Mehhiko MM-ralli võidumees Sebastien Ogier.Foto: Mario Armas
WRC
13. märts 2019, 12:40

Citroen ja Ogier üritavad Toyotale ja Tänakule järele jõuda, aga uuendusi tuleb ilmselt kaua oodata (1)

Kui Toyota rallimeeskond kasutas Mehhiko MM-etapil täiustatud jahutussüsteemi, siis vähemalt ühte uuendust kasutas ka Citroen: nende masinatel olid varasemast erineva firma amordid.

Valitseva kuuekordse maailmameistri ja praegu Ott Tänaku kõige lähimaks konkurendiks oleva Sebastien Ogier' leivaisa autod kasutasid Mehhikos Reigeri amorte. Varem oli Citroeni käsutuses Rootsi firma Öhlinsi toodang, kirjutab Rallye Magazine.

Prantsusmaa autotootja vangerdus on huvitav, sest eelmisel hooajal soovis Ogier pidevalt Reigeri amortidest pääsemist. Toona M-Sporti kuulunud prantslane tahtis Sachsi amorte, mida sai ta kasutada Volkswagenis. 

Enne Soome rallit tuli M-Sport Ogier' soovile vastu. Tõsi, Sachsi toodangut kasutas ta hooaja järelejäänud kruusarallidel, asfaldil olid tema Ford Fiesta all endiselt Reigeri amordid. Praegu pole teada, kas Citroen kasutab Reigeri produkti ka asfaldil.

Küll on aga selge, et Citroen peaks saama ka aerodünaamilisi uuendusi, kuid veel pole selge, millal need kasutusele võetakse. Rallye Magazine andmeil tehakse auto tagatiib poole suuremaks, muudatusi on oodata ka masina eespool.

Ogier ja tiimi teine piloot Esapekka Lappi on uuendusi katsetanud nii asfaldil kui ka kruusal, kuid Rallye Magazine spekuleerib, et võib-olla realiseeritakse arendustöö alles augusti alguses sõidetavaks Soome ralliks.

Autoralli MM-hooaeg jätkub 28. - 31. märtsini Korsika asfaldil.