MIS TEHA: Kahjuks on viimased vaat et poolteist hooaega tõestanud, et Toyotal on paha komme oma piloote jalameheks jätta. Ott Tänakul pole selles vallas isegi kõige kehvemini läinud, samas on ta ainus Toyota sõitja, kes on suuteline MM-tiitli nimel heitlema.Foto: Toyota Gazoo Racing
WRC
8. mai 2019, 21:00

NUMBRID EI VALETA: Toyota rallimasina töökindlus on selgelt MM-sarja halvim (10)

Pärast Argentina ralli teiselt kohalt katkestamist nurisesid paljud rallifännid, et Ott Tänaku leivaisa Toyota masin pole piisavalt töökindel. Õhtuleht sukeldus numbrite maailma, et leida vastus küsimusele: milline neljarattaline sõiduk on praeguse generatsiooni WRC-autode seas MM-sarjas kõige vähem tehniliste probleemide tõttu katkestama pidanud?

Pärast Argentina ralli teiselt kohalt katkestamist nurisesid paljud rallifännid, et Ott Tänaku leivaisa Toyota masin pole piisavalt töökindel. Õhtuleht sukeldus numbrite maailma, et leida vastus küsimusele: milline neljarattaline sõiduk on praeguse generatsiooni WRC-autode seas MM-sarjas kõige vähem tehniliste probleemide tõttu katkestama pidanud?

Uutele reeglitele kohandatud autod jõudsid MM-sarja 2017. aastal. Just siis taasliitus karusselliga ka Toyota, mille kiiruses ei kahtle keegi. 

Alljärgnev statistika kajastab viimast kahte täishooaega ja tänavu sõidetud viit rallit. Luubi alla on võetud katkestamised – olgugi et mõnikord jätkati järgneval päeval –, mis on tingitud vaid tehnilistest probleemidest. Näiteks pole me arvesse võtnud olukorda, kus keegi keerab sõiduvea tõttu auto katusele.

Edasi lugemiseks: