Tänakul ei oleks võitmistega - ka
mentaalselt mitte - raskusi, kui ainult Toyota team kindlustaks teda võiduni viiva autoga. Aga ei - ilmnevad üha uued ja uued nõrgad kohad.
Irw, see polegi mingi tiim ..kõik soleerivad, poweritel antakse punkte ąra .. täna meekel jälle rehv ning ogierile jälle pjedestaal ei kuskilt käes. Lœpuks läheb tänak kangutama ja see soga toyota on jälle katki. Clarke prognoosis tänakule 5..6 vœitu sel hooajal , nüųd pole toyotal seda võimugi, et el condori otsa jœuda teistest kiiremini. Kust need vœidud tulla saavad.
Toyota pole kehv, kehvad on insenerid kes ei viitsi ning ei taha lahendada seda, Toyotadel, tavapärast akulaadimisprobleemi. Ja see viga on Toyotadel tegelikult küljes nii a 10-15 aastat vähemalt. Üsna tüütu viga, selle avastamine nõuab kümneid tunde. Minu tutvusringkonnas on 4 Toyotat, kõigil neil on küljes samuti akulaadmisprobleem. Sõidavad 20-30% laetusega akudega. Millalgi mõõtsin.
Kulle accy22 -- Toyota (ja ka Citroen, Hyundai, Ford jne) WRC autol on vastava margi tänavasõidu autoga vaid 2 ühist osa -- nimi ja enam vähem sarnane kerekuju.
Kõik ülejäänu on tavaautoga sama sarnane kui reaktiivlennuk trollibussiga.
Seega rääkida miskist Toyota vanast akuprobleemist on lihtsalt rumal ja asjatundmatu.
kui lasta puusalt vastu genkat.28. aprill 2019, 12:01
Japsidel kippub metal selline lihvitud olema ja õhuke, ju siis sulgemis ribid lihtsalt kõverdusid ja enam ei avanenud täielikult ja kuumus tegi oma töö.
Viitab, et mindi sõitma liialt tühja akuga. Sellisel juhul ei peagi generaator akut laadima kuna lisaseadmed võtavad kogu generaatori energia endale. See on Modernsete akude probleem ka tavaautode korral kuna akutootjad ei luba modernseid akusid kasutada alla 20% mahu korral. Enda autoga sama jama, et kui aku on tühi alla 20%, siis on nii ja naa, kas käivitub või mitte ning ise tuleb teha läbi lisalaadimine Smartlaadijaga.
Lugege mida akutootjad kirjutavad oma uute modernsete akude kohta. Täpselt sama jutt mis on ka telefonide-läpparite korral. Akut ei tohi kasutada alla 20% jäägi. Ning igasugused tootjate tabelid näitavad sama. Sõidad ainult täislaetud akuga.
Iga auto on konstrueeritud nii, et ta laeks akut ka siis kui on kõik seadmed töös. Generaator lihtsalt peab vastama tarbitava energia vajadusele. Olete kuulnud erineva võimsusega genekatest? Ja muidugi kui sõidate paari kilomeetriseid vahemaid, s.t. pidevalt autot käevitades, siis ei jõua genekas laadida. Antud juhul on tegemist mingi muu jamaga. Aga ma muidugi usun, et kommijad on palju palju targemad kui konstruktorid ja insenerid :)))).
nišisport. Uskumatu, et kõik portaalid sellele nii palju esiküljeruumi lubavad. Samal ajal kui tõsise spordi uudiseid nagu tennis või Vormel1 otsi tikutulega taga.
See on Modernse aku jama kui see on alla 20% tühi. Siis ei peagi generaator seda enam laadida. Ikka ise tuleb Smartlaadijaga juurde laadida. Näen täpselt sama ka enda auto korral. Aku peab ikka kõvasti laetud olema.
Filmistaar polegi nii kõva tegija. Enne peaks ikka mingeid tulemusi ja tiitleid näitama kui punasele vaibale ronida ja loorberitele pikutama jääma aga täna ups tuli välja et ikka veel põhuhunnikus.
Üks selline jama veel ja Mäkinen hakkab järgmiseks aastaks uut esisõitjat otsima. Kõik pole veel muidugi kadunud aga eksimisruumi pole enam palju jäänud.
Kahjuks on selle toyotaga nagu on...
On saadaud hea tiim kokku aga autod lagunevad ja rehvid purunevad. Suure tõenäosusega Ott veel maailmameistriks ei tule.
Aga mis oleks alternatiiv...
Ainuke tõsiselt tugev meeskond on ikkagi Hyundai oma autodega, aga kui järgmisel hooajal jätkab seal endiselt Neuville siis vaevalt Otile sinna kohta on.
Fordi tagasi kui seal vähegi veel suuremad summad liiguvad oleks mõeldav valik.
Milles see Hyundai meeskonna tugevus seisneb? Jah, raha on nad kulutanud kõige rohkem aga tiitleid neil pole ei tootjate arvestuses ega ammugi individuaalselt.
Tänakul õnneks lõppeb leping sellel hooajal. Hetkel peaks teda soovima iga meeskond, seega kui võita tahad jäta see Toyota risu sinna kus ta on. Teised seisavad vähemalt koos.
Irw, oigem on m sporti tagasi kobida , fordi risu vähemalt sõidab. Selle toyota pelleriga pole midagi teha, kui vaja kesta on tal ikka midagi häda. Veetakistusi kardab,hüpata ei saa, poolteljed pooleks jne. Tanaku viga seal pole.
Ma ei tee maha teda.. Teen Toyotat maha, aga tore et ma Teile ette jäin. Mis see Teie asi on mida mina saavutanud olen? Mingi õigusemõistja olete ? Kõigil on sõnavabadus ja siin kuskil õhtulehe kommentaariumis on eriti poogen mingeid lambiseid kommentaare jagada.
Lagunevad kõik autod,millele tuld antakse,ka korealased ja prantslased,aga BMW-sid ja Merzedeseid ei tooda isegi starti mitte,siis paistaks nende kehv kvaliteet kohe välja...
Mis totu jutt see veel on? Järelikult Te ei tea millest räägite ja ei oska bemudest ja mersudest üldse lugu pidada. Nende autode jaoks on raha vaja lihtsalt, et seda kvaliteeti nautida.
Tahaks nigu südamest Otile pöialt hoida, aga pidevalt on mingi ajukepp selle Toyota roimaga. Ei pea vastu kahjuks Oti ulmelisele kiirusele, mida teised saavutada ei suuda.
Ott langes kolmandaks, veovõll purunes, hea, et niigi läits, suht katse lõpus. Pole hullu, Ogier seki ja Neu nii 13 seki kaugusel. Kaks päeva rallit veel ees.
Kas kuulsite, et rallil osaleb ka meie suurkuju Jaan Martinson. On lausa kohapeal ja lausa raporteerib. Öelge vaid, milline saavutus meie mittenutvatelt meestelt. Mis me hakkame üldse mingist Tänakust rääkima, on reaalselt kaasa löömas teisi meie MEHI, kellele tegemistel silm peal hoida. Annaks Jumal, et Jaan seal poristes oludes ei libastuks, see oleks ju katastroof nii Eestile kui rikuks kena etapi ka Argentinas. Seda ei korvaks isegi see, kui seesama Tänak ka võidu võtaks - mis nässu läinud, see nässu läinud. Pole ju Pahvi ka, kes kohe toeka sõnaga aitaks
ei ei, mina arvan, et rehvid on süüdi! Kivile otsasõites peaksid need ikka terveks jääma! Isetäituvad rehvid tagasi-need aitavad amatööridel finišisse jõuda..
Siin juravad need kes mootorispordist mitte essugi ei jaga, tuleb ainult loota ja uskuda et kõik oleks korras, finiši lipp on selguse lõpp, edu meie poistele
Toyo on auto projekteerimisega mööda pannud - aerodünaamika surub pilli liialt vastu maad ning velje ja rehv ei pea pingele vastu. Mäkinen püüdis külla asja siluda amortidega, siit ka tulemused - kui rehvid ellu jäävad on OK kui ei on …..
KOMMENTAARID (119)