ARVUSTUS | „Far Cry: New Dawn“ üllatab, sest perfektsusest jääb väga vähe puudu (2)
Peategelane, kelle nimi on ubisoftilikult Kapten, avastab ennast ühtäkki päästetud Prosperity nimelise asunduse elanike poolt. „Heaolu“ külake on juhitud väga targa ja kogenud Kimi poolt, kelle tütrega Kapten koheselt lahingusse ruttab.
Kohutavalt geneeriline karakteri ehitus saab just siit alguse: Jeesuse (loe Kapteni) tulek päästab üdini head inimesed, justkui oleks protagonist ainukene kaine mõistus Hope Countys ja kogu maailmas. Selgub „New Dawni“ kõige suurem puudujääk – täielikult ilmetu tegelaste ülesehitus. Teoses ei ole mitte ühtegi meeldejäävat, üllatustpakkuvat või unikaalselt sepistatud tegelast.
Ilmetud on nad kõik. Mängitav peategelane, kelle nimi on sama mõttetu kui kogu taustlugu, mis talle on üritatud luua. Kim, kes oleks justkui indiaani tark külavanem ning annab võhivõõrale kogu usalduse esimesest silmapilgust – see lihtsalt ei ole usutav.
Viimase elutarga tütar Carmina, kes muide on see vapper, kes Kapteni päästis… teda poleks üldse olnud siia mängu vaja. Rush, kes pole küll „Heaolust“, vaid Kapteni päll, on üldse täiesti kasutu ning langeb banaalselt ja korduvalt teose pahalaste kätesse. Ja rääkides teose antagonistidest… oeh…
Jõuamegi teise Lootuse Maakonna rühmani. Nad nimetavad ennast jätkuva loomevõime puudumise tagajärjel kui Highwaymen. Täielikult eesmärgita grupeering on juhitud kaksikõdede Lou ja Mickey poolt. Neiud on kirjutatud valemi „kõik teadaolevad klišeed + kõik teadaolevad stereotüübid + ülepingutatud häälnäitlemine“ järgi.
Ma tänan väga Ubisofti loovmeeskonda, et nad on vähemalt nende ekraaniaja minimaalseks sirgeldanud. Erinevalt „Far Cry 5-st“, ei sunnita mängijat vaatama hunnikutes mittemidagiütlevaid vaheklippe ja õdesid näeb kõigest mõnel korral.
Kommentaarid