Foto: Kuvatõmmis
Sten-Jaago Vesso 15. jaanuar 2019 15:29
Kui Eestis liiguvad Instagrami-staarid, bloggerid ja juutuuberid oma platvormidelt traditsioonilisse meediasse, siis välismaal on liiklus vastupidine.

Ameerika meelelahutus- ja spordikuulsused on hakanud mängumaailma ja -tööstust kompima. Näiteks investeeris korvpallilegend Magic Johnson e-spordiorganisatsiooni Team Liquid, räppar Drake mängis Ninjaga koos striimis „Fortnite'i“ ning Brasiilia jalgpallitäht Neymar jagab Instagramis klippe enda „Counter-Strike'i“ mänguraundidest. Räppar Soulja Boy võttis hoopiski ette tragikoomilise äriplaani hakata omanimelisi mängukonsoole tegema, ent see võib lõppeda kohtuasjaga.

Kui kuulsuste jaoks on mängumaailm olnud pigem vahendiks demograafiliste sihtgruppidega sotsiaalmeedias suhestumiseks või võimaluseks investeerimisportfelli kasvatamiseks, siis Jack Black ei karda käsi mustaks teha ning on ise mängutemaatilisi videoid loomas.

Kuigi paljudel Ameerika põhivoolu kuulsustel on oma isiklikud YouTube'i kanalid, siis Jack Blacki uus kanal on üks esimesi, kus Hollywoodi näitleja ka juutuubilikus formaadis videoid teeb. See võib tuleneda ka asjaolust, et pealtnäha on tegemist isa-poja hobiprojektiga, kus näitleja poeg teeb osa kaadritetagusest tööst.

Uue kanali nimi on Jablinski Games ja kuigi kanalil on praegu ainult kaks mänguvideot, on se kokku juba 3,2 miljonit tellijat. Igatahes on huvitav näha, kuidas filmiekraanidelt tuntud 49-aastane näitleja pistab rinda valdkonnaga, mida domineerivad temast mitu korda nooremad mängurid.

Tema esimeste videote teemavalik on geniaalne, kuna vanad Pinballi mängumasinad kõnetavad ju pea igaühte.