeles.
KOMMENTAARID (6)