Auto-Moto uudised

SELGITUS | Kuidas määratakse rallimaailmas karistusi?

Karl Juhkami, 19. august 2019 11:35

4 KOMMENTAARI

t
to Huviline/ 19. august 2019 19:50
Eks katkise rehviga sõitmine ongi juba arvesse võetud võrreldes sellega kes oma autoga peatus. See lihtsalt ebaõnn ja kõik näib õige olema. Lihtsalt juhtus nii et kõik asjad loksusid Ken Torni vastu. Sellist asjade halba kokkulangemist juhtub väga harva ning seda valusam meile kes oma mehele kaasa elasid!
m
Mart/ 19. august 2019 17:37
et siis nagu GPS'i pealt oli näha, et täpselt 1 minut, 00 sekundit ja 0 kümnendikku seisis auto paigal ja siis sõitis edasi (kuni punase lipuni) täisgaasiga? ei saa aru, kas Silver Kütt üritab ebaõnnestunult "tark välja näha", ei saa aru, mis olukord Torniga on või on ajakirjanik oma ebaprofessionaalsusega sellise kohatu mulje jätnud... igatahes võin ka inimesena, kes teab, kuidas rallis reeglid sõnastatud on ja kuidas neid tõlgendatakse kinnitada, et see lugu on kõike muud kui "meil ei jäänud midagi muud üle, kui Torn tiitlist ilma jätta" olukord.
m
mardile/ 20. august 2019 18:17
Sa pisut mööda ei pane seal? Küti väitel oleks Eesti rallil nii tehtud, kui peakohtunik või korraldaja nii otsustab. Mis seal sündis, oli kohtunike otsus, mille tagamaid meie siin ei tea...
h
Huviline/ 19. august 2019 17:26
Aga nüüd on välja tulnud, et Llarenal oli rehv purunenud sel katkestatud katsel, seega ei ole veel kindel midagi...

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee