Alexela esimehe Andreas Laane hinnangul sõltub korvpalli atraktiivsus suuresti klubidest.Foto: Aldo Luud
Korvpall
17. jaanuar 2019, 21:35

AJAKIRI BASKETBALL | Pole fänne ega raha, kuidas korvpalliklubid nõiaringist välja murraksid? (3)

Kui „Rooside sõjas“ esitataks spordisõbrale küsimus - nimeta midagi, mida Eesti spordis pole piisavalt -, sobiks üheks vastusevariandiks kindlasti „tulemused“. Kuid suure tõenäosusega rulluks üle huuli ka „raha“. Tihti käivad nimetatud aga käsikäes - kui pole raha, pole ka tulemusi, tulemused tulevad jällegi alles siis, kui on raha.

Kui „Rooside sõjas“ esitataks spordisõbrale küsimus - nimeta midagi, mida Eesti spordis pole piisavalt -, sobiks üheks vastusevariandiks kindlasti „tulemused“. Kuid suure tõenäosusega rulluks üle huuli ka „raha“. Tihti käivad nimetatud aga käsikäes - kui pole raha, pole ka tulemusi, tulemused tulevad jällegi alles siis, kui on raha.

Antud lugu ilmus korvpalliajakirja Basketballi jaanuarinumbris. Avaldame loo täismahus ja muutmata kujul.

Erandiks pole ka korvpall. Sponsorite puudus on märksõna, mis liigagi tihti klubijuhtide sõnavõttudes kesksel kohal on. Basketball uuris tuntumatelt toetajatelt, mis neid korvpalli juurde tõi, mis siin hoiab ning mida korvpallimaastikul teistmoodi saaks teha, et klubid oleksid sponsoritele ahvatlevamad.

Edasi lugemiseks: