WRC

JUBA JÄLLE! Lõhkenud rehv nurjas Tänaku tulemuse (9)

Karl Juhkami, 31. märts 2019, 22:50
MÕTTEKOHT! Martin Järveoja ja Ott Tänak (seljaga) murravad pead, kuidas sõita nii, et kiirus oleks hea, ent rehvid ka terveks jääksid. Toyota Gazoo Racing WRC / McKlein
Salakaval asfaldiralli, kus hea kiiruse nimel on kurvides arvel iga sentimeeter. Paraku võib valesti rihitud pööre tähendada ka katastroofi väljasõidu või rehvipurunemise näol. Suurtest avariidest Korsikal seekord küll pääseti, kuid saareralli rehvidraamas tõusis rambivalgusesse Toyota meeskond. 

Kurve, kus oma rehviga edukalt üks-null teha, Vahemere suuruselt neljandal saarel leidub. 10 000 kurvi ralli nime kandval MM-etapil sai tänavu rehvivahetamise „rõõmu“ tunda neli WRC-meest. Toyota trio Tänak-Latvala-Meeke ning M-Spordi esipiloot Elfyn Evans. 

Kõigi Õhtulehe paberlehes ilmunud artiklite täismahus lugemiseks vajuta:

Samal teemal

31. märts 2019, 22:03
Tommi Mäkinen: peame ralli jooksul esinenud probleeme uurima
31. märts 2019, 18:40
Margus Murakas | Korsika ralli kui rahvuslik leinapäev
31. märts 2019, 16:59
Dramaatiliselt esikoha kaotanud Elfyn Evans: seda on keeruline aktsepteerida
31. märts 2019, 14:20
MM-sarja üldseis: Tänak langes kolmandaks, kuid saab järgmiseks ralliks eelise

9 KOMMENTAARI

s
suitseva ja katkise bmw nn m pikendused teil tõuseb ainult nuti tahe 1. aprill 2019, 15:07
nutis oled ka nõrk
k
kostja 1. aprill 2019, 05:19
Selge see, et halbade reffidega ikka edasi minna ei saa, olgu see siis spordis või riigivalitsemises. Viimases prooviti mõni aeg tagasi ka isetäituvaid kilekoti reffe ja need tahavad visalt tagasi tulla.
Loe kõiki (9)

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee