Täpselt nii sest ralliauto pannakse kokku käsitsi ja iga detail on spetsiaalselt selle auto tarbeks valmistatud. Kes valmistas roolivõimendi? Nüüd tuleb võimendi üksipulki lahti võtta ja stendi panna. Oi oi kui leitakse mõni pahatahtlik viga... Siin oleks Toyota bossil mõtlemiskoht, detaile tuleb valmistada oma tehases, mitte sisse osta. Vatenurki on siin kindlasti. Hästi, et seekord nii õnnelikult läks. Justnimelt, õnnelikult.
Kõik on schokis aga meeskond teadis probleemist. Mida oleks võinud juhtuda kui kiirus oli 150 ja roolivõimendi oleks kinni kiilunud, mis nüüd juhtus väikese kiiruse juures kurvis? Seda võib ainult ette kujutada. See viga tuleb selgeks teha ja valmistaja tuleb vastutama panna aga kui meeskond tahab Otiga veel koostööd teha, tuleb Otti hästi premeerida, et see juhtum ununeks. Selline viga ja mõlema autoga, oleks kui tapmiskatse.
Ajuvaba :) Ott on teinud ülivähe vigu ja enamus on tehnika. Aga kui üldpilti vaadata kui paljud teised tipp-sõitjad eksivad, keeravada autod üle katuse ja tehnilisi vigu vähem. Aga eks ikka silma jääb meie elav legend rohkem jah kuna teda jälgivad eestlased ikka ennekõike
osa kommijaid ongi ohmud ja õelad. Vaadake eilseid Allekõrre komme. Täitsa tipp. Ei tea ilmselt midagi auto juhtimisestki, aga kommentaaridest paneb täiega? Miks küll? Nii ka paljud teised. Analüüsi võime puudub, kuulatust aru ei saa. peaasi, et saab halvasti öelda.
See WRC masin kisub juba Toyota antireklaamiks. Testid ja nende insenertehniline analüüs vajab ilmselgelt korrigeerimist. Raha pidi meeskonnas nagu olema, järelikult viga süsteemis.
Kas varsti viskab mootor ka kepsu plokist läbi nagu eelmise sajandi 50-60 aastatel?
keegi selle järgi autot ei osta,kuidas mingil firmamärgil rallil läheb.Tänavasõidu tehnika on midagi muud,kuid samas pean tõdema,et jaapani autot(ega ka ühtki teist rallimaailmas osalevat)ma kunagi osta ei kavatse.Minu jaoks on saksmannide autod ja võib-olla veel midagi!
KOMMENTAARID (16)