Huvitav oleks teada, mis firma generaatoreid Toyota oma WRC autodel kasutab? Kas Bosch? 😆
Tava Toyota-del probleeme genekatega pole! 😆
Mis firma rehvid ja veljed on Toyots WRC autol all ja milline firma valmistas karterikaitse ja kes selle paigaldas! 😊
Toyotadel on täiesti see probleem, et generaator ei suuda tühja akut laadida. Võta tester ning mõõda üle, siis näed, et see aku on max. laetud nii a 20-30%. Hiljuti mõõtsin, polnud mingit täis akut olemas. Sellist jama on ka teistel firmadel olemas. Meie auto max. lagi autolaadimisel on a 50%. Kõrgemaks saamiseks tuleb ise juurde laadida.
Pinge langes kõrgepingelt madalpingeks! Ja kuna aku läks tühjaks, siis sõita ei saanud. Elektriauto! Kiirlaadija punkte vaja! 😆😆😆 Kui generaator töötab hästi, siis juba sõites, kas autol on aku või ei ole, ei oma tähtsust! Sõita saab. Kui aga generaatori laadimisvool ära kaob, siis löövad armatuuris tuled põlema ja teatud piirist alates, aku tühjenedes, tänapäeva auto enam ei liigu. 😆 Vene autoga sai aku pealt sõita veel päris, päris pikalt! Puudus elektroonika! 😆
tänapäevased tarbijad tarbivad aku pealt energiat. Kui sul on aku, käivitades liialt tühi, siis ei suuda generaator seda akut enam laadida. Ja mis sellesse autoe enda "alarmi" puutub, siis see hakkab tihti tööle alles mingi 3-5%-ga. katsetasin hiljuti, aku jääk oli 15%, mingi tuluke kusagil veel ei põlenud. Ikkagi oli tester see mis seda pinget näitas.
Huvitav, et meeskonnast kellegil testrit olemas pole. Testriga mõõtes, enne väljasõitu, on ilusti näha palju see akupinge on. Ning siis on olemas igasugu tabelid kus on kirjas palju on akumahtuvus mingi pinge korral. Kui pinge on 12,8V on aku täis ja kui on mingi 12,1V, siis on aku tühi.
neil Hyundai ja KIA uutel mudelitel viga pole,astuvad valusalt Toyotale kandadele,garantii ka pikem,mis räägib selget keelt vastupidavuse kohta,mis seni on olnud Toyota põhiline trump.Ralliautol on kestvus veelgi olulisem,kui antakse täiega kuuma.Kahju,põnev heitlus oli Thierriga.
Sai ju kohe räägitud, et Wilsoni hülgamine on viga. Raha ei ole alati kõige olulisem, see tuleb sinu juurde alati õigel ajal. Karma värk - nüüd see film ka veel. Enne mune, siis kaaguta.
Ott on seda autot lihtsalt nii hästi arendanud. Kui Otti ei oleks, siis see masin ei liiguks üldse aga nüüd lihtsalt laguneb. See on Oti arendustöö tulemus.
Ei ole need teised autod seal ka muretud, kõigil ikka midagi viga, tihti ei pane seda lihtsalt tähele või ei jää meelde, kuna suurde mängu nendega sõitjad parasjagu sekkumas ei ole.
Kui Toyota esimesel ja teisel hooajal võis veel "andeks anda" sellised tehnilised probleemid, siis see, et 3. täishooajal ikka erinevad jamad jätkuvad, ei ole kindlasti kuidagi vastuvõetav. Paraku Toyota ei ole piisvalt töökindel auto, millega võiks tulla maailmameistriks. Niimoodi punkte konkurentidele kinkides see paraku lihtsalt ei ole võimalik. Kui sihiks on MM-tiitel, siis võiks küll kaaluda järgmisel aastal teise tiimi, miks mitte nt M-Sporti tagasi minna. Korraliku tulemuse saamiseks peab auto tervena finišisse jõudma ja seda Toyota ei suuda...kurb reaalsus.
ise ongi see üks suur probleem. Ma Oti asemel ei saaks üldse nii rallit sõita. Kogu aeg mõtled, et mis siis järgmisena ära laguneb või otsad annab. Igal rallil midagi juhtub ja pooltel rallidel peab katkestama. Ei imesta ka kui punkikatsel finisisse ei jõua.
KOMMENTAARID (36)