WRC

NII SEE JUHTUS | ARGENTINA RALLI: katkestanud Tänak teenis punktikatselt lisapunkti, Hyundaile kaksikvõit

Ohtuleht.ee, 28. aprill 2019, 19:25

119 KOMMENTAARI

j
Jaan/ 29. aprill 2019, 16:06
Aga mis viga oli lisakatsel ,et Tänak rohkem punkte ei saanud ,kelle kaela nüüd ajada
t
Toyota???/ 28. aprill 2019, 20:22
Tänakul ei oleks võitmistega - ka mentaalselt mitte - raskusi, kui ainult Toyota team kindlustaks teda võiduni viiva autoga. Aga ei - ilmnevad üha uued ja uued nõrgad kohad.
s
selle putitamine saab juba raskem olema./ 28. aprill 2019, 19:43
Täna mingit jahti polnud, rohkem nagu toimus vaimu lagunemine.
e
eremiit/ 28. aprill 2019, 19:10
toyota on ennast äpuna näidanud juba teist rallit jutti
a
Ants/ 28. aprill 2019, 17:43
Team ei oska Otti kuidagi tiitlile aidata ,üks jama teise otsa.
i
Irw/ 28. aprill 2019, 19:19
Irw, see polegi mingi tiim ..kõik soleerivad, poweritel antakse punkte ąra .. täna meekel jälle rehv ning ogierile jälle pjedestaal ei kuskilt käes. Lœpuks läheb tänak kangutama ja see soga toyota on jälle katki. Clarke prognoosis tänakule 5..6 vœitu sel hooajal , nüųd pole toyotal seda võimugi, et el condori otsa jœuda teistest kiiremini. Kust need vœidud tulla saavad.
j
jalkamees/ 28. aprill 2019, 15:51
jalgpall on parem ,kui ralli.kahjuks.
k
Klaabu/ 28. aprill 2019, 16:14
Oleneb, kes mängib/sõidab. Eesti jalgapallorite kohmitsemist on lihtsalt piinlik vaadata. Sama kehtib ka Filmi-Oti kohta.
q
qq/ 28. aprill 2019, 13:21
Kogu energia läks kinu peale ?

p
pakkige kohvrid/ 28. aprill 2019, 10:29
Paras pläss, ütleksin! Lisaks tehn. probleemidele, lõigati ka veel..
g
genka/ 28. aprill 2019, 08:52
kehtib ikka rahva folkloor---kraavi ott!!seda müüti murda tundub võimatu!!!
p
Pigem/ 28. aprill 2019, 08:59
a
accy22/ 28. aprill 2019, 09:11
Toyota pole kehv, kehvad on insenerid kes ei viitsi ning ei taha lahendada seda, Toyotadel, tavapärast akulaadimisprobleemi. Ja see viga on Toyotadel tegelikult küljes nii a 10-15 aastat vähemalt. Üsna tüütu viga, selle avastamine nõuab kümneid tunde. Minu tutvusringkonnas on 4 Toyotat, kõigil neil on küljes samuti akulaadmisprobleem. Sõidavad 20-30% laetusega akudega. Millalgi mõõtsin.
K
.../ 28. aprill 2019, 10:08
Kulle accy22 -- Toyota (ja ka Citroen, Hyundai, Ford jne) WRC autol on vastava margi tänavasõidu autoga vaid 2 ühist osa -- nimi ja enam vähem sarnane kerekuju. Kõik ülejäänu on tavaautoga sama sarnane kui reaktiivlennuk trollibussiga. Seega rääkida miskist Toyota vanast akuprobleemist on lihtsalt rumal ja asjatundmatu.
k
kui lasta puusalt vastu genkat./ 28. aprill 2019, 12:01
Japsidel kippub metal selline lihvitud olema ja õhuke, ju siis sulgemis ribid lihtsalt kõverdusid ja enam ei avanenud täielikult ja kuumus tegi oma töö.
a
ajakirjanik/ 28. aprill 2019, 08:06
peaks endale aru andma mis lauseid ta moodustab.Enne järgmist Oti starti peaks ta välja uurima selle ,et mitmendal katsel on planeeritud katkestamine?
n
28. aprill 2019, 07:54
Nüüd ruttu Riigikokku või näitlejaks! Mis küll Õhtulehest saab: millest kirjutada? Ei tasu enne õiget aega kireda!
k
28. aprill 2019, 07:15
kahju et kõik Otile tagatulesi näitasid ja mehaanikud ainult tema autoga tegelesid.
h
häbi/ 28. aprill 2019, 07:02
keelata igasugune eesti esindamine sellistelkäpparditel
j
joobardile/ 28. aprill 2019, 09:01
Tõesti on häbi, sa igevene keele-käpppard!
t
tühi aku/ 27. aprill 2019, 23:55
Viitab, et mindi sõitma liialt tühja akuga. Sellisel juhul ei peagi generaator akut laadima kuna lisaseadmed võtavad kogu generaatori energia endale. See on Modernsete akude probleem ka tavaautode korral kuna akutootjad ei luba modernseid akusid kasutada alla 20% mahu korral. Enda autoga sama jama, et kui aku on tühi alla 20%, siis on nii ja naa, kas käivitub või mitte ning ise tuleb teha läbi lisalaadimine Smartlaadijaga.
a
Accy/ 28. aprill 2019, 01:29
Lugege mida akutootjad kirjutavad oma uute modernsete akude kohta. Täpselt sama jutt mis on ka telefonide-läpparite korral. Akut ei tohi kasutada alla 20% jäägi. Ning igasugused tootjate tabelid näitavad sama. Sõidad ainult täislaetud akuga.
v
viitab/ 28. aprill 2019, 07:24
sellele, et bensiini viga ei olnud, seda paagis lihtsalt ei olnud.
t
Targad Koos/ 28. aprill 2019, 12:39
Iga auto on konstrueeritud nii, et ta laeks akut ka siis kui on kõik seadmed töös. Generaator lihtsalt peab vastama tarbitava energia vajadusele. Olete kuulnud erineva võimsusega genekatest? Ja muidugi kui sõidate paari kilomeetriseid vahemaid, s.t. pidevalt autot käevitades, siis ei jõua genekas laadida. Antud juhul on tegemist mingi muu jamaga. Aga ma muidugi usun, et kommijad on palju palju targemad kui konstruktorid ja insenerid :)))).

n
nikolai kummik/ 27. aprill 2019, 23:26
mede tänav on kuidagi kehvaks jäänud,ei tule paremat,näritakse auto mootor õhtusöögiks.
n
Nišisport on/ 27. aprill 2019, 23:26
nišisport. Uskumatu, et kõik portaalid sellele nii palju esiküljeruumi lubavad. Samal ajal kui tõsise spordi uudiseid nagu tennis või Vormel1 otsi tikutulega taga.
t
TROTUAAR/ 27. aprill 2019, 22:56
MEIL MUUDKUI TÄNAK JA TÄNAK ,HEA ON KIITA,KUID MIKS ALATI TEMAL JUHTUB ,HÄMMASTAV
j
ja paistab jätab veel.kellegi./ 27. aprill 2019, 23:02
Jari on on see aku geneka jama kolm korda juba teele jätnud.
t
tühi aku/ 27. aprill 2019, 23:58
See on Modernse aku jama kui see on alla 20% tühi. Siis ei peagi generaator seda enam laadida. Ikka ise tuleb Smartlaadijaga juurde laadida. Näen täpselt sama ka enda auto korral. Aku peab ikka kõvasti laetud olema.
k
Kristiina/ 27. aprill 2019, 22:33
Toyota on amatööride kamp kes ka vassib veel. Jälle rike. Delfile öelge,et tehku regatud kommentaarium korda.
j
Jou/ 27. aprill 2019, 23:00
Vassib mida, öeldi ju, et generaatori või aku viga.
t
28. aprill 2019, 00:51
tegelikult oli juhi viga
t
Tassike/ 27. aprill 2019, 22:25
Genekas siis ilmselt ja eelmisel katsel veel mingi õhuklappide ventiil. Eelnevalt veel veovõll. Nii me küll maailmameistriks ei tule.
m
maali/ 28. aprill 2019, 09:38
kes see "me" võiks olla ?
u
Uurija/ 28. aprill 2019, 12:44
Kes teie? Suruse hullustus? Aga Otilt võib seda oodata küll. See ei tähenda, et peab ootama.
r
Rallispets Kruuda/ 27. aprill 2019, 22:22
praegu seletab Delfi rallistuudios, miks toyotad kogu aeg lagunevad. Hullumoodi lausa.
k
28. aprill 2019, 00:52
Kruuta ise enam rallitada ei teha, sest tal pole piima enam.
k
Kas/ 27. aprill 2019, 22:17
Filmistaar polegi nii kõva tegija. Enne peaks ikka mingeid tulemusi ja tiitleid näitama kui punasele vaibale ronida ja loorberitele pikutama jääma aga täna ups tuli välja et ikka veel põhuhunnikus.
k
küll teil ikka veab/ 27. aprill 2019, 22:44
teile palju õnne, olete ju lausa seitsmendas taevas
f
fänn/ 28. aprill 2019, 02:36
jäta Ott rahule!!! tahad ehk ise esitleda oma suuri saavutusi?
v
VKM/ 28. aprill 2019, 03:28
s'tu täis ennast, tolgus!
s
See/ 27. aprill 2019, 22:14
Toyota pole ikka õige auto

v
vombat/ 27. aprill 2019, 22:12
Igati oodatav tulemus ju ott kihutab süüvimatult ja tulemusena kas sõidab kraavi või puruneb auto.
j
Ja millal see aasta kraavi sõitis?/ 27. aprill 2019, 22:16
t
Tundub/ 27. aprill 2019, 22:11
Tõesti et Tänak ja Toyota ei tähenda mm tiitlit
m
mida seal üllatavat oli. / 27. aprill 2019, 22:10
v
Vant/ 27. aprill 2019, 22:07
Liiguvad jutud, et generaator andis saba...no on jama ikka!
t
Tassike/ 27. aprill 2019, 21:50
Üks selline jama veel ja Mäkinen hakkab järgmiseks aastaks uut esisõitjat otsima. Kõik pole veel muidugi kadunud aga eksimisruumi pole enam palju jäänud.
a
aga/ 27. aprill 2019, 22:09
Mäkinen on kopteriga Oti poole teel, aga miks ikkagi nii töökindel Toyota poisi käes alati otsad annab?
t
Toits/ 27. aprill 2019, 21:41
Kahjuks on selle toyotaga nagu on... On saadaud hea tiim kokku aga autod lagunevad ja rehvid purunevad. Suure tõenäosusega Ott veel maailmameistriks ei tule. Aga mis oleks alternatiiv... Ainuke tõsiselt tugev meeskond on ikkagi Hyundai oma autodega, aga kui järgmisel hooajal jätkab seal endiselt Neuville siis vaevalt Otile sinna kohta on. Fordi tagasi kui seal vähegi veel suuremad summad liiguvad oleks mõeldav valik.
m
27. aprill 2019, 22:05
Milles see Hyundai meeskonna tugevus seisneb? Jah, raha on nad kulutanud kõige rohkem aga tiitleid neil pole ei tootjate arvestuses ega ammugi individuaalselt.
x
xxx/ 27. aprill 2019, 21:27
ootan Mäkineni kirumist, kuidas kõik Tänaku vastu on...
n
No/ 27. aprill 2019, 21:18
Kraavi-otid tiitleid ei võida.

s
SM/ 27. aprill 2019, 21:15
Tänakul õnneks lõppeb leping sellel hooajal. Hetkel peaks teda soovima iga meeskond, seega kui võita tahad jäta see Toyota risu sinna kus ta on. Teised seisavad vähemalt koos.
s
sss/ 27. aprill 2019, 21:09
Tiitliga võib hüvasti jätta, Toyota hooaeg on metsas. Kahju, aga enam ei viitsiga rallit jälgida, nagunii sealt midagi head ei tule....
k
Kristiina/ 27. aprill 2019, 22:36
Jah. Üles pushitud ja häbi on,eriti tallis toimuv.
õ
Õhtulehe hea tase./ 27. aprill 2019, 21:07
Kõrval on "uudis" kus ta püüab hoolega Neuville.
t
Teadja/ 27. aprill 2019, 20:59
Õhtuleht palun muutke pealkiri ära!! Tänak ei sõitnud rajalt välja vaid pööras rajalt maha auto purunemise tõttu !
t
Tölpa/ 27. aprill 2019, 21:53
Mitte auto, vaid riisiraketi!
i
Irw/ 27. aprill 2019, 20:56
Irw, oigem on m sporti tagasi kobida , fordi risu vähemalt sõidab. Selle toyota pelleriga pole midagi teha, kui vaja kesta on tal ikka midagi häda. Veetakistusi kardab,hüpata ei saa, poolteljed pooleks jne. Tanaku viga seal pole.
v
Vant/ 27. aprill 2019, 20:48
Auto ilusti tee äärde aetud, paistab visuaalselt terve...tiim ei saa nendega ühendust.
s
selle/ 27. aprill 2019, 20:46
peldik toyotaga ei saagi võita
a
Ah soo/ 27. aprill 2019, 21:43
Huvitav, aga millega ta siis siiani need rallid võitnud on? Ja sina oma peldikuga pole nagu kuskile jõudnud.

o
ott/ 27. aprill 2019, 20:41
pole neljandasse ajavõtu punkti tulnud
1
14/ 27. aprill 2019, 20:44
h
häbimasendus/ 27. aprill 2019, 16:22
k
Kui / 27. aprill 2019, 14:47
Tänak ka teisena lõpetab on väga hea tulemus,praegu on ainuke eesmärk ikka meistritiitel ära võtta,kõik muud tulemused on juba võetud.
m
Maarika/ 27. aprill 2019, 14:41
Madaam Kõrgemäe kontor on igaljuhul leinas! Sordo kallike, kuidas siis nii??? Millest me elama hakkame? Pinguta! Go go go Sordo!!!😱
l
Laura / 27. aprill 2019, 14:47
Ei saa sellest Sordost meie naispere toitjat, no ei saa😭
m
Maarika/ 27. aprill 2019, 15:01
Poogen see "toitja"- me veganid. Selga pole midagi enam panna! Toitjaid leiab, aga katjat temast jah ei saa😢

e
endine rallikas/ 27. aprill 2019, 13:28
kui olete targad tulge näidake end hobirajal.emme ostis roostes bemmi kohe äss puusse või kraavi
t
tšort/ 27. aprill 2019, 15:00
kuule, ära demagoogitse!
k
Keskealine naine/ 27. aprill 2019, 12:31
e
27. aprill 2019, 15:55
k
Kärt/ 27. aprill 2019, 11:12
e
ei tea/ 27. aprill 2019, 11:32
mis relv talle anti, kas luba ka on.
v
vellu/ 27. aprill 2019, 10:48
mis toyotal siis purunes, kas Oti mainitud roolilatt, pooltelg või kardaan(rsist)??
s
sry/ 27. aprill 2019, 10:49
t
Tölpa/ 27. aprill 2019, 21:55
Seekord hakkas kompressioon ümber väntvõlli ringi käima....
k
kardaanirist/ 27. aprill 2019, 10:22
Ei usu, et Ott on väitnud vihasest jahtimisest..see pigem ajakirjaniku luulu..aga kui see on tõsi, siis teadagi kus ta lõpetab..
v
vahi/ 27. aprill 2019, 10:58
h
27. aprill 2019, 10:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
Eesel/ 27. aprill 2019, 10:34
Ma ei tee maha teda.. Teen Toyotat maha, aga tore et ma Teile ette jäin. Mis see Teie asi on mida mina saavutanud olen? Mingi õigusemõistja olete ? Kõigil on sõnavabadus ja siin kuskil õhtulehe kommentaariumis on eriti poogen mingeid lambiseid kommentaare jagada.
ä
äkki annad vihje?/ 27. aprill 2019, 10:43
Millega ta hakkama on saanud?

h
harlii/ 27. aprill 2019, 10:11
Lagunevad kõik autod,millele tuld antakse,ka korealased ja prantslased,aga BMW-sid ja Merzedeseid ei tooda isegi starti mitte,siis paistaks nende kehv kvaliteet kohe välja...
l
las käija/ 27. aprill 2019, 10:26
e
Eesel/ 27. aprill 2019, 10:40
Mis totu jutt see veel on? Järelikult Te ei tea millest räägite ja ei oska bemudest ja mersudest üldse lugu pidada. Nende autode jaoks on raha vaja lihtsalt, et seda kvaliteeti nautida.
a
Ants/ 27. aprill 2019, 11:15
vaat autoga tuleb osata nii sõita, et see ei lagune, eriti kui veel rallimees oled ja võita tahad.
o
Ostku Kymco Agility/ 27. aprill 2019, 08:58
Migid võllid enam ei purune
o
Ott/ 27. aprill 2019, 08:50
Tahaks nigu südamest Otile pöialt hoida, aga pidevalt on mingi ajukepp selle Toyota roimaga. Ei pea vastu kahjuks Oti ulmelisele kiirusele, mida teised saavutada ei suuda.
e
Eesel/ 27. aprill 2019, 08:28
Sina oled Ott ja mina olen Ott, kahekesi astuvad Ott ja Ott. 1 on muidugi teiselpool maakera üldse.
e
27. aprill 2019, 08:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
Eesel/ 27. aprill 2019, 08:16
Vaene Ott. Ma ise ka Ott tegelt hahaha. Ei imesta jah, miks ta tiimi vahetada tahab.
t
Tölpa/ 27. aprill 2019, 07:42
No saabki rahulikult ujumas käia vahepeal.

l
Liiga palju ebaönne/ 27. aprill 2019, 07:16
Väga kardan et selle mehe vöiduga on nyyd jokk
i
irw/ 27. aprill 2019, 00:13
Mis ajast pooltelge veovõlliks nimetama on hakatud???
k
Klaabu/ 27. aprill 2019, 09:32
On alati ka seda nimetust kasutatud. Milles probleem?
t
Traktorist oled w?/ 27. aprill 2019, 10:37
r
Rallikal ju neli poolassi./ 27. aprill 2019, 11:20
Kardaan on veovõll, mis ülekande tagumiste poolassideni viib
m
Ma ju räägin/ 26. aprill 2019, 23:58
Miks ta nii kihutama peab, et auto ära laguneb?
T
???/ 26. aprill 2019, 23:34
Tänak on ikka momendil esimene. Millisest veovõllist siin sonitakse?
t
TO ???/ 26. aprill 2019, 23:41
ära enam peale võta, Ott on kolmas HETKEL!
k
Klaabu/ 26. aprill 2019, 23:42
Ott langes kolmandaks, veovõll purunes, hea, et niigi läits, suht katse lõpus. Pole hullu, Ogier seki ja Neu nii 13 seki kaugusel. Kaks päeva rallit veel ees.

k
keskealine naine/ 26. aprill 2019, 21:21
Sordo on küll ilus poiss aga Mikkelsen on kährik.
r
rein/ 27. aprill 2019, 11:23
Tänak on väga naiselikke joontega mees, tegelikult enamus rallimehi on sellised
m
maali/ 26. aprill 2019, 19:35
r
reaalsus/ 26. aprill 2019, 18:43
tänase seisu järgi võib öelda- meeke kukub ära, ja ülejäänud on samal kohal ka ralli lõppedes...
a
albert/ 26. aprill 2019, 18:30
ilusaid uudiseid ka vahepeal.supper.
j
juhan/ 26. aprill 2019, 17:49
Kas kuulsite, et rallil osaleb ka meie suurkuju Jaan Martinson. On lausa kohapeal ja lausa raporteerib. Öelge vaid, milline saavutus meie mittenutvatelt meestelt. Mis me hakkame üldse mingist Tänakust rääkima, on reaalselt kaasa löömas teisi meie MEHI, kellele tegemistel silm peal hoida. Annaks Jumal, et Jaan seal poristes oludes ei libastuks, see oleks ju katastroof nii Eestile kui rikuks kena etapi ka Argentinas. Seda ei korvaks isegi see, kui seesama Tänak ka võidu võtaks - mis nässu läinud, see nässu läinud. Pole ju Pahvi ka, kes kohe toeka sõnaga aitaks
t
26. aprill 2019, 19:04
Tatihabe on tõeline legend eesti spordimaastikul.
t
26. aprill 2019, 14:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
S
"SP"/ 26. aprill 2019, 15:07
Saaremaal käis naabrimees ta prouat panemas, sel ajal kui Ott mööda valjamaa k.raa.ve ringi aeles.
d
dssffd/ 26. aprill 2019, 00:10
Ralli pole veel alanudki, mis koha nad kätte näitasid ? Äkki aitab juba nendest debiilsetest, ülbetest pealkirjadest .
t
to dssffd/ 26. aprill 2019, 08:11
loetust aru saamisega raskusi? Öeldud ju , et publikukatsel näitas teistele koha kätte. Ei näidanud sinumeelest või?

t
to Klaabu/ 25. aprill 2019, 21:54
ei ei, mina arvan, et rehvid on süüdi! Kivile otsasõites peaksid need ikka terveks jääma! Isetäituvad rehvid tagasi-need aitavad amatööridel finišisse jõuda..
h
huvitav/ 25. aprill 2019, 19:18
sel rallil siis otsepilte ei olegi?
k
Koll/ 25. aprill 2019, 18:43
Siin juravad need kes mootorispordist mitte essugi ei jaga, tuleb ainult loota ja uskuda et kõik oleks korras, finiši lipp on selguse lõpp, edu meie poistele
j
Jep/ 27. aprill 2019, 08:53
Koll ise on maailmakuulus mootorispordi teadlane.
a
aero/ 25. aprill 2019, 17:23
Toyo on auto projekteerimisega mööda pannud - aerodünaamika surub pilli liialt vastu maad ning velje ja rehv ei pea pingele vastu. Mäkinen püüdis külla asja siluda amortidega, siit ka tulemused - kui rehvid ellu jäävad on OK kui ei on …..
j
Jura/ 25. aprill 2019, 16:33
Delfi teeb seda ikka paremini 😂🤣
f
Fia/ 25. aprill 2019, 15:36
Seal on terve kamp neid tegelasi kes võitu jahivad ja pole mõtet hakata jälle siin kurjakuulutavalt ja ennetavalt mingeid kohti välja jagama...

TOIMETAJA

+372 5199 3733
sport@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee