Mõlemal mehel kästi startialasse sõita alles pärast Sebastien Ogier, mistõttu pidi prantslane rajale minema algupärasest kaks autot varem, kui teel on (vähemalt teoorias) rohkem lahtist kruusa. 

Küll ei mõjutanud see Thierry Neuville'i olusid, sest Sordo ja Loeb startisid ikkagi enne teda.

Hyundai tiimipealik Andrea Adamo: "Hammustasite meie strateegia läbi. Väga hea, oleks see eksam, siis saite viie."

"Taktika sai välja mõeldud juba eile õhtul ning täna hommikul täpsustasime seda veidi. Oleme olukorras, kus võitlus on väga tihe ja minu töö on teha kõik selleks, et edukas olla. Aga reeglite piirides."

Sebastien Ogier pole sel teemal eriti sõna võtnud. "Arvan, et ei pea seda kommenteerima," lausus ta mitmel korral kuni murdus. "Mõelge, mitu korda mina olen seda teinud," viitas ta perioodile, kui oli Citroenis nimekaimu Sebastien Loebi abimees. 

Loeb ise kommenteeris juhtunud teenindusalas järgnevalt: "Mina pean käituma nagu tiim soovib. Kuna nad nii palusid, siis käitusin ka vastavalt. Minu sõitu see ei mõjuta."

Kui reporter ütles prantslasele, et Ogier oli meeste ühist ajalugu silmas pidades üllatunud, et vanameister kaasmaalasele selja keeras kostis Loeb vastu: "Üllatunud? Nojah, aga teen seda, mida kästakse teha. See polnud minu otsus."