Foto: PUBG Corporation
Toimetas Sten Kohlmann 25. juuni 2019 13:14
Oleme kirjutanud sellest juba varem ja kirjutame tõenäoliselt veelgi – videomängumaailma hullutab jätkuvalt battle royale! Žanri vaieldamatu liider on küll „Fortnite“, ent mäng, mis aitas sel rambivalguse kätte astuda, on „PlayerUnknown's Battlegrounds“ ehk „PUBG“.

2017. aastal kõnealuse žanri ääretult populaarseks muutnud „PUBG“ pidi hiljem vähemalt (näilise) populaarsuse poolest „Fortnite'ile“ ja „Apex Legendsile“ alla vanduma. Superdata värske aruanne annab aga mõista, et teosel läheb oodatust tunduvalt paremini.

Superdata vaatles täpsemalt maikuu numbreid ning avastas, et tänavu kulutas mängijaskond 4% võrra vähem kui mullu. Kokku kulutati tervelt 8,7 miljardit. Sellest hoolimata oli suurim tõmbenumber „Fortnite“ siiski lausa 38% võrra kehvemas seisus kui eelmisel aastal samal ajal. Tulutoovaimaks platvormiks on muidugi konsoolid.

PC peal on enim tulu teeninud mänguks „League of Legends“, mobiilil aga „Honour of Kings“.

Olgugi, et „PUBG“ ühegi edetabeli tippu ei küündinud, on (analüütikute ennustuste põhjal) viie kuu jooksul kokku kogutud 4,7 miljonit dollarit üpriski muljetavaldav summa.

Märkimisväärseks teeb selle ka asjaolu, et kui konkurendid pakuvad enda loomingut tasuta ja tulu teenitakse mängusiseste ostude (kosmeetilised esemed jms) pealt, siis „PUBG“ omab jätkuvalt 30€ suurust hinnasilti. Tänu sellele võib teost pidada üheks populaarseimaks tulistamismängude žanri esindajaks mistahes platvormil.

Hiljuti teatati, et mängu esimene kaart, Erangel, saab uuenduskuuri.