Doping

DOPINGUSKANDAAL | Andreas Veerpalu: mul on juhtunu pärast häbi (285)

LISA KOMMENTAAR

vanaema4. märts 2019, 10:30
Vist nagu hilja oleks häbeneda, kui tegu tehtud
Nips4. märts 2019, 08:57
Nips4. märts 2019, 08:53
Saavadki noored omandada normaalse hariduse-ameti. Mis amet see suusatamine ikka on!
Nimetagem asju õigete nimedega...3. märts 2019, 21:39
On häbi, et vahele jäi. Kui oleks puhtalt pääsenud oleks vilet kastes ja pihku itsitades edasi pannud.
Vale arusaam,inimlikkus.3. märts 2019, 20:14
Kes tunneb kahjurõõmu ,viha või kurjust?! Häbi on. Suur häbi väikesele Eestile.Ei taha neist inimestest enam midagi kuulda ega näha.
Ei saa kaasa tunda.3. märts 2019, 19:26
Kui minul oleks samasugune mees nagu Andrus Veerpalu,ma ei elaks temaga enam.Seda enam ,kui ta on meie lapse ka tõmmanud kuritegelikule teele.See pole miski perekond.Haletsusväärne.
to/15:523. märts 2019, 17:02
Ära siin rahvast korrale kutsu, vaid ikka neid, kes eestlastele näkku s-ü-l-i-t-a-s-i-d. Inimesed kes tegelavad teadlikult valetamise ja petmisega ,ei saa austada.Need kes k-u-r-i-t-e o heaks kiidavad,on k-u-r-j-a-t-e-g-i-j-a-t-e kaasosalised.Mis kahju lähedastest peaks olema,kui lähedased st isa ju kaasosaline,ema teadis kindlasti ka,sest ei tõmmanud pidurit,vaid nautis küllust ja head elu,mida suurejooneline,aastatepikkune pettus võimaldas.
kes3. märts 2019, 16:00
Su ära rääkis? Kas Karel, isa või Mati?
Eelkõige inimlikkust3. märts 2019, 15:52
Võtame rahulikult ! Praegusel ajal on inimestes millegipärast palju viha, kurjust ja kahjurõõmu. Meedia paugutab ja kütab üles kirgi ja igal ühel näib olevat midagi ”tarka” öelda, isegi neil, kes muidu spordist/ suusatamisest väga kaugelt mööda käivad. Loomulikult on sel kõigel ebameeldivad tagajärjed, vaevalt meist keegi tahaks antud olukorras olla. Kerge on hukka mõista, raske on mõista. Mul on väga kahju nende lähedastest, sest ka nende suunas on näpuga näitamist ja iga kuri kommentaar osub väga valusalt nende pihta. Nemadki ootasid parimat, uskusid ja lootsid... nagu me kõik.
teadjamiis3. märts 2019, 15:08
tahan Eesti rahvale ära rääkida seni saladuses olnud teadmist. Nimelt vana p...eervalu nn. rahvusliku põlveloo. Teised Eesti sportlased juba olümpiale läinud, kui üks pidi kodus ravima oma valutavat põlve. Haige põlve puhul oleks sellele ju vaja anda rahu ja käija tohtrihärra juures. Mis aga toimus tol ajal imekspandavalt tegelikult Otepää lähistel suusaradadel! Pole ma vana veel nii kiirel sammul tõuse võtmas näinud ei enne ega ka hiljem. Järeldus tehke ise, kellel vähegi analüüsivõimet...
Väinu Otepäält3. märts 2019, 14:48
Kõige suurem kahju selles dopingupa¤a¤ on tekitatud aga pere noorimatele, looduslikult andekatele noorsuusatajatele. Ma küll ei oska arvata, mis perekonnanime või riigilipu all nad peaksid tulevikus murdmaasuusavõistlustel startima. Võib- olla peaks ala vahetama. Kaastunne neile.
Ando3. märts 2019, 14:33
Mul on emast siiralt kahju,pea vastu.Üks isa saatis praktiliselt oma poja vargile,teades,et ükskord jääb poiss niikuinii vahele.Poiss jäigi,isa metsas peidus.Rohkem sõnu pole.Proovi,Andrus,Reiu külast kaarega ümber käia.
Doping3. märts 2019, 14:11
Doping dopinguks, aga miks kommentaaride + ja - ära nullitakse õL ?
nh3. märts 2019, 13:51
igasugune doping pole midagi muud, kui progress meditsiiniteadmistes ja sport on üheks selleks katsepolügoniks, kus hiirtega katseperiood on minimaalne, või jäetakse üldse ära ja katseid viiakse inimestel läbi. Ma ei mõista hukka inimesi, kes teevad seda raha eest ja arusaadav on ka see, et leidub ka inimesi, kes tahavad selle eest peale maksta, et olla katsejänes farmaatsiatööstuse projektides, et oma tulemust kuidagimoodi parandada ja sellega elatist, au ja kuulsust teenida. Au ja kuulsuse nimel on ennegi mürki võetud, aga nüüd poisid tootvale tööle, või dopinguküttideks!
Tiiu talu tütreke3. märts 2019, 13:36
Iroonia, ei muud... A kui aru ei saanud, järelikult muretsed ise...
Taadu3. märts 2019, 13:25
Kokkuvõte: Tegelikult Eesti suusatajatel mark täiega maas. Tänu Alaverile ja Veerpalule.
kas ema südant tunned sa?3. märts 2019, 13:13
Emme (ei lubatud õige nimega välja kirjutada) imetamiselund on iga õige mehe varjupaik
Lõpetage!3. märts 2019, 13:06
Et poome aga avalikult nagu vanasti turuplatsil ja inimesed vaatavad mõnuga pealt
pallur3. märts 2019, 13:06
Kui julgesid teha,siis julge ka avalikult tunnistada! Väga nõrk vend oled,Veerpalu! Sportlane on avaliku elu tegelane ja suhtlemine pressiga on elementaarne! "Oinaid" on igal spordialal,aga vahe on selles ,et mõni jääb vahele,mõni mitte!
Mures.3. märts 2019, 13:04
Ma küll ei tahaks,et Andreas depressiooni langeks.Kui ta nii tunneb,et ei suuda ajakirjandusega suhelda,siis ärgem olgem nii verejanulised.Kas meil on neid noori eestlasi nii palju,et paneme aga teise eestlase nahka.
Mures.3. märts 2019, 13:04
Ma küll ei tahaks,et Andreas depressiooni langeks.Kui ta nii tunneb,et ei suuda ajakirjandusega suhelda,siis ärgem olgem nii verejanulised.Kas meil on neid noori eestlasi nii palju,et paneme aga teise eestlase nahka.
3. märts 2019, 12:48
Igal oinal on oma mihklipäev. Küll astmahaigetel tuleb ka see päev.....
Orjad3. märts 2019, 12:41
Põrgupõhja Jürka kaevas ka kaval Antsul elu aeg kraavi,siis alles sai aru,kes Ants on.
Virve3. märts 2019, 12:40
Tõde on teada,sest asjaosalised tunnistasid süüd.Mis tähendab,et pole hullu ja elu läheb edasi.Ja varastagu edasi või?,kuni järgmise korrani.
Kiire kojuminek3. märts 2019, 12:40
Sest ka seal tuli kahtlaseid asju likvideerida. Alles oli ju Otepää MK
to-unustage/11:123. märts 2019, 12:33
Tegu ei ole ju mitte ainult suusatamises ,vaid korrupeerunud riigis.Kas unustame ja salastame VEBfondi,Danskebanki,dopinguskandaali jne
3. märts 2019, 12:22
LolliksLäksid, Inimene1?
Mõistmatu3. märts 2019, 12:17
Ma tõesti ei mõista - kui täiskasvanud mees otsustab, et ta ei soovi suhelda ajakirjandusega, siis ikkagi, miks peab KIRJA saatma ema kaudu? Kirja võib ju ka ise saata, ilma et sa kellegagi näost näkku kohtuksid? Miks ei oleks võinud ema kirja saata ja alla kirjutada "Andreas"? Kuidagi väga imelikuks kisub see asi Andreasega.
Juku3. märts 2019, 12:16
Joo parem läti viina, siis julged ajakirjanike ette tulla
3. märts 2019, 12:12
Mõtteid on seinast seina. Samuti poegade emana, mõistan olukorda.
Usume norra3. märts 2019, 11:54
Andreas pea vastu,tee trenni ja tule tagasi
Marju3. märts 2019, 11:54
mul on teie pärast niiii häbi ja kurb. Ei taha ka seda artiklit lugeda
ostan müün vahetan3. märts 2019, 11:51
need lähevad järelmüüki ja on väga hinnatud ning kõrge reitinguga
pop3. märts 2019, 11:49
On väga kurb, et on olemas nii rumal sportlane, kes täiskasvanud mehena jookseb koju ema juurde ja kelle eest ema peab vabanduskirja saatma.
tolgus3. märts 2019, 11:40
pole hullu elu läheb edasi ja kes meist ei ole libedal jääl komistanud nii,et ei ole mõtet kivi visata naabrimehe puhastamata kõnniteele
3. märts 2019, 11:35
loodetavasti jäävad andrus veerpalu medalid talle alles.kahju kui ära vöetakse,isegi kui need on sohiga saadud.
salvo3. märts 2019, 11:29
Häbi,et vahele jäite? Ei oleks jäänud,pumpaks edasi või? Emme täiskasvanud poja eest küll sõna ei peaks võtma.
pahane mees3. märts 2019, 11:18
kus siis see vana Veerpalu peidab ennast nüüd,jälle pisar silmas
UNUSTAGE 3. märts 2019, 11:12
see suusatamine juba ometi maalimas on tuhandeid kordi olulisemaid asju kui laudade peal metsavahel kellegiga võidu ajada
tipp suusatamisest 3. märts 2019, 11:11
kindlasti seda Tõde ja õigust ei leia ega tulegi kunagi leidma. selle teema võiks tõesti juba lõpetada. pealegi suures pildis on see suusatamine sama tähtis kui purilennu MM. NO TÕIN LIHTSALT MINGI SUVA NÄITE !!!
Kas nad on suure roima tööga hakkama saanud?3. märts 2019, 11:09
Huvitav et mõrvarite kohta nii põhjalikult ei kajastata Eesti meedias? Veerpalud oleksid just kui rahva reeturid ja õõnestajad et võtsid pudeli energiajoogi! Mõrvarite ja Eesti õõnestajate kohta küll nii pikkalt ja põhjalikult ei arutleta avalikuse eest eesti meedias. Terved ajalehed on täis et Tallinna linnas R-Kioski esiklaasid on nende pilte täis või ka Kaupluses suurelt lausa. Miks Jana Toomist, Mihhail Kõlvardi narko diileritest ja Stalnuhhin jne jne ei räägita nii põhjalikult ja suurelt?
naine3. märts 2019, 11:09
Eks Andreas tahtis Veerpalu pojana oma isa "au" kaitsta. No anname talle andeks,ta ju noor alles ja eks ta sai oma õppetunni kätte.See ongi karistus, kuidas ta ise ennast praegu tunneb, vist päris räbalalt...Kes meist poleks elus eksinud....rohkem mõistmist kaasmaalased.
M3. märts 2019, 11:07
Miks süüdistad inimesi keda pole süüdi mõistetud!!!!
M3. märts 2019, 11:05
Miks süüdistad inimesi keda pole süüdi mõistetud!!!!
3. märts 2019, 11:04
to naiividele:juba ekre valitud.sina aga mine vali sotsid,siis saad silitada n€€grite kräsupäid ja imeda nende...
M.K3. märts 2019, 11:01
Inimesed,tegelikult ka võiks selle asja unustada ja tegeleda oma asjadega,kui palju see juhtum PÄRISELT teie elu puudutab ja korda läheb,pakun et PÄRISELT ei puuduta see kedagi teist,vaja siis ju seda asja nii mastaabselt kajastada.Täiskasvanud sportlased tegid ise,meile teadmata põhjustel oma valiku...kes meist ei oleks elus teinud valesid valikuid...Viimasel ajal on palju juttu olnud Tõest ja Õigusest ja sellest et me ikka oleme võimas,ühtehoidev rahvas.Võibolla siis prooviksime ühiselt mõista nende sportlaste valesid otsuseid,me ei tea mis viis neid tegema selliseid valikuid...
sa ISIK3. märts 2019, 11:01
pöörasid ära või? Palju sa, kannatamatu, seda "saada" nuppu vajutad, kannatust pole ?
erikule3. märts 2019, 11:00
Maksame igale Eesti astmaatikule 5000 eurot kuus ja paneme nad suusatama
to lähen valima3. märts 2019, 10:58
nüüd on parastajatel isegi valimiste pealt tuli korraks maha võetud, pole aega sel teemal ilkuda.
3. märts 2019, 10:58
Miks issi ei räägi kuidas ta poega kasvatas
Elukutselisele setule3. märts 2019, 10:57
Ja kannabki karistust kui see määratakse, kas ta on kõrvale hiilinud? Ja kahe päevaga ei ole võimalik ühiskonnale midagi tõestada, andkem ikka aega. Ei saa aru, miks osa kommenteerijaid väljendab end nii nagu hoiaks ta vastutusest ja karistuse kandmisest kõrvale. Karistuse määrajad on ikka võimuorganid, mitte ÕL valvekommentaatorid.
tige3. märts 2019, 10:54
JOBUD olete! Aitäh Veerpalud,Alaver ja Kiku!
erik3. märts 2019, 10:45
Jätke need Veerpalud rahule ja vaadake telekast kuidas maailm(Norra, Rootsi, vene) suusatab.
Elukutseline Setu3. märts 2019, 10:43
Noormees ei saa hästi maailma asjadest aru. Siin ei ole ju tegemist mingi asjaga mis lihtsalt juhtus. Juhtunu pärast võiks ta häbi tunda siis kui ta ehmatusest püksi teeb. Antud juhul on tegemist aga teadliku, kavandatud pettuse/kuritegevusega. Selle eest tuleb kanda karistust ja peale seda peab suutma ühiskonnale tõestada, et oled muutunud. Häbenemisega pole siin midagi teha.
lähen valima3. märts 2019, 10:42
aitab juba sellest jamast,kaua te mõtlete parastada ja ilkuda,oli mis oli,läheme nüüd kõik valima ja unustame ära selle spordijama.Elagu valijad.HUrraa.
to, saime mis tahtsime/08:33(mati,sina või?)3. märts 2019, 10:41
See kommentaar"saime mis tatsime"on psühhopaadi kirjutatud.Kõik teised on süüdi.Kõik eestlased häbenege.Selline inimene manipuleerib külmavereliselt,enda heaolu nimel. Juhtub Kareli ja Andreasega mis juhtub,igaljuhul on see elu õppetund noortele,et ei saa vanematele kah loota,sest Andrease pere on ju asjaga otseselt seotud.(Kareli vanemad ei puutu asjasse)
pedofiilid3. märts 2019, 10:41
kasutavad ka kuskil lapsi, kas see õigustab siis sind ka kasutama?
Inimene13. märts 2019, 10:33
Selisimees no! Tänapäeval saab e-kirju saata igast arvutist ja telefonist ... ja kui ka need kõik politsei "ära võttis, saaks pojake rebida vihikust lehe, oma mõtted kirja panna ja err-le postiga saata.
Inimene13. märts 2019, 10:32
Selisimees no! Tänapäeval saab e-kirju saata igast arvutist ja telefonist ... ja kui ka need kõik politsei "ära võttis, saaks pojake rebida vihikust lehe, oma mõtted kirja panna ja err-le postiga saata.
SIIL3. märts 2019, 10:30
EMME MA ROHKEM EI TEE. TSIRKUS
ISIK3. märts 2019, 10:27
Selisimees no! Tänapäeval saab e-kirju saata igast arvutist ja telefonist ... ja kui ka need kõik politsei "ära võttis, saaks pojake rebida vihikust lehe, oma mõtted kirja panna ja meediale postiga saata
ISIK3. märts 2019, 10:27
Selisimees no! Tänapäeval saab e-kirju saata igast arvutist ja telefonist ... ja kui ka need kõik politsei "ära võttis, saaks pojake rebida vihikust lehe, oma mõtted kirja panna ja err-le postiga saata.
ISIK3. märts 2019, 10:26
Selisimees no! Tänapäeval saab e-kirju saata igast arvutist ja telefonist ... ja kui ka need kõik politsei "ära võttis, saaks pojake rebida vihikust lehe, oma mõtted kirja panna ja err-le postiga saata.
ISIK3. märts 2019, 10:26
Selisimees no! Tänapäeval saab e-kirju saata igast arvutist ja telefonist ... ja kui ka need kõik politsei "ära võttis, saaks pojake rebida vihikust lehe, oma mõtted kirja panna ja err-le postiga saata.
T3. märts 2019, 10:26
Tapselt nii nagu kõikidel teistel. Ma ei usu elusees et norrakad puhtad on. Nii et lõpetage see norimine ja las elavad rahus edasi.
T3. märts 2019, 10:25
Tapselt nii nagu kõikidel teistel. Ma ei usu elusees et norrakad puhtad on. Nii et lõpetage see norimine ja las elavad rahus edasi.
v3. märts 2019, 10:25
Mida vaene aju veel aru peab saama,kas lülitab välja loomuliku arenemisvõime , jättes vahele kõik normaalsed arenemise etappid, kohe tippu,kuulsaks ja rikkaks?
to: täna, 09:233. märts 2019, 10:22
antud juhul ei olegi asi WADAs - see operatsioon on kuuldavasti hoopiski Austria politsei korraldatud ja eesmärk oli võtta rajalt maha see arst, kes seal toimetas. Kuna selline arsti tegevus olla seal seadusevastane ja kriminaalkorras karistatav. Politseil soovivat saada kätte selle võrgustiku, mis tolle arstiga seotud on. Arsti jälgimine olla juba käinud mõnda aega, võimalik, et jälgiti ka tema arvutikasutust ja telefonikõnesid jms. Nii et poistel polnud võimalustki midagi tagasi lükata, kui tõendid ette lükati.
to: täna, 09:233. märts 2019, 10:22
antud juhul ei olegi asi WADAs - see operatsioon on kuuldavasti hoopiski Austria politsei korraldatud ja eesmärk oli võtta rajalt maha see arst, kes seal toimetas. Kuna selline arsti tegevus olla seal seadusevastane ja kriminaalkorras karistatav. Politseil soovivat saada kätte selle võrgustiku, mis tolle arstiga seotud on. Arsti jälgimine olla juba käinud mõnda aega, võimalik, et jälgiti ka tema arvutikasutust ja telefonikõnesid jms. Nii et poistel polnud võimalustki midagi tagasi lükata, kui tõendid ette lükati.
3. märts 2019, 10:21
Huvitav mõrvaritest ei räägita nii põhjalikult eestis. Aga kui tarbisid energia jooki oiii see on võrreldav liigi välja suremisega. Jätaks rahule perekond kahetseb! Kui Eesti meedial midagi tuppest ja peale valetamise targemat öelda ei ole siis jätke nad rahule. Nad ei ole kommunismi küüditajad ja Eesti riigi õõnestajad. Miks te ei kimbuta jana toomi või kõvasti narkosõpru kimbutama. Sest teid lastakse maha!
Andres3. märts 2019, 10:20
Lumehelbeke oled. Tööl ei viitsi käia, nutikas istud ainult. Emmeissi välja ei viska, elu on lill.
teadja3. märts 2019, 10:18
Ootame,kas Andruse ema ka vabandab.
Sportlane 3. märts 2019, 10:17
See et oma isa on mängus ja suunamas poega valele teele on väga kurb.
nagu3. märts 2019, 10:14
kusagilt kõlas läbi on kõik eesti suusatamise medalid saadud tänu keelatud ainetega.selleks ka see kuulus kiki ära põgenes kui proovid olid positiivsed.
3. märts 2019, 10:14
Andres3. märts 2019, 10:13
Ja kuidas veel sponsoreerime maksude maksmisega. Juhm oled?
Andres3. märts 2019, 10:12
Ja kuidas veel sponsoreerime maksude maksmisega. Juhm oled?
Andres3. märts 2019, 10:12
Ja kuidas veel sponsoreerime maksude maksmisega. Juhm oled?
R3. märts 2019, 10:04
Sellise kasvatuse juures häbi tal kindlasti pole....arvab et nii kergelt kurjategija pääsebki.
Südametunnistus3. märts 2019, 10:03
Häbi. Kus sa varem olid poiss? Seda tegu tehes polnud häbi?
saime mis tahtsime/täna,08:33-le3. märts 2019, 09:55
Mina pole midagi saanud ja mina pole kedagi petnud.Häbi ja vastutust ma enda kanda ei võta.See pettus tõi ilmsiks selle , milleks raha nimel valmis ollakse ja kuidas au ja väärikus ei maksa midagi. Jalaga andsid Eesti mainele dopingu tarvitajad.Kogu maailm nüüd arvab,et kõik eestlased ongi sellised. Eestlased ei ole põlastusväärsed,kui väljaarvata seltskond häbituid,kes Eesti mainele jalaga annavad ,Eestit ja eestlasi tahtlikult ja teadlikult halvas valguses püüavad näidata ja Eesti mainet kahjustada.
mina3. märts 2019, 09:54
Kas Veerpalu ausa sportlasena ka oma medalid tagastab?
3. märts 2019, 09:52
kust sa võtad, et tema vabandab? ema meiliaadressilt saadetud. aga mitte ema kirjutatud. ära soga, kui aru ei saa. sul oleks ajudopingut vaja.
jeestlane3. märts 2019, 09:51
3. märts 2019, 09:49
Nii ongi3. märts 2019, 09:44
Tegu on väga häbiväärne, põgenemine pressikonverentsilt veelgi inetum ja ema täisealise poja eest vabandama pandud lausa naeruväärne, ehk siis aina hullemaks läheb.
Leakene3. märts 2019, 09:42
Kas Kallas oli seal ka mingi asjapulk?
Ära tule ajakirjanike ette, nad söövad ja elavad su lintsimisest.Pilte ära lase teha.3. märts 2019, 09:40
ninanokkija3. märts 2019, 09:40
Aga Poltoranini ei jõua te kunagi, sest teie ajukapatsiteet ei võimalda seda!
Gladiaatorid olid need, kes surma said. Vaba ja uhke Rooma rahva rahulduseks. 3. märts 2019, 09:35
Lea3. märts 2019, 09:33
Just, siim kallasel küll häbi ei ole
3. märts 2019, 09:31
ei sealt tule midagi, ainult fakti ees, tagantjärgi tarkusega.
Mulk3. märts 2019, 09:28
Kas Sa pole "Tõde ja õigust" lugenudki? Juba siis olid eestlastel samad probleemid. Nüüd vaid spordis.
to RS3. märts 2019, 09:27
Õigesti ja loogiliselt arutled - 100 % nõus Sinuga. Nagu kombeks on öelda sellistel juhtudel: "Moskva pisaraid ei usu" (... vt. filmi YuoTubest - kuigi Moskva linn ei ole üldsegi käesoleva teemaga seotud). See selleks...
3. märts 2019, 09:23
ma ei õigusta. aga ma ei tule ka materdama. mina olen tavaline inimene, kes ei saa kohut mõista. mul ei ole selliseid õigusi. tegu on häbiväärne. aga loe kommentaare. need on ju vihakõned.
Tom3. märts 2019, 09:23
Las neil olla. Ise nad valisid selle tee. Parem vaadake mis riigis toimub ja materdage neid kes riiki peresse keeravad. Sport on ja jääb räpaseks.
3. märts 2019, 09:23
loomulikult. ütleme nii, et wadal oli hammas verel. sest esimesel korral tõmbas veerpalu neile koti pähe. ja nad jäid kaotajaks. oli vaja ära teha. ja sellepärast ka see teisejärguliste suusatajate jahtimine. seal pole tegelikult midagi muud, kui soov ärapanna. tehtud. nii suur organisatsioon nagu wada ei lase ennast kottida.
sünnitada3. märts 2019, 09:22
ja kasvatada lapsi ja siis tahtlikult nende elu hävitadada -mõistmatu
3. märts 2019, 09:21
Ma mõtlen koguaeg, milline suur asi jääb selle uudise varju. eile üks hull tegeles roolis kõrvalise asjaga ja sõitis neli last haiglasse... ei sõnagi. sest see ei ole uudis.
3. märts 2019, 09:20
abikaasa kes petab, tuleb kogu suguvõsa ette tuua, et kõik saaks öelda, mis arvavad. veel parem, kui ajalehte saaks. et kõik eestlased saaks öelda, mida arvavad.
isikule3. märts 2019, 09:20
pinguta nüüd veel veidike ja kanna ette, mida kõike oleks veel saanud teha.
3. märts 2019, 09:19
ma arvan, et ta teebki ja mõtlebki.
Jüri3. märts 2019, 09:17
Mõista on vast raske, aga andestada saab ikka
to Tiiu talu tütreke3. märts 2019, 09:15
küll võetakse kui vajalikuks peetakse, ära sina muretse, aga kindlasti mitte ei pea seda ÕL kommenteerijad tegema
tunnista ausalt ära .kanna karistus ära 3. märts 2019, 09:14
ja vaata ,kuidas elu edasi läheb ,aga enne pead muidugi omad järeldused tegema .
nagu eilsel depatil ütles Helme Ratasele3. märts 2019, 09:13
võta lusikas ja söö nüüd oma suppi .
ristpiste3. märts 2019, 09:12
Sport on paha. kehakultuur on hea. Tippsport on gladiaatorite e. orjade - raha, kuulsuse, üliego rahuldamise) heitlus
to aga3. märts 2019, 09:11
mis ema selja taha, ta kodu on seal, koju ka ei tohi minna või?
Meeri3. märts 2019, 09:10
Mõista, andestada... Tooge paralleel abikaasaga, kes teid petab juba aastaid -- kas ka siis mõistate ja andestate? Ta tahtis ju, et oleks parem...
ISIK3. märts 2019, 09:09
Selisimees no! Tänapäeval saab e-kirju saata igast arvutist ja telefonist ... ja kui ka need kõik politsei "ära võttis, saaks pojake rebida vihikust lehe, oma mõtted kirja panna ja err-le postiga saata.
Siiber3. märts 2019, 09:09
Tõesti ei tahaks neid noori mehi materdada kui suuremaid pätte me ümber tiirleb ja tegelege oma asjadega.
Tobias3. märts 2019, 09:08
to 07:423. märts 2019, 09:08
vastutabki ja ootab oma karistust, oma koju tohib inimene ikka minna ehk
3. märts 2019, 09:07
ei ei. mis me sellest ootame. meil praegu vaja jalaga anda. uurimine on ju peavoolu värk. sealt ei tule midagi. ;)
raulile3. märts 2019, 09:06
mida sa siin puterdad, ise ka aru saad või? Jäi jah vahele Austrias ja on seal uurimise all, andis seal ütlused, tunnistas dopingu tarvitamist ja vabastati vahi alt ja keegi ei keela tal vabalt liikuda. Sellepärast peab kinni püüdma, et ajakirjanike ette tuua? Ole nüüd.
panevad edasi.3. märts 2019, 09:06
Mis seal ikka häbeneda, saime aletalt kotti keemikutega võisteldes, paremad müttavad edasi.irvitavad
3. märts 2019, 09:06
ema meiliaadress... njetikommentaator arvab, et ema ka saatis. aga kui kasutatakse sama arvutit, siis võibki tihi nii juhtuda, et jääb teise kontosse sisse. minul on küll nii olnud, et laps saadab, minu kastist kirju. või vastupidi. ei pane pahaks.
3. märts 2019, 09:05
sa räägi oma isast. milline tema oli?
to-eestlane/täna,08-443. märts 2019, 09:04
Mutta tampisid nad ennast ikka ise,mitte teised eestlased.Aastatepikkusel valetamisel nüüd küll mingit õigustust ei ole.Või arvad sa,et teha võib aga vahele ei tohi jääda?
3. märts 2019, 09:03
ma just mõtlesin, et millal anu taveteri kallale minnakse. andruse õde ikkagi... ja siis võiks veel suguseltsis kaevata...
3. märts 2019, 09:02
ei. poliitikuid ei materdata. mis siis, et neist sõltub otseselt meie elu ja saatus. neid ei materda. aga sportlast küll, sest kellegi maksust läheb mingi osa kuhugi... aga võib olla läheb tema raha hoopis haridusse, või sotsiaali või... kuhugi kolmandasse kohta. aga see sõimaja on ise roolijoodik ja punase tulega tee ületaja.
Pigem3. märts 2019, 09:00
ikka pilve alla pugeda...
Peaks3. märts 2019, 08:59
vist jah seda ligi roiete värki lähemalt uurima - ei tea mis aparaadi ta sinna kopsude vahele lasi paigaldada.
Mellile3. märts 2019, 08:58
ta ei põgenegi vastutuse eest, totuke. Ära tee suuri sõnu kui sa ise ka nende tähendusest aru ei saa.
Kai3. märts 2019, 08:57
Päris ära pööranud või?
Kai3. märts 2019, 08:55
Kas hammas läks verele?
to 07:163. märts 2019, 08:55
soovitaks sul aru saada, et sina pole mingi ütleja, kuhu keegi peab minema. Ära nüüd nii hoogu ka mineSina hoia oma silmad kinni kui elus selline juhus tuleb, et ta sulle vastu sattub.
to: jah/täna,07:01-le/ täna, 08:233. märts 2019, 08:53
noh, kuidas võtta - ega Karel Tammjärv leidis oma julguse ikka alles siis, kui Austria politsei nad kinni võtsid ning pokri pistsid, ilmselt tehti ülekuulamisel selgeks, et tõendid on nii kindlad, et keerutamisest enam abi ei ole, salgamisest rääkimata (ja aus ülestunnistus võib kasuks tulla karistuse määramisel, seal ju oht reaalselt kinnimajja minekuks). Oli ju ka uudis, et poiste ütlused klappisid arsti omadega, kuid arsti jälgiti juba mõnda aega. Sinnani ei olnud kellelgi mingit selgroogu, ei sellest keeldumisiseks ja veel vähem ausaks ülestunnistamiseks.
to eestlane3. märts 2019, 08:53
sellised häbenejad ei tunnista ausust ega puhtust.. nende maailma sellised mõisted ei mahu.
Maidule3. märts 2019, 08:52
vabandus oli saadetud ema meiliaadressilt, mis ei tähenda, et ema selle saatis. Aga muidugi, valvesapiprits teab alati kõike ja täpselt
raudane3. märts 2019, 08:51
Võib olla ju antud kodanikule näib et tegu on parastamisega kuid faktid on teistsugused juba mitukümmend aastat .Ammu juba oli selge et doping oli eesti suusatajate edasiviiv jõud kuid advokaadid tegid musta valgeks ja ERR oli advokaatide suuvooder .Nyt kui pauk ära käis on s...tt nii ahjus et ära tüütab see jama.Suusatage sest meil talv ju.Ärge nende pättide pärast muretsege -üks selline varsti seaduselooja.
to 07:523. märts 2019, 08:50
kirjutab üks tõeline, heasüdamlik eestlane...
eivärise3. märts 2019, 08:48
Oli mis oli, elu läheb edasi. Ei ole rahva asi klähvida. Vaadake parem, et valimisi maha ei maga. Ja hea, et poiss rahva eest peitu pandi. Ja see teine poiss, ei tea, mis too oma aususega lõpuks peale hakkab. Kui võrdlusi hakata tooma, siis mille poolest antud juhtum erineb näiteks elatisraha juhtumitest? Ei erinegi, sest üks nõuab ja teine maksku aga kinni.
eivärise3. märts 2019, 08:47
Oli mis oli, elu läheb edasi. Ei ole rahva asi klähvida. Vaadake parem, et valimisi maha ei maga. Ja hea, et poiss rahva eest peitu pandi. Ja see teine poiss, ei tea, mis too oma aususega lõpuks peale hakkab. Kui võrdlusi hakata tooma, siis mille poolest antud juhtum erineb näiteks elatisraha juhtumitest? Ei erinegi, sest üks nõuab ja teine maksku aga kinni.
no3. märts 2019, 08:45
kust võetakse üldse, et ema selle saatis? See, et pöördumine on saadetud ema meiliaadressilt, ei tähenda, et tema selle saatis. Võimalik, et Andrease arvuti võeti uurimise huvides ära.
eestlane3. märts 2019, 08:44
Ikka mutta tampida kedagi eriti kui veel õigustatud võimalus tekib,sest elu Eestis tavalisele eestlasele üsna raske,auru hea välja lasta,et edasi jaksaks rühkida.
sport on meelelahutus3. märts 2019, 08:43
Kas te eksinud poliitikuid kah nii materdate? Tahaks näha!
Eestlane3. märts 2019, 08:42
Mine loe mida kogu muu suusamaailm meie sportlastest arvab Siis tee eestlaste kohta järeldusi
häbi on tõesti3. märts 2019, 08:42
eriti sinusuguste pärast,keda maa kannab... põlastusväärne inimene.
to saime, mis tahtsime3. märts 2019, 08:41
mitte meie rahvas ei ole selline vaid käputäis elukutselisi netikommentaatoreid, kes vihkavad kõiki ja kõike, selliste järgi ei saa küll eesti rahvale hinnangut anda.
Tiiu talu tütreke3. märts 2019, 08:39
A kas nüüd võetakse pere suusaneiu ka ette- tegemist ikkagi ju pereäriga...
saime mis tahtsime.3. märts 2019, 08:33
Kui nädala keskel, kui asi välja tuli, olid kõik seisukohal, et jube häbi on olla eestlane. Siis täna on jätkuvalt häbi olla eestlane. Aga mitte sportlaste pärast, vaid kommentaatorite pärast. Meeletu viha, mis meie rahvas on.Võib olla oligi vaja seda skandaali, et näha, millised me sisimas oleme. Millised me oleme, kui meil on võimalik parastada ja sõimata. Hea, kui saaks jalaga anda. Seda me oskame ju kõige paremini. Eestlane sai maisupala, teine eestlane. Järage nüüd. Me väärimegi sellist häbi, sest me oleme põlastusväärne rahvas. Häbi meile.
K-le3. märts 2019, 08:32
Mida sa, hull, röögid siin ilusal pühapäeva hommikul?
To 08.103. märts 2019, 08:31
Eesti riik see on eesti rahvas Perekond on aastaid saanud riigilt raha et sporti teha, mina muide pean ise oma palga teenima Murdmasuusatamisse on panustanud palju rohkemgi kui näiteks laskesuusatamisse Siit tulenebki et perekond veerpaludel on moraalne kohustus anda rahvale aru Kui veerpalud oleksid riigita hakkama saanud siis tehku mida tahavd
Aga milline oli su isa roll? Kõik ju on veendunud, et just tema ongi selle taga. Kes sulle kontaktid3. märts 2019, 08:31
3. märts 2019, 08:30
Jah, laps on kodu peegel. Ka 8:14 peegeldab oma kodu. Veerpalu ei olnud tema treener.
3. märts 2019, 08:29
Minul on küll hea meel, et on pere, kes toetab. Sinul seda ei ole, kahjuks. Keegi peab selles olukorras lapsele toeks olema. Ole või 50 aastane, emale oled ikka laps. Sa ei mõista seda, sest sa ei ole ema.
3. märts 2019, 08:28
verd. verd. jalahoopi tagumikku. tulgu avalikkuse ette, anname tappa. sest me oleme eestlased. meid on häbistatud... sellised on ju need sajad kommentaarid. meis ei ole mõistmist. meis on ainult hukkamõistu. õnneks teised meediakanalid on eluga juba edasi läinud. saavad aru, et tegemist on inimestega. aga õhtuleht võtab viimast.
nii3. märts 2019, 08:27
Ärge süüdistage ema Angelat,ta on sünnitanud 5 last,iga õige ema kaitseb oma last nagu kaljukotkas kaitseb oma poegi tugevate tiibadega.Kuhu oli Andreasel minna,ikka oma koju ema juurde,sest süükoorem oli raske? Mina laste emana saan aru,et olgu mu lapsed 50 aastased, nad jäävad minu elu lõpuni minu lasteks,ma kaitsen ja aitan neid alati,olgu see eksimus raske. Mulle teeb haiget,kui enamus hakkab Angelat süüdistama. Elu läheb edasi,kõik ei ole kadunud,mõningal hetkel vajame mõistmist andestust.
3. märts 2019, 08:27
kui nüüd saaks paneks mõne võllapuu ka püsti. sellised on TÕELISED ja ETNILISED eestlased. kes verd, viha, jalahoopi jne. ei taha, need pole eestlased ka. need on ju lömitajad.
Ühiskonnas 3. märts 2019, 08:25
On moraal Kui poiss kasutab eesti riigi hüvesid tekivad tal ka rahva ees moraalsed kohustused
jah/täna,07:01-le3. märts 2019, 08:23
See juhtum ei ole mitte libastumine ja väike eksimus,vaid teadlik,aastatepikkune valetamine,suurema au ja kasusaamise nimel.Perekond Veerpalu'l pole raha nimel isegi kahju oma poja tervisest ja elust,peaasi,et aga raha tuleks.Sama mis Smigun'gi,miks muidu Ameerikasse jooksis. Minul on südamest hea meel,et Karel Tammjärv'es leidus niipalju julgust ja meest,et see häbematu pettus lõpuks paljastus. Eestit ei võeta maailmas enam tõsiselt:Danske rahapesuskandaal,nüüd dopinguskandaal,VEBfond. Kõik skandaalid viivad otsapidi Reformierakonda.
No3. märts 2019, 08:23
Aga miks siis enam üldse vabandada
to: täna, 08:093. märts 2019, 08:22
tal on vähemalt MORAALNE kohustus, sest ei õpi ega treeni ta oma rahakotil, meie kõik oma maksudest toetame tema ja ta meeskonna head äraolemist! Enamus temaealisi ei saa maksta Norra kõrgkooli õppemaksusid ja elada nii kallis riigis nagu seda Norra on ning sugugi mitte kehvalt, reisida mööda ilma treeninglaagrites ja siis muuseas natuke ka suusatada, nii tagumises seltskonnas. Muide - ta isa oli temast noorem kui sai isaks, just temale. Nii et - kaks täismeest toimetamas, teadlikult. Ja neil on ka sponsorlepingutes dopinguteemad sees...
Rahvas3. märts 2019, 08:21
Ei vihka Tammjärv ju lausa kangelane, et julges rääkida
to mell3. märts 2019, 08:19
sa ikka tead, mida sõna "privileeg" tähendab? Hari ennast pisut.
??3. märts 2019, 08:16
egas ajakirjandus pole miski kriminaaluurimine, et peab kohale ilmuma ja ütlusi andma? Et inimestel oleks lõbus? Pole seadust, mis nõuaks inimeste ees esinemist ja endale tuha pähe raputamist.
et jõuks kohale3. märts 2019, 08:15
valel ja ka valel on vahe.
3. märts 2019, 08:14
Paraku on elus nii, et lapsed peegeldavad oma kodu, vanemate hoiakuid, tegusid. Andreas Veerpalu ema kaudu edastatud soig (ka nad ikka on juba Otepääl?) teeb veelgi suuremat häbi autult tegutsenud trnnerist isa Andrus Veerpalule ja tema pikemt aega ebaausta võtetega spordis tegutsenud pojale Andreasele. 24 aastane Andreas Veerpalu peitub ema selja taha!!! Väga hale. Petised, Eetsi spordi mainet väga kahjustanud peavad saama korraliku karistuse. Vabandan on lihtsalt sõnakõlks. Suutamisest on tehtud suusr äri ja eluviis, völtsvõtteid kasutades rikkaks. Ei juhtununud, vaid sihilik pettus
lev3. märts 2019, 08:12
Igavaks hakkab kiskuma, ootaks uurimise tulemused ära ja vaatab mis edasi saab.
??3. märts 2019, 08:12
eestlane ei taha vabandust, õige eestlane tahab verd ja asja ümber pika nämmutamist, hea variant oleks kividega surnuks loopimine. Doping muidugi jama ja kriminaalne, aga kuidas võistelda puhtalt nendega, kes samuti kasutavad? Keeldun uskumast, et suusamaailma kaks viimast dopingutarvitajat olid meie 2 suusatajat. Õigustus see pole, aga vb siis tõesti tipptasemel tegemisest loobuda? Seniks kuni kõik dopingusportlased on kõrvaldatud?
3. märts 2019, 08:12
Kas te olete juba unustanud, mis Soome meedia Mika Mülluläga tegi? Tahate sama?
3. märts 2019, 08:10
kui nad on sponsoritele selgituse võlgu, siis nad seda ka küsivad. sina ega mina ega õhtulehe lugejad ei sponsoreeri neid.
õnnelind flamingo3. märts 2019, 08:09
Mis lapsest üldse jutt?...loomulikult jääb lapseks vanema jaoks,kuid siin on tegemist elujõus mehega.
3. märts 2019, 08:09
tal ei ole seda kohustust. too välja seaduse punkt, millele sa rõhud.
irv3. märts 2019, 08:08
ema kleidisaba alla pugeda ja siis piikuda, häbi peaks mehel olema tule avalikkuse ette
3. märts 2019, 08:08
aitäh, et meelde tuletasid. lähen ja anna hääle sotsidele.
3. märts 2019, 08:07
Ta on oma seletuse andnud. Politsei ja proks tegelevad, wada tegeleb. sina ega mina ei ole lahkajad ja mingid ütlejad.
3. märts 2019, 08:07
Aga kuna asjaga tegelevad asjatundjad, siis ei ole vaja tulla vihkavate rahvamasside ette, et saada teada, milline... sa oled.
3. märts 2019, 08:07
Ole hea ja mine eesti keelt õppima.
imelik3. märts 2019, 08:06
Pigem ei ole see Andrease vabandus vaid tema ema vabandus, kuna Andreas ja tema isa seda ei tee. Et mingisugunegi vabandus esitada, siis pidi tegema seda Angela. See on ju sama kui mitte vabandamine, nende poolt kes seda tegema peavad.
3. märts 2019, 08:04
Raske mõista, kerge hukka mõista. nii ongi.
raul3. märts 2019, 08:04
andrus vahendas,eesti seadused näevad selle eest kriminaalkaristust,andreas jäi vahele austrias kus tarvitamine näeb ette kriminaalkaristust,nii lihtne see ongi
3. märts 2019, 08:04
Mul on küll hea meel, et tal on pere, kes teda toetab. paljudel seda ei ole.
3. märts 2019, 08:03
hea, kui on pere, kes sind raskel hetkel toetab. see on väga hea. sest olgem ausad, tal ei ole kerge. me võime hukka mõista jne. ja me oleme seda teinudki. aga kas meie eesmärk on inimene mutta tampida? tema saab oma karistuse, meie ei peaks kohtumõistjad olema. me peaks mõtlema, mida meie saame teha, et selliseid asju ei juhtuks. kas me kasvatame oma lastest ausaid lapsi? kas meie lapsed ei kirjuta koolis maha? kas meie lapsed ei valeta meile? kas meie lapsed ei manipuleeri ega kasuta teisi ära? kas meie lapsed ei riku seadusi? kõik vastavad kindlasti, minu laps nii ei tee. aga tegelikult?
Nad3. märts 2019, 07:57
Võistlevad eesti lipu all neid rahastab eesti riik Siit tulevadki kohustused
vakralane3. märts 2019, 07:56
sellel lellel häbi ? No andke andeks . Puhtakujuline plagiaadimeister.
No3. märts 2019, 07:53
Laske poisil koguda ennast. Sellise mõnitamise peale ei tulegi ta välja .Tänu emale ta saab ilmselt korda ennast. Tubli ema.
ivlis3. märts 2019, 07:53
Andreas peaks kõik ära rääkima ja siis selgub mis saab edasi.Isa poolt on ikka uskumatu ,oma lapsele veredopingut pakkuda.Neid dopingu tarvitajaid ennegi olnud,näiteks Johaug kandis 2 aastat karistust ja eile võitis jälle kuldmedali.Suhtles ka meedijaga.SEE ON SUUR HÄPIPLEKK EESTILE JA SAMUTI EESTI RAHVALE.
aga 3. märts 2019, 07:53
Väga närune käitumine noore sportlase poolt. See ei juhtunu, vaid pikemat aega kestnud tuntud spordiinimeste ebaaus tegevus. Dopinguskaandaalsi olnud suusatajast isa ja häbematu treeneri Alaveri taganttõukel. 24 aastane mehike varjub nüüd ema selja taha. Inetu oli pead liiva alal peites lahkumine peale pettuste ilmsikstulekut. Labane oli kõmujaht Delfi kirjutaja ja pildistaja klapperjaht Veerpalusid tänaval jälitades. Veerpalufe teod ja argpükslikkus on jahmatavad. Häbivääristasis maailmas Eesti sporti, tedalikult , omakasupüüdlikult , taustaks autu Alave. Nüüd ema selja taga halada, häbi!
si...a3. märts 2019, 07:52
sul häbi on ,ainult kahju et vahele jäid -jäle perekond
mati3. märts 2019, 07:50
Oh jah3. märts 2019, 07:48
Väga piinlik lugu tõesti, et vastutust oma tegude eest noormees ei võta ja jooksu pani ning veel naeruväärsem, et ema täiskasvanud poja eest kirja saatis.
Hiiumaa mees3. märts 2019, 07:48
Häbi? Ära plära poiss - oleks häbi, poleks teinudki. Nüüd kui vahele jäid, siis peab ju midagi rahvale valetama.
malle metsast3. märts 2019, 07:46
Olgugi, et noormees on juba 24-aastane, tundub sellele põgenemisele õhutaja olevat tema isa Andrus. See "sangar" ei saanud sõnagi suust välja ka siis kui endal juba eelmised probleemid olid. Siis varjus suure Pilve taha, nüüd põgeneb nagu õunavaras ajakirjanike eest. Andreas, käes on aeg, kus tuleb oma peaga otsuseid tegema hakata. Elu on ees ja egas Eesti rahvas loll ole - ta on suuteline sulle andestama. Aga esimese sammu pead tegema sina, emme selja taga redutamine ainult süvendab ja pikendab su läbielamisi. Andreas, erinevalt su isast - sul on veel võimalus ennast tõestada!
Ausalt3. märts 2019, 07:45
Kahju, muidugi on raske Aga parem oleks olnud teha isaga pressikas ja asi ants Nüüd veel ema mängu varsti ka õde. Saan aru et algamas juriidiline võitlus Aga nii ka asjad ei lahene aina spekuleeritakse
Ei3. märts 2019, 07:44
ole nad viimased patustajad keda kätte saadi. Kui sport ja raha on omavahel seotud siis on alati ahvatlus kasutada dopingut. See algab peale tegelikult juba lasteaiast. Väikselt lapselt oodatakse juba, et ta peab olema teistest parem. See on üldine ühiskondlik hoiak, et sa pead olema tegija. Kas Tartu maratonil on kõik puhtad poisid? Ma eriti ei usu sellesse. Tahtmine on ikka paremale kohale sõita ja teistele näidata, et oled tegija.
Kateile3. märts 2019, 07:42
Oli julgust teha, siis olgu ka julgust vastutada. Mitte peita end emme issi seljataha.
Nõus3. märts 2019, 07:40
Sestap võiks ja peaks andrus ja mati neid asju selgitama
Nad3. märts 2019, 07:38
On avaliku elu tegelased, sponsorite rahadega osteti dopingut jne EOK rahade eest majad, krundid (Olümpiavõitjail, treeneril) Siit tekiivad teatud kohustused,
Mait3. märts 2019, 07:34
Eriline möku ikka see Andreas Veerpalu. Suisa emme saadab poja eest vabanduse, mida ta ise suuda sedagi tegi teha.
No3. märts 2019, 07:32
Miks nii, ema saadab teate,,,,, Nii asjad vaid hullemad, senikaua kui vaikid, senikaua asjad hullemaks lähevad Targem oleks ikka avalikkuse ette tulla ja lugu lõpetatud Parem õudne lõpp kui lõputa õudus
Andres3. märts 2019, 07:31
Karelil ikkagi on munad. Andreas... Nagu issi. Emme selgitab. Kus mees ise on? Elu mark.
ja soovitaks3. märts 2019, 07:28
sul vait olla. või kui näed neid siis kaob silmanägemine vä. ära vaata.
juhhei3. märts 2019, 07:27
Mina soovitan Andreasel kõik avalikult ära rääkida, nii nagu tegi seda Karel. Elu on veel elamata ning põhisüüdlased (halvale teele kallutajad peavad antud olukorra eest vastutama). Mina andestaks ka Andreasele. Võta julgus kokku ja astu rahva ette. Tugevat närvi !
kahju3. märts 2019, 07:20
et sinul sellist emmet ei ole, või pole olnud, sellepärast nii kibestunuks oledki kasvanud.
muidugi, muidugi3. märts 2019, 07:17
"täis mees" kirjutab ÕL kommentaare, see teeb temast suure tähega mehe.
-3. märts 2019, 07:17
Kiku pani kiirelt lausa usa-sse leekima ja kandideerb riigikokku sooja koha peale vahtu ajama ..:P
soovitaks3. märts 2019, 07:16
sellel sulide perel kohvrid pakkida ja kuhu iganes ,aga silma alt ära
selgeltnägija3. märts 2019, 07:11
Ärge pekske omasid! Asi sai alguse Poltoraninist!
võtke eeskuju3. märts 2019, 07:11
Tammjärv tuli rääkis ära keegi enam ei nääguta mõne kuu pärast ei mäletatagi Veerpalu juhtum on aga kogu aeg meeles kogu eesti rahval.
Kelli3. märts 2019, 07:10
Tema käest ei küsita, kas ta tahab või ei taha suhelda, tema KOHUSTUS on ühiskonna ees selgitust anda, mitte kõigele sülitada ja jooksu panna. Kaua oodatakse ja teda peidus olla siis lastakse?
Spordihuviline3. märts 2019, 07:09
Miks ei ole veel sõna võtnud ja oma arvamust sellest räpasest asjast avaldanud suustreener Anatoli Smigun???
aga3. märts 2019, 07:07
maaslamaja löömine on ju ÕL valvekommentaatori põhikohustus ja rõõm pealekauba veel
aga3. märts 2019, 07:06
miks neid kinni peaks püütama, ei saa aru?
Mell3. märts 2019, 07:02
Kust võtab see mees sellise privileegi, et TEMA võib vastutuse veest põgeneda ja pressikonverentsile mitte ilmuda? Et tema ei SOOVI suhelda ja jookseb ema juurde, et teda ei huvita, et sportlane peab ka oma tegudest aru andma mitte jooksma kuhu ise soovib. Tagatipuks väga hoolimatu ja kohutav suhtumine, ootaks,kaua sellist peidus hoitakse?
3. märts 2019, 07:02
Kiitus Delfile ja Postimehele, kes on arengusse astunud. Ajakirjanikud on koomast välja saanud ja teevad tööd, õhtaka omad on alles pohmellis. Ikka nokivad eilses pazas.
jah3. märts 2019, 07:01
Vaadake mis poliitikud teevad ja ikka valite neid ja olete eesti üle uhked.Kui mittepoliitik ka kord libastub - siis pole vaja teist materdada.
samas3. märts 2019, 06:59
ei kiida heaks susserdamist, aga samas, kuskil pole seadust, et pahategija peab telekaamerate ees avalikult pattu kahetsema. nad esialgu isegi toimunust shokis.
3. märts 2019, 06:55
Jätaks nüüd rahule. Asjapulgad tegelevad ja las ta olla.
3. märts 2019, 06:36
oh sa pojake,emake saatis sinu eest kirjakese oh kohe kahju nii arglikust pojakesest
Tiina3. märts 2019, 06:12
Kas advokaat Pilv andis nöu kuidas edasi käituda?Kahjuks tema trikid enam Veerpalusid päästa ei aita,Kas Andrus Veerpalu annab oma suured auhinna rahad riigile tagasi see on rahva raha.Poeg ei põgenenud ju üksinda vaid koos isaga.Isa peaks ka olema tema perekond kes poja kahjuks oma jälgedesse viis.
Nukker naerukarusell.3. märts 2019, 05:39
Vaene ema, peab suurte meeste soppa kraamima, kunagi kandsime Andrust kätel , pärg oli tal veel kaelas, tunne oli ülim , aga nüüd..........
RS3. märts 2019, 05:39
Häbi ainult selle pärast ,et vahele jäi. Muidu oleks rõõmuga edasi süstinud.
3. märts 2019, 05:33
Kas verpalud on juba kinn i püütud,või redutavad ikka kuskil läänes veel ?
See 3. märts 2019, 04:00
lugu pole üldsegi selline nagu pealt paistab ja loo point on palju sügavamal.Lihtsalt vaesed sportlased jäid konksu otsa mida oligi vaja..Noortele tuleb andeks anda ja lasta edasi elada-maaslamajat ei lööda.
oi3. märts 2019, 03:53
saite nüüd järgmise kondi hambusse, töö jätkub.
to pole julgust3. märts 2019, 03:52
seeeest millised mehised mehed meil siin kommentaariumis sõna võtmas, üks trumpab teist oma mehiste sõnadega üle.
to 01:383. märts 2019, 03:47
sinusugustest õelatest just jutt ongi. Kas see, kelle emakeel pole eesti keel, ei tohikski oma arvamust kirjutada?
ja3. märts 2019, 03:44
see on nüüd normaalse inimese "vaimukus" jah?
noh3. märts 2019, 03:44
jälle ei meeldi? Kui on häbi, ei meeldi kui ei oleks häbi, jälle ei meeldiks.
aga 3. märts 2019, 03:42
selleeest oskab enamus kommenteerijaid "väga hästi" kirjutada, liigagi hästi.
ja3. märts 2019, 03:40
kus on teie, kes te siin juba mitu päeva sõna võtate, au ja väärikus? Kas selliste sõnadega, nagu paljud siin teevad, oma nördimuse väljendamine tõstab teie endi au ja väärikust?
Häbi -häbi3. märts 2019, 03:38
emme selja taga koos issiga
täpselt3. märts 2019, 03:35
ta on oma üllestunnistuse uurimisorganitele andnud, kus oma süüd tunnistanud, ta ei salga ju oma tegu. Saan aru kui ta ei suuda telekaamerate ette tulla, inimesed on erinevad, ja tõesti, miks on vaja teda nüüd lõputult materdada.
yll3. märts 2019, 03:17
Ei saagi aru,kas on häbi juhtunu pärast või et puges emme selja taha... Munadeta pubekas.
Kats3. märts 2019, 03:03
Juhtus mis juhtus!Tagasi enam võtta ei saa ja tuleb edası minna!Jätke Andrus rahule!Tema ei kontrolli inimeste saatust vaid iga....teeb seda ise!Kella tagasi pöörata ei saa enam!Vaadake ja kontrollige igaüks ise ennast!Õppetunnid on meil kõigil mida õppida!Elu läheb edasi ja kõik leiavad uue tee ja alguse elus!Andrus pole süüdi!
Vastulausele3. märts 2019, 01:58
Iseendase vaatamine antud situatsioonis tähendaks - kas ma mõistan, miks ta ei suuda olla ajakirjanike risttules?! Mina ka ei suudaks. Imetlen neid, kes suudavad ja mõistan neid kes ei suuda. Kuid leian, et kes olen mina ja mis õigusega ma nõuan, et nad peavad seda tegema ja mulle ja rahvale aru enam andma. Nad peavad rääkima tõtt neile, kes langetavad otsuse nende karistuse suhtes. Kas kaamerate ees rääkimine teeb teo olematuks, kas see taastab nende au... Ei. See on taas üks komme vaid. Peegeli ees peab srisma meist igaüks ja vaatama kas seal on headust. Vaat see teeb AU, kui seal on seda!
Peegel järg3. märts 2019, 01:45
Ja see väike rahvas saaks teha midagi suurt - öelda, et poisid eksisid, saavad õiglase karistuse, me ei õigusta neid, kuid me andestame ja toetame neid, me hoolime neist, sest nad on ühed meist. Kui igaüks meist tunneks südames nende suhtes kaastunnet nagu me tunneme ju lapse suhtes, kes eksis vanemate reegli vastu ja sai rihma ja siis teda nutmas nähes on hinges kaastunne, mitte vahkviha ja õelus, siis me muudamegi oma rahva paremaks, leebemaks!!! Ja see on meie tegelik maine. Olgem leebed ja kaastundlikud ja armastavad iseenda eksimuste suhtes ja ka kaasmaalastele jagage seda!
kõik on hambus3. märts 2019, 01:45
peale Smiguni. Millal Smigun üles tunnistab ? Tema proov oli ju positiivne.
Vastulause3. märts 2019, 01:44
Kui inimene tuleb telekaamera ette, tunneb kahetsust ja vabandab täiest südamest, siis oleks seda keelepeksu ka poole vähem! Peitupugemine ei tee küll neile au!
irf3. märts 2019, 01:41
no tõesti. ei usu hetkegi, et häbi on, ehk ainult seetõttu, et vahele jäi. tegude pärast küll häbi pole, pole ju enam laps, teab hästi isaga juhtunut, kus isa teles valetades nutta löristas. aga oli vaja sama rada käia, hale. ja siis veel 24aastase eest saadab ema kirja, see on veel kõige tipp, nüüd on igasugune austus läinud.
to N.A3. märts 2019, 01:38
Kes sa ise rahvuselt oled, et eestlasi mõnitad ? Kirjapildi põhjal eesti keel pole su emakeel.
Aadule3. märts 2019, 01:37
Kuule Aadu, sina oled vist küll ematu, kas sa ei tea seda et iga ema kaitseb oma last olgu ta milline tahes, kui vana tahes.Eksida võime me kõik, mitte keegi pole meist kaitstud.Laske poisil ennast koguda, küll ta siis kõigest räägib ise, see mõnitamine ja nõiajaht, mis on suunatud juba kogu perepeale, ei muuda midagi.
Peegel järg3. märts 2019, 01:36
Kuid teguviisi taunimisele ei peaks järgnema kividega surnuksloopimine linna keskväljakul. See juhtum puudutab meid kõiki - igaüks meist seisku peegli ees ja tunnistagu iseendale, kas on 24/7 elanud tões ja aususes ja õigluses?! Ja teine küsimus - kas südames on kaastunne, mõistmine ja andeksand eksinuile?! Vaadake, meie maine sõltub just sellest viimasest - mis on meie kõikide südames! Kui oleme mõnitavad, parastavad, halba soovivad, siis see on meie kõikide ühine tegu ja visiitkaart maailmale ja see pole eeskujulik, see pole parem poiste teguviisist. Me oleme väike rahvas...
Peegel3. märts 2019, 01:27
Minu väike isiklik arvamus on, et antud juhtum, kus kaks noort inimest langetasid vale otsuse, mis oli rahvusvahelise kokkuleppe rikkumine ning seetõttu nad ka saavad oma teadliku vale valiku eest karistatud, pole ainult nende lugu. See on meid kõiki puudutav lugu. Ja mitte seepärast, et nemad nüüd kuidagi mõjutaks meie "mainet" rahvusvahelises plaanis. Maine kujundab meist igaüks isiklikult ja ainult iseenda tegude, sõnade ja südameheadusega. Jah, me ei saa kiita ja ei kiida heaks spikerdamist koolis, sohi tegemist spordis jnejne. Järgneb...
Sinu käest ei küsita, kas sa tahad suhelda või mitte, Sul on selleks kohustus! 3. märts 2019, 01:09
ehh3. märts 2019, 01:07
naisuke pole veel jõudnud kirja valmis.
Arvatavasti3. märts 2019, 01:01
võeti sidevahendid politsei poolt hoiule, tegemist ju kriminaaluurimisega. Aga et nad tuhatnelja koju kihutasid, on imelik.
Arvamus3. märts 2019, 01:00
Mina emana, ei oleks küll suuteline õhutama oma poega, raha nimel,elu ja tervist rikkuma.Nüüd pole enam ei au, ega väärikust.
3. märts 2019, 00:55
Terve Eesti maine all, nagu hetkel on
3. märts 2019, 00:55
Jätke need inimesed nüüd rahule!
3. märts 2019, 00:53
Isa potsepp sina abi. Alaver vahendaja edasi
Sõõrumaa ütles,et:3. märts 2019, 00:53
"Sportlane on sportlane,tihtipeale jääb kooliharidus lünklikuks ja teab palju seda oma mõtlemistki on" Ilmselt ei oska Andreas ise kirjutada,sellepärast ema kirjutas. Küllap peres nii otsustati,et petmise teele minnakse,peaasi ,et tulus oleks.Pere ühine otsus.Ei see emale nüüd küll üllatusena ei tulnud.
3. märts 2019, 00:52
3. märts 2019, 00:50
Meie loodame ja usume . Kuhu nüüd
Andreas Verepalu3. märts 2019, 00:47
“Mul on häbi, et vahele jäin. Oleks targem olnud, oleks osanud seda paremini varjata
3. märts 2019, 00:47
eedikule 00.023. märts 2019, 00:44
reeglid on reeglid ja aus sport nõuab nende järgimist,mida endast ja teistest lugupidav väärikas sportlane ka teeb.
3. märts 2019, 00:40
Meeshääl nurgast: "Naine, mis meist seal lehes nüüd kirjutatakse?" Poisihääl teisest nurgast: "Emme, loe ette, milliseid kommentaare meist kirjutatakse?"
Piinlik lugu3. märts 2019, 00:38
Selle kirja on tõenäoliselt koostanud advokaat ja emme vahendusel meediasse saadetud. Loodan, et ka ema tunneb häbi, et on sellise poja kasvatanud. Eriti rumal on see, et isa on juba ees sama asja ajanud.
Hea,et pettus ilmsiks tuli3. märts 2019, 00:36
Võibolla ta ei oskagi kirjutada,sellepärast ema kirjutas.Sõõrumaa ütles ju,et: haridustee on jäänud lühikeseks.Poiss oskab ainult raha lugeda.
N.A3. märts 2019, 00:30
Miks eestlased kohe laimavad nii õelad on. Elus teeb iga inimene valesi otsuseid . Muidugi sport peab puhas olema . Kahju et noor inimene rikus oma elu plek jääb . Muidugi on hea et sugulased ema on tugena. Tubli ema .
hm3. märts 2019, 00:29
Minul on hea meel, et nei on kodu kuhu varjuda. Iga inimesel oeab olema selline koht. Ja ma loodan, et ajakirjanikud austavad seda soovi. Mitte ei konda värava taga nagu Hundisilmal. Kodus on hea. Ema oli ilmselt ainus, kes tahtis ja sai aidata. Läheb mööda.
Jah3. märts 2019, 00:22
Õpiks mingit päris eriala, midagi oma kätega tegemist... Millest jääks ka jälg maha, näiteks puutööd...
Priit3. märts 2019, 00:17
Kas 15-20 minutit selgituste andmist oleks pärssinud kojujõudmise kiirust? No see on küll üks hale lahendus ja jutt! Kui olid mees tegema (juba täisealine kodanik, eksole), siis tuleb ka olla mees ja avalikkuse ette ilmuda!
Kaastunne emale3. märts 2019, 00:16
Nüüd saadetakse naised eesliinile patuseid mehi kaitsma. Kas kellelgi häbi ka tegelikult on? Tunnen emale siiralt kaasa.
Reageering3. märts 2019, 00:15
Mis see ema kirjakene teeb nüüd asja lahendatuks ja juhtum oli üldse nende arvates kui tühine asi? Kuna korda on saadetud selline käkk, siis peaksid mehed tulema ühiskonna ette selgitusi andma.
vana toriseja3. märts 2019, 00:13
Äkki saab harjutada Austrias vangis istudes?
munadeta 3. märts 2019, 00:07
a kes tal keelab?3. märts 2019, 00:07
Nüüd saab mitu aega rahulikult trenni teha ilma et võistlused segaksid.
eedik3. märts 2019, 00:02
Ma ei saa sellest aru, et suuski ma võin erinevate määretega määrida, aga verd ma millegipärast vahetada ei tohi, olgu et see on mu oma veri, mille ma millalgi endast välja lasksin ning nüüd endasse tagasi valan. Ja et veri peab veel vastama mingile verepassile - aga et millal tulevad uriinipassid, väljaheitepassid, musklimõõdupassid, astmapassid ja muud seesugused passid?
Õudne2. märts 2019, 23:58
Sellised "mehed"...pole sõnu, tõesti...ema selja taha pugeda...
Pole julgust2. märts 2019, 23:58
Millised meesmemmekad seal peres.
irw2. märts 2019, 23:57
kus Meie Rahvuskangelane munadeta issi redutab???2. märts 2019, 23:56
2. märts 2019, 23:43
Nüüd siis teame, kelle jalas selles peres püksid on.
No ja mis siis on kui ema kirjutas2. märts 2019, 23:43
Vâhemalt ei laula laulu nagu kitsetall nagu mòni.Tglt ja ette koma ei käi, aga ma pole etaòps🙂
perebisnes2. märts 2019, 23:42
2. märts 2019, 23:41
Järgmise kirja saadab Anette.
täitsa taga!2. märts 2019, 23:40
Nüüd sättisid naise ja ema ka sisse. See võiks proovida kõik patud nüüd enda peale võtta ja tulla ka meeste eest pressikat andma.
Suur nali, ei au ega häbi :O2. märts 2019, 23:37
Johhaidiii, emme saadab kirja täiskasvanud mehe eest 😂
Tsirkus käib täie hooga.2. märts 2019, 23:36
Angela võiks nüüd vanamehe eest ka mõne rea saata.
Las poiss harjutab edasi. Kui suudab, teeb veel tegusid. Kas meil on varnast neid võtta?2. märts 2019, 23:34
hei lumehelbeke, 2. märts 2019, 23:33
tule emme seljatagant välja ja ole nagu täismees, võta tiimikaaslasest eeskuju.
ENDINE SPORTLANE2. märts 2019, 23:32
PALJU ÖNNE EELVIIMASE KOHA POOLT,TASUS KINDLASTI ÄRÄ
hahaaa2. märts 2019, 23:30
see ei ole võimalik lihtsalt:DDD
2. märts 2019, 23:29
ja nagu lugeda, siis on tal häbi JUHTUNU pärast, mitte sellepärast, et ta on teadlikult rikkunud dopingureegleid, mis on ka ta erinevates sponsorlepingutes nõutavad. Juhtus ju see, et nad jäid haledalt vahele - sellepärast siis on häbi, kui ei oleks jäänud, poleks häbi kuskil. Ei ole häbi ka suuri summasid vastu võtta, et oma hobiga hobitasemel tegeleda tippsportlasi mängides. Ja ema peab nüüd siis klaarima, mida täismehed kokku keeravad...
Tugitooli sportlane2. märts 2019, 23:25
Emme kaitsva tiiva alla peitu ,siis oleks pidanud mõtlema kui spordiga tegelema hakkasid mitte nüüd halama
toi2. märts 2019, 23:25
Sellised asjad ei juhtu, neid tehakse sihikindlalt.
2. märts 2019, 23:23
Veerpalud panid nüüd Angela tanki. Järjest hullemaks läheb.
Aadu2. märts 2019, 23:23
24 aastase mehe eest ajab asju ema? Kas siit tuleb järeldada, et tegemist on tahtejõuetu hädapätakaga, kelle soonde torkas süstla isa?
emme2. märts 2019, 23:19
kaissu, isegi kirja ei julgenud ise saata, emme aitab
Ikka pisike poiss2. märts 2019, 23:19
Emme saba alt ära! Ole mees ja tule tunnista ise koos isaga!
Hale värk2. märts 2019, 23:17
Julges teha, aga ei taha vastutada ja põgenes saba jalgevahel , mamma seljataha.