Arvan, et ka sellel meeskonnal on vaja tipp-klassiga eksperte, kes kuni viimse komani selgitavad kindlalt ja üheselt kõiki nurjumise ja altmineku seikasid.
Kas keegi teab, täpselt, kas sellistel rallikatel kasutatakse elektrilist, või hüdraulilist roolivõimu, kaldun arvama, et elektrilist. Lisaks hakkab jääma mulje, et keegi korraldab selliseid asju, kui muidu oleks kahtlustanud kaht firmat, siis eelmisel etapil langes üks neist kahtluse alt välja, juhtus sealgi kummalisi asju. Selles äris liiguvad väga suured rahad, poleks imestada, kui keegi oma eksistentsi säilitamise nimel, ei kasutaks kõiki võimalusi.
Hydraga oleks ysna nutune sõita, arvestades kui rasked olud on. Hydra yks lollim voim yldse valja moeldud, soiduautole eriti. Audi A4 ja 3nda seeria bemmidel alla 3 lidrase mootori puhul enamikel hydra ja elektriline ainult lisavarustuses. Naiteks 2 lidrast disla eleltrilise roolivoimuga praktiliselt ysna vahe levinud. Viiesel ja a6l sellist jama ei tehta. Seal alati uuema polvkonnal elektriline peal.
KOMMENTAARID (11)