Mäkineni tool kõiguks, kui Toyota omanik oleks keegi muu kui jaapanlased. Sealse kultuuri kohaselt vastutab kõigepealt Gazoo pealik. ja lisaks on juhtide määramisel esmaselt oluline juhtide isikuomadused ja nende omavahelised suhted (kõrgemate juhtidega), mille seisu väljastpoolt on väga raske hinnata. ja lisaks sellele pole jaapanlased sugugi õnnetud Toyota äsjase tootja-tiitli üle, nii et mingeid päid kuskilt otsast lendama ei hakka. kui siis ehk mõni juht-insener saab "asenduse". aga seegi pole otseselt vigade eest vastutamise vaid pigem parema asendaja leidmise küsimus.
Ega ei keeranudki,Wilsonil ei olnud vaid nii
palju raha,et maksta Ogierile ja Tänakule.Väiksema palgaga kui Tänakule oleks tulnud maksta peeti kahte sõitjat.Nüüd on Õiget lahkunud ja Tänakule on võimalik või peaaegu võimalik juba maksta
vana Willi on ilmselgelt ka Otile mitmeid kordi selga keeranud. Eriti siis, kui Ott ei saanud autole lihtsalt varuosi, sest varuosad läksid Ogieri autole. Otil polnud võimalustki sellistes tingimustes head tulemust teha. Nüüd on tal alles teine aasta, kus tiimis on raha ja puudust ei tunta. Neuvile on juba mitmendat aastat super rikkas tehase tiimis? Vist 5 aastat. Nii, et teistel on rohkem võimalusi olnud, et häid tulemusi näidata.
Meeke mees kes puksis eelmine rootsi rallil oti välja. Latvala hakkab pele iga oto katkestamist õitsema. Mäkinen Sordot ei võtnud oti soovitusel jne...minek
Kui paps raha autosse paneb siis läheb ka., raha jõuab ta pärast ka teenida, kui plats on puhtaks löödud.Praeguses tallis ei sa üldse aru mis toimub, uus sõitja korjab kõige rohkem punkte teistele tallidele oma lühikese plaaniga.
See pole vist normaalne, et poerstagedel antakse meekele punkte ära kui tänak on kohe teine, oleks praegu mm liider kui toyota poleks ära käkkinud. See on päris amatöörlik .. autod tulevad sevicest ja veeklapid ei tööta, generaatoril juhtmed lahti .? Ogieril vahetatakse igas satsis selline staf sõlmi alati välja . Keegi ei haka kaalumagi, sõita on vaja.
kolmas variant on veel: Ott ja Malcolm tegid filmi esilinastusel diili, et sel aastal aitab Malcolm Otil Toyotalt rohkem raha välja nõuda ja järgmisel aastal, kui Suninen ja Evans on peale järgmise hooaja 0-palga saamist juba lõplikult maha kantud, Tuleb Tänak tagasi M-Sporti ja teevad koos Fordiga 3-aastase projekti MM-tiitlitele.
Lisaks kehvale autole ei ole Otil praktiliselt ka tiimikaaslastest kasu. Nad on täpselt nii head, et kui Otil on mingi tehniline probleem, siis nopivad Oti eest punkte. Kui Ott on eespool ja oleks vaja, et kaaslased hoiaks Ogieri ja Neuvilli tagapool väiksematel punktidel, siis pole neid kuskil...
KOMMENTAARID (18)