Poleks teps mitte ime, kui mõne aasta pärast rooliks Ott Tänak MM-sarjas hübriidmootoriga ralliautot.Foto: Martin Ahven
WRC
15. veebruar 2019, 08:37

ÕL ROOTSIS | Hyundai vajab hübriidmootoriga ralliautot, Citroen ootab abikätt ja M-Sport odavamat MM-sarja

Autoralli MM-sari ei saa praegu vähese menukuse üle kurta, ent sellest hoolimata ei peesita WRC-tehasetiimid pilvelosside päevitusrõdudel. Õhtuleht uuris meeskondade pealikute käest muuhulgas, mida võib MM-sarjale tuua tulevik, kui palju etappe peaks hooajal olema ning kuidas oleks võistlusel võimalik end autotootjatele veelgi köitvamaks teha.

Autoralli MM-sari ei saa praegu vähese menukuse üle kurta, ent sellest hoolimata ei peesita WRC-tehasetiimid pilvelosside päevitusrõdudel. Õhtuleht uuris meeskondade pealikute käest muuhulgas, mida võib MM-sarjale tuua tulevik, kui palju etappe peaks hooajal olema ning kuidas oleks võistlusel võimalik end autotootjatele veelgi köitvamaks teha.

M-Sport: testipäevade vähendamine hoiab kokku umbes 500 000 eurot

Mullu eestlaste poolt armastatud M-Spordi meeskonna pealikuks saanud Richard Milleneri (pildil) hinnangul on MM-sari praegu hea tervise juures. Sellel lainel tuleb küll hoolsalt edasi surfata, kuid britt ei ela kivi all: murekohti jagub ning uuendusi ei saa teha uisapäisa.

Edasi lugemiseks: