EESKUJU: Kuigi Kaarel Nurmsalut ei saanud pidada sotsiaalmeediahundiks, lõi ta endast brändi, mis eristus ja tõi ka sponsoreid.Foto: Stanislav Moškov
Spordivaria
10. juuli 2019, 21:30

SPORTLANE VS. INFLUENCER! Kas Eesti atleedid näevad piisavalt vaeva, et end publikule maha müüa?

Kaarel Nurmsalu: minu tee enda brändimiseks oli eneseanalüüs

„Kui rahvas arvab, et sa oled meeldiv inimene, siis see ongi juba üks müügiargument. Kui siia juurde panna ka sportlikud tulemused, on üpris palju koos, et meedia sinust räägiks,“ arutleb endine suusahüppaja Kaarel Nurmsalu. 

„Kui rahvas arvab, et sa oled meeldiv inimene, siis see ongi juba üks müügiargument. Kui siia juurde panna ka sportlikud tulemused, on üpris palju koos, et meedia sinust räägiks,“ arutleb endine suusahüppaja Kaarel Nurmsalu. 

Ajakirjanduse roll sportlase brändi vormimisel on loomulikult suur. Kuid üheskoos Nurmsaluga võtame luubi alla atleedi vastutuse ja võimalused end veel paremini publikuni viia. Tänapäeva maailm on nii kiires muutumises, et isegi 28aastane endine olümpialane nimetab end vestluse käigus dinosauruseks ehk vana kooli meheks. Piiri tagant leiab hulga tippatleete, kes jagavad oma igapäevaseid tegevusi näiteks ülipopulaarse sotsiaalmeedia platvormi Instagram vahendusel. Eesti sportlaste seas pole selline käitumistava veel juurdunud. Leidub muidugi erandeid, mis reeglit kinnitavad.

Ühe põlvkondade erinevusena saab ilmselt välja tuua üldise suhtumise sporti. Kas tegu on ikka sarnast tüüpi meelelahutuse žanriga, nagu näiteks muusika või näitlemine? Nurmsalu usub, et teatrirahvas võib ehk veidi rohkem erineda, sest nad kehastavad laval teist rolli. 

Edasi lugemiseks:

Osta üks artikkel

Ühe artikli lugemisõigus
3.99