Ei teagi ühtegi spordiala peale mäesuusatamise ja suusahüpete, kust selline stardiskeem kopeeritud on, ka seal arvestavad kohtunikud-korraldajad ALATI ala tippude ohutusega. Kõigepealt esimene sõit ja siis vastupidises järjekorras laskumine, ralley´s on kindlasti veel keerulisem, aga see tippude peetimine stardijärjekorraga pole kindlasti õiglane. See History võiks tõesti õhtul hiljem toimuda ja WRC2 peaks olema Rootsis ja kivikorjamise ralley´del enne WRC-d. Ilmselt see läheks läbi, kui praegu rääkida, sest FIA president Jean Todt on prantsalne ja peagi lõpetav Ogier on tal kaisukaru.
Ka muudel etappidel peaks olema korraldajatel olema kohustus tagada stardijärjekorraga võrdsed võimalused MM liidritele kiimakapriisidest tulenevalt, et päris nii ei tohi olla kut hetkel. Kõigepealt WRC1, siis WRC2, siis romuralli ja samal rajal teised katsed samas järjekorras. Seal peaks olema teistel juba lõhutud katsetel nüüd juba pööratud järjekord. Suht lihtne ja aus.
See pole normaalne, et mingi vormeli "sihvakas" topeltlõug, kes rallist ööd ega mütsi jaga, ajab asju suunal: "Vaat olid kõva ja kiire, aga järgmisel etapid pead kohe kõvasti kaotama, isegi nii, et WRC2 masinad on paremad ja patsutab rahulolevalt enda kõhtu". Muuta saab alati kõike, ka vastavalt ilmastikuoludele startimise järjekorda. Variante on kümneid, kuni sinnamaani, et reedel alustab viimane ja siis vastupidi st vaheldumisi, see tekitaks kordades rohkem reedel põnevust.
KOMMENTAARID (10)