WRC

STATISTIKA | Rally Estonia ülinobedad kiiruskatsed jätavad WRC rallid kaugele maha (8)

LISA KOMMENTAAR

qq15. juuli 2019, 13:53
See meie teede miinus ju ongi .
e l e k t r i t s a a b t a s u t a b l o g s p o t c o m15. juuli 2019, 11:42
Tema auto mootoril on NOX gaasi aparaat mis tuntud filmist "Kiired ja vihased". Seda saab ise meisterdada lihtsate vahenditega,nimeks on HHO generaator. Too eraldab veest vesiniku ja juhib selle karburaatorisse. Raketid samuti lendavad vesiniku abil. HHO genekas hoiab kokku kulutusi bensiinile 80% ! sest paaki peamiselt valad vett. 2009 aastal Jar mo Tui sk kirjutas sedasi :" Eestis kulub igal aastal autokütusele umbes 10 miljardit krooni, mis teeb 7500 krooni iga inimese kohta (rinnalapsest raugani). „See raha läheb naftašeikide taskus
Küsimus15. juuli 2019, 21:48
Kas ennast juba ära ei tüüta see lollus?
15. juuli 2019, 10:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Hüpete16. juuli 2019, 10:12
See sõna kirjutatakse "hüpete". Tuleks eesti keele tunde meelde tuletada.
Jube tark15. juuli 2019, 10:30
Kiireid mehi ei tohi lubada rooli... ja ouninpohja uuesti kalendrisse
Jajah 15. juuli 2019, 10:13
Samas tuleks ikka arvestada, et ralli pole vaid ümber koonuse sõit ja peab julgema kiirelt sõita
On olnud rallisid,15. juuli 2019, 09:33
kus on kiiruskatsetel saadud 170 km/h. Aga ralli eesmärk ei ole lõppkiirus, vaid sõiduoskus. Sellepärast võetigi liiga kiired katsed maha. Nii, et lõppkiirusega pole midagi ärbelda.
Siim15. juuli 2019, 22:43
Artikkel rääkis katse keskmisest kiirusest, mitte katse tippkiirusest, ma usun, et seal saadi ka 200 kätte, 170-st rääkimata