Õhtuleht palus otsust kommenteerida Rahvusvahelise Autoliidu (FIA) rallikomisjoni kuuluval Silver Kütil. Tema sõnul on selline käitumine, kus kohtunikud muudavad tagantjärele enda poolt määratud aega(notional time), tavapärane praktika.

Samal teemal

"Kui katse peatatakse ja hakatakse sõitjatele tagantjärele aegasid arvestama, siis vaadatakse otsa kõigele. Ma ei tea, mis Franceschiga juhtus, aga nagu aru sain, siis polnud tegemist õnnetusega, vaid ta peatus [tehnilise rikke tõttu] katsel enne, kui see tühistati," sõnas Rally Estonia korraldajate hulka kuuluv Kütt. 

"Sellisel juhul poleks tal tulnud samasugune aeg nagu teistel, kes läbinuks katse puhtalt. Kui meie rallil oleks nii juhtunud, siis oleks GPS-i järgi arvutatud peatumisaeg – kaua auto tehnilise rikke tõttu seisis ning sellest tulenevalt tehtud arvestus. Selline õigus on võistluste juhil olemas," arutles Kütt miks määrasid kohtunikud prantslasele just üheminutilise karistuse. 

Enim on (eestlastest) rallifänne häirinud just asjaolu, et prantslase karistus on ühe- mitte enamaminutiline. Näiteks kaheminutilise trahvi korral pudenenuks Franceschi eestlase seljataha ning Euroopa meistriks oleks ikkagi tulnud Torn. 

4 KOMMENTAARI

t
to Huviline 19. august 2019, 19:50
Eks katkise rehviga sõitmine ongi juba arvesse võetud võrreldes sellega kes oma autoga peatus. See lihtsalt ebaõnn ja kõik näib õige olema. Lihtsalt j...
(loe edasi)
m
Mart 19. august 2019, 17:37
et siis nagu GPS'i pealt oli näha, et täpselt 1 minut, 00 sekundit ja 0 kümnendikku seisis auto paigal ja siis sõitis edasi (kuni punase lipuni) täisg...
(loe edasi)
Loe kõiki (4)

TOIMETAJA

+372 5199 3733
sport@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee