Spordivaria

SPORTLANE VS. INFLUENCER! Kas Eesti atleedid näevad piisavalt vaeva, et end publikule maha müüa?

Kaarel Nurmsalu: minu tee enda brändimiseks oli eneseanalüüs 

Kaarel Täll, 10. juuli 2019, 21:30
EESKUJU: Kuigi Kaarel Nurmsalut ei saanud pidada sotsiaalmeediahundiks, lõi ta endast brändi, mis eristus ja tõi ka sponsoreid.Foto: Stanislav Moškov
„Kui rahvas arvab, et sa oled meeldiv inimene, siis see ongi juba üks müügiargument. Kui siia juurde panna ka sportlikud tulemused, on üpris palju koos, et meedia sinust räägiks,“ arutleb endine suusahüppaja Kaarel Nurmsalu. 

Ajakirjanduse roll sportlase brändi vormimisel on loomulikult suur. Kuid üheskoos Nurmsaluga võtame luubi alla atleedi vastutuse ja võimalused end veel paremini publikuni viia. Tänapäeva maailm on nii kiires muutumises, et isegi 28aastane endine olümpialane nimetab end vestluse käigus dinosauruseks ehk vana kooli meheks. Piiri tagant leiab hulga tippatleete, kes jagavad oma igapäevaseid tegevusi näiteks ülipopulaarse sotsiaalmeedia platvormi Instagram vahendusel. Eesti sportlaste seas pole selline käitumistava veel juurdunud. Leidub muidugi erandeid, mis reeglit kinnitavad.

Kõigi Õhtulehe paberlehes ilmunud artiklite täismahus lugemiseks vajuta:

Samal teemal

10. juuli 2019, 22:05
Revolutsionäärist superstaar ookeani tagant: sotsiaalmeedia avab tohutult uksi
5. juuli 2019, 14:37
TUGITOOLIS SPORTLANE | Kas Eesti sportlased näevad piisavalt vaeva, et end publikule maha müüa?

TOIMETAJA

+372 5199 3733
sport@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee