TŠEMPION: Julian Edelman võitis tänavu karjääri kolmanda Super Bowli. Samuti valiti ta finaali kõige väärtuslikumaks mängijaks.Foto: EPA/Scanpix
Spordivaria
10. juuli 2019, 22:05

Revolutsionäärist superstaar ookeani tagant: sotsiaalmeedia avab tohutult uksi (1)

Aasta oli 2013, kui Ameerika jalgpallur Julian Edelman avastas, et sotsiaalmeedia pakub peaaegu piiramatuid võimalusi end ümbritseva kogukonna loomiseks. Toona jälgis teda Instagrami ja Facebooki peale kokku umbes 15 000 inimest. Praeguseks on 33aastase ameeriklase kontol kolm Super Bowli võitu ja miljonid fännid sotsiaalmeedias.

Aasta oli 2013, kui Ameerika jalgpallur Julian Edelman avastas, et sotsiaalmeedia pakub peaaegu piiramatuid võimalusi end ümbritseva kogukonna loomiseks. Toona jälgis teda Instagrami ja Facebooki peale kokku umbes 15 000 inimest. Praeguseks on 33aastase ameeriklase kontol kolm Super Bowli võitu ja miljonid fännid sotsiaalmeedias.

Ameerika Ühendriikides peetakse teda vähemalt sportlaste seas revolutsionääriks. Ta viis sotsiaalmeedia kasutamise uuele tasemele, hakates muu hulgas väntama ülipolaarseid videosid, kuidas ta teeb smuutisid ja burgereid. Edelmani brändist rääkides tuleb rõhutada, et juba enne aktiivselt asjaga tegelema hakkamist oli tal kõvasti raha. Alates 2009. aastast kuulub ta NFLi tippklubi New England Patriotsi ridadesse ja kannab sama särki endiselt. Tänavu mais sõlmis ta kaheaastase lepingupikenduse, mil on väärtust 18 miljonit dollarit. 

Sotsiaalmeedia karjääri algusest rääkides tunnistab Edelman, et kõik sai alguse vigastusest, mis tekitas rohkem vaba aega. Ta hakkas koos ühe tuttavaga tegema videosid, mis avasid tema olemust tavalise inimese, mitte sportlasena.

Edasi lugemiseks: