MÕTTEKOHT! Martin Järveoja ja Ott Tänak (seljaga) murravad pead, kuidas sõita nii, et kiirus oleks hea, ent rehvid ka terveks jääksid.Foto: Toyota Gazoo Racing WRC / McKlein
WRC
31. märts 2019, 22:50

JUBA JÄLLE! Lõhkenud rehv nurjas Tänaku tulemuse (9)

Salakaval asfaldiralli, kus hea kiiruse nimel on kurvides arvel iga sentimeeter. Paraku võib valesti rihitud pööre tähendada ka katastroofi väljasõidu või rehvipurunemise näol. Suurtest avariidest Korsikal seekord küll pääseti, kuid saareralli rehvidraamas tõusis rambivalgusesse Toyota meeskond. 

Salakaval asfaldiralli, kus hea kiiruse nimel on kurvides arvel iga sentimeeter. Paraku võib valesti rihitud pööre tähendada ka katastroofi väljasõidu või rehvipurunemise näol. Suurtest avariidest Korsikal seekord küll pääseti, kuid saareralli rehvidraamas tõusis rambivalgusesse Toyota meeskond. 

Kurve, kus oma rehviga edukalt üks-null teha, Vahemere suuruselt neljandal saarel leidub. 10 000 kurvi ralli nime kandval MM-etapil sai tänavu rehvivahetamise „rõõmu“ tunda neli WRC-meest. Toyota trio Tänak-Latvala-Meeke ning M-Spordi esipiloot Elfyn Evans. 

Kõige traagilisem neist oli kahtlemata Evansi oma võidukihutamise viimasel katsel, mis waleslase karjääri teisest rallivõidust ilma jättis. Eestlased oskasid brittidega tol hetkel samastuda, kuna päev varem oli sama ahastus langenud ka meie osaks. 

Edasi lugemiseks: