WRC

Ott Tänak katkestamisest: saime juba eelmisel katsel aru, et meil on probleem (36)

LISA KOMMENTAAR

29. aprill 2019, 08:23
Nii kaua kui Mäkinen rallitiimi juhib ei tule ükski mittesoome võidusõitja Toyotaga maailmameistriks.
karu ott28. aprill 2019, 17:06
kraavi ott oled sina ise!!! Haige tüüp ikka...28. aprill 2019, 19:47
Kooli Raadio 😆28. aprill 2019, 16:19
Toomas Uba oleks ammu kõik välja uurinud! 😆
Kooli Raadio 😊28. aprill 2019, 16:17
Huvitav oleks teada, mis firma generaatoreid Toyota oma WRC autodel kasutab? Kas Bosch? 😆 Tava Toyota-del probleeme genekatega pole! 😆 Mis firma rehvid ja veljed on Toyots WRC autol all ja milline firma valmistas karterikaitse ja kes selle paigaldas! 😊
eksid, on küll28. aprill 2019, 16:39
Toyotadel on täiesti see probleem, et generaator ei suuda tühja akut laadida. Võta tester ning mõõda üle, siis näed, et see aku on max. laetud nii a 20-30%. Hiljuti mõõtsin, polnud mingit täis akut olemas. Sellist jama on ka teistel firmadel olemas. Meie auto max. lagi autolaadimisel on a 50%. Kõrgemaks saamiseks tuleb ise juurde laadida.
Kooli Raadio 😆28. aprill 2019, 16:13
Pinge langes kõrgepingelt madalpingeks! Ja kuna aku läks tühjaks, siis sõita ei saanud. Elektriauto! Kiirlaadija punkte vaja! 😆😆😆 Kui generaator töötab hästi, siis juba sõites, kas autol on aku või ei ole, ei oma tähtsust! Sõita saab. Kui aga generaatori laadimisvool ära kaob, siis löövad armatuuris tuled põlema ja teatud piirist alates, aku tühjenedes, tänapäeva auto enam ei liigu. 😆 Vene autoga sai aku pealt sõita veel päris, päris pikalt! Puudus elektroonika! 😆
metsa panid28. aprill 2019, 16:36
tänapäevased tarbijad tarbivad aku pealt energiat. Kui sul on aku, käivitades liialt tühi, siis ei suuda generaator seda akut enam laadida. Ja mis sellesse autoe enda "alarmi" puutub, siis see hakkab tihti tööle alles mingi 3-5%-ga. katsetasin hiljuti, aku jääk oli 15%, mingi tuluke kusagil veel ei põlenud. Ikkagi oli tester see mis seda pinget näitas.
tester28. aprill 2019, 15:17
Huvitav, et meeskonnast kellegil testrit olemas pole. Testriga mõõtes, enne väljasõitu, on ilusti näha palju see akupinge on. Ning siis on olemas igasugu tabelid kus on kirjas palju on akumahtuvus mingi pinge korral. Kui pinge on 12,8V on aku täis ja kui on mingi 12,1V, siis on aku tühi.
Irw28. aprill 2019, 14:26
Ma sain juba ammu aru, et tihendi viga hoopiski...Ja mis mm tiitlist siin oti lapsfännid jahuvad. Selleks peab ikka sõits oskama.
Ei saagi maailmameistriks28. aprill 2019, 14:24
Sa armas jumal, meie Otist saab nii veel sarikatkestaja.
28. aprill 2019, 14:30
Mis tähendab "saab"? Tal juba on selline autolõhkuja kuulsus.
28. aprill 2019, 15:18
Ta sõidab kõige kiiremini ja auto ei peagi vastu
:(28. aprill 2019, 21:23
toyota28. aprill 2019, 13:44
ott rabistab!!neuvill sõidab kui jumal ja võidab kindlalt.ott,i aur kulub mõttetule eneseületusele!!!
28. aprill 2019, 13:53
Ega Otil ka elu kerge ole- ta peab neid filme tegema ja Grosside autosid remontima ja nii ei jäägi aega, et rallit sõita.
Ega28. aprill 2019, 13:15
neil Hyundai ja KIA uutel mudelitel viga pole,astuvad valusalt Toyotale kandadele,garantii ka pikem,mis räägib selget keelt vastupidavuse kohta,mis seni on olnud Toyota põhiline trump.Ralliautol on kestvus veelgi olulisem,kui antakse täiega kuuma.Kahju,põnev heitlus oli Thierriga.
Aga28. aprill 2019, 13:33
nende autode eluiga üldiselt piirdubki garantiiajaga. Pärast garantii lõppu on mõistlikum uus osta, sest probleemidel ei tule enam lõppu.
kusti28. aprill 2019, 12:38
Sai ju kohe räägitud, et Wilsoni hülgamine on viga. Raha ei ole alati kõige olulisem, see tuleb sinu juurde alati õigel ajal. Karma värk - nüüd see film ka veel. Enne mune, siis kaaguta.
tänan, sa kõige targem sellel teema, ilmselt oled juba spekuleerimise maailmameister ka eks ;)28. aprill 2019, 12:40
kusti28. aprill 2019, 19:51
Kui sellel aastal tiitli võidab, võtan sõnad häbiga tagasi, kui ei siis...?!
SP28. aprill 2019, 12:35
Ott on seda autot lihtsalt nii hästi arendanud. Kui Otti ei oleks, siis see masin ei liiguks üldse aga nüüd lihtsalt laguneb. See on Oti arendustöö tulemus.
iromant28. aprill 2019, 12:26
kui ta seeaasta tiitlit ei saa, siis ei saagi.
Mina 28. aprill 2019, 11:54
Mõtleks tõsiselt tiimi vahetuse peale selle Toyota rondiga jääbki neuvelilt põske saama!
...28. aprill 2019, 11:50
Ei ole need teised autod seal ka muretud, kõigil ikka midagi viga, tihti ei pane seda lihtsalt tähele või ei jää meelde, kuna suurde mängu nendega sõitjad parasjagu sekkumas ei ole.
ikka see aku jama28. aprill 2019, 11:45
2 aastaga ei suudeta asja korda teha
ja enne seda on see tüüp ka selle jamaga seisnud rallil.28. aprill 2019, 11:42
Kui õhuvõttu avad ei avanenud kuumenes see see jama üle, sama jama mille eest Jari kohtunikule peksa tahtis anda.
Kardaani Rist28. aprill 2019, 11:37
Film sai liiga vara tehtud.
Joller28. aprill 2019, 12:02
Sama siin: mees pole veel tiitlitki kätte saanud aga juba tehakse filmi. Äkki teeks ausamba ka valmis.
hah28. aprill 2019, 12:40
sa pole ise filmi vadanudki ja juba laksutad kannikaid, oeh :D
...28. aprill 2019, 10:39
Kui Toyota esimesel ja teisel hooajal võis veel "andeks anda" sellised tehnilised probleemid, siis see, et 3. täishooajal ikka erinevad jamad jätkuvad, ei ole kindlasti kuidagi vastuvõetav. Paraku Toyota ei ole piisvalt töökindel auto, millega võiks tulla maailmameistriks. Niimoodi punkte konkurentidele kinkides see paraku lihtsalt ei ole võimalik. Kui sihiks on MM-tiitel, siis võiks küll kaaluda järgmisel aastal teise tiimi, miks mitte nt M-Sporti tagasi minna. Korraliku tulemuse saamiseks peab auto tervena finišisse jõudma ja seda Toyota ei suuda...kurb reaalsus.
Toyota28. aprill 2019, 10:03
ise ongi see üks suur probleem. Ma Oti asemel ei saaks üldse nii rallit sõita. Kogu aeg mõtled, et mis siis järgmisena ära laguneb või otsad annab. Igal rallil midagi juhtub ja pooltel rallidel peab katkestama. Ei imesta ka kui punkikatsel finisisse ei jõua.
mida?28. aprill 2019, 10:53
Unustasid lihtsalt aku maha, mis see automark puutub asjasse.
oleks juba aega see sara28. aprill 2019, 09:57
korda teha ,muidu unustage selleks aastaks MM tiitel ära .
28. aprill 2019, 09:52
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Tomm 28. aprill 2019, 10:24
Toyota on totaalne parsa, seda nii rallis, kui ka tänaval. Loodetavasti peagi kogu mudelirivi tootmisest maas.
Kui tunti28. aprill 2019, 09:40
juba varem, kas siis katsete vaheajal oli keeruline akut ja generaatorit vahetada, või ei lubata?
28. aprill 2019, 09:54
Katsete vaheajal toimub ainult ülesõit. Teenindusaeg oli juba läbi. Kui tahad tee peal midagi vahetada peavad jupid omal autos kaasas olema.
uus genekas kui see ei kesta. 28. aprill 2019, 11:48
28. aprill 2019, 09:24
Ka mina tundsin,et läheb liiga "libedalt" ning midagi peab juhtuma ! No tegin lahti ja saatsin pere ämma juurde !Lohutada ei lase ,tuleb Lätti minna !