Praegustest variantidest on küll kõige loogilisem Toyotasse jäämine. Teised meeskonnad on sammu võrra taga. Võibolla venitab Ott otsusega sellepärast et üks kõva rahakas meeskond liitub ilmselt järgmine hooaeg!
Kuid samas miks peaks Otti huvitama uus rahaks toim, kus tuleb taas 0 alustada auto arendusega mis võtab aega ja viib taas MM tiitli võitmise aasta või mitme taha.... 🤔 Seda varianti ei usu, pigem on Ott huvitatud mitme MM tiitli võitmisest sellisel juhul palganumber kasvab iseenesest.
Parandaksin autori esitatud fakti vea, et Neu parim koht soome rallil on 4. Fordiga küll, aga 2013 tõi suisa 2.koha punnid. Lisaks käis 2012 Rally Estonial Citroeniga, kaotas ainult Östbergile. Oti osalemist ei mäleta, aga 2012 hooaja lõpul sai mspordilt ja Wilsonilt jalaga pehmesse kohta, kuna tegeles isemõtlemise ja-olemisega , Soomes ära ei väristanud, lõpetas vist kindlalt 6.kohal, tiimikaaslaste Solbergi ja östberi lasi enne lõppu mööda, ehk täitis tiimikorraldusi. Ässad võtsid oma. Nüüd küll sellist asja ette ei kujutaks No olid ajad ;)
Asjad pidid olema keerukad ... tänaku autole ilmuvad tallijnki ja ühe suure suure singapuri firma kujundus. Tänak ise hakkavat esindama OT Racingut ja toyota, ford vms saab anda auto ja service meeskonna. Nii, et lahtisi otsi palju ..sellise väikeriigi mees pole olnud nii tipp ja tavatraditsioonid lähevad nüüd muutmisele .. aga jau, wilsoni vari on kogu selle asja taga.
Just, Starlet või see Subaru aetakse tuliseks, külje peale kleebitakse AbuDhabi ning bossiks saab emiir rätik peas , võidu puhul kallab roosivett.. sellest lepingust makstakse kõigile- wilsoni koolituse peab ju ikka kinni taguma. Noh Jouhki äri küll toimib.
Irw, fakt on et kuskil on seĺlised optsioonlepingud lauda löödud, et tänak ei kirjuta ühelegi alla. Meenub kuidas ogieri lepingud on alati veninud .. kohe, kohe ja ikka ei tule ...ilmselt on tänakuga ka nii ning kõigi mude asjapulkade lepingud ka seisavad seni kuni tänak pole midagi öelnud.
Hyundaisse mineks vähendaks Tänaku fänne poole võrra..
selle tiimi bossi meetodid ei ole lugupidamist ära teeninud..
eks nad natuke skeemitavad kõik, aga seal on see täiesti eraldi tasemel..
Ott on võimeline ka puhta sõiduga võitma - ei ole vaja kohtadega ja "hilinemistega" skeemitada..
selline skeemitamine on minu silmis sama, mis dopingu kasutamine..
toetan ausat sporti !
Keegi mäletab, siis wilson ütles, et tänak on paatri aasta pärast fordis tagasi. Millegipärast arvan, et ott on lihtsalt välja antud toyotale ja kui tahab sinna jääda, siis toyota peab oti veel välja ostma kalli raha eest. Selliseid asju on tehtud mootorispordi maailmas.
Toyotas saabki vaid hirm küva tüüp ja väga kiire masin tiitli, mitte meeskond, seda ju pole üks on raske peaga, teine räägib et nuga kõril pidavat raske olema, kuigi pauku pani just siis kui vabadus oli.
Usun, et palju mängib Tänaku puhul rolli, kes palgatakse talle tiimikaaslasteks, ilma tiimikaaslaste toeta on tunduvalt raskem saavutada meistritiitel. Kui palju kordi on saanud lisapunkte tänu tiimikaaslastele Neuville ja Ogier? Ja kui palju kordi on tiimikaaslased Tänakut ralli lõpus ette lasknud, et rohkem punkte saada? Ja kodanik Meeke, kes isegi siis kui on juba katkestanud, peab end punktikatsetel pressima Tänakust ette.
Tänak lähebki fordi, kuna seal tal siis seljatagune ( evans ja sunnine) toeks. Toyotas hetkel kahjuks ei ole seljatagust ja kui tulevadki nn uued tüübid siis jätkuvalt pole tuge võistlusel. Kuna uued siis ammutavad kogemusi omale otti arvelt. Ott on auto arentaja tüüp ja ford on paras arenduse toorik. Võtame kasvõi toyota tili tännak arendas natuke oma mõistusega ja ongi kardetav masin valmis. Nii, et ta läheb fordi tagasi. Teeb fordile nüüd vastu panuse mis ta sai minevikus fordilt. Samas arendab fordi edasi, misda ta kunagi alustas ju.
Naljakas. Latvala ütles ju,et kui Ott tuleb Toyotasse. Vajab harjumust? Ott nats ajaga nr.1.Tegelikult Kõigil Toyotas samad autod? Õhtul kiireim? Kuidas nn.seadistab.Teine Asi,kuid noored sõnumid,ütlevad Tõtt.Ülejäänud ju Möla. Tunnista paremust?
KOMMENTAARID (28)