WRC

KIRED MEHHIKOS: Meeke ja Mäkinen süüdistavad Citroeni räpases taktikas (3)

Ohtuleht.ee / Delfi, 9. märts 2019, 20:03
Esapekka Lappi teepervel. Kuvatõmmis/Twitter
Autoralli MM-sarja Mehhiko etapil kütab kirgi Esapekka Lappi avarii 10. katsel. Citroeni taltsutav soomlane tegi sõiduvea ja jäi teele seisma. Kohtunikud otsustada katse peatada ja palusid Sebastien Ogier'l ja Jari-Matti Latvalal hoo maha võtta. Et Ogier' autol oli katkine rehv, osutus tiimikaaslase Lappi katkestamine justkui taevast tulnud kingituseks.

Ogier'le määrati aeg, mis oli 22,4 sekundit aeglasem kui katsel kiireimat aega näidanud Kris Meeke'il. Tegelikkuses oleks tema kaotus ulatunud üle minuti ja ta oleks ilmselt langenud tahapoole ka Ott Tänakust.

Samal teemal

"Olime põhimõtteliselt liidrikohal, aga Citroen kasutas hommikul räpast taktikat," ütles järgmisel katsel rehvi lõhkunud ja vedrustust vigastunud Meeke WRC otseülekandes.

Pahane oli ka Toyota boss Tommi Mäkinen. „Kris Meeke ja Elfyn Evans said Lappi autost probleemideta mööda ja nad sõitsid välja head ajad. Kohtunikud nägid juba siis, et auto on teel, kuid ei katkestanud katset. Punane lipp lehvis alles enne Ogier’ jõudmist avariipaiga lähedale. Tahaks kangesti teada, millal Ogier rehvi lõhkus ja millal punane lipp tõsteti,” rääkis ta Delfile.

Ogier sõnas, et Citroen pole midagi valesti teinud. "Mina ei tea räpasest taktikamängust midagi," lausus ta otseülekandes.

Lappi katkestamine:

3 KOMMENTAARI

m
marx 10. märts 2019, 12:58
Konnasööjate maffia.
s
suuder 9. märts 2019, 21:30
lollike oled, see kõik põineb taktikal ja meeskonna käskudel....... kasva sõbrake.misiis ,et olen vga suur oti fänn aga taktika tänapäeval maksab suurt rolli
Loe kõiki (3)

Põnevat ja kasulikku

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee