Paneme, aga puid alla, vb see ei muuda midagi, aga Eesti rallifännid peaksid FIA-le ikkagi suht koht olulised olema, arvestades, et palju meid üle maailma rallidele kaasaelamas käib. Siin saab sõna sekka meie meeste kaitseks öelda: https://www.fiaerc.com/breaking-news-erc3-junior-results-adjusted-llarena-promoted-to-class-victory/
Sellised FIA otsused panevad lausa kartma. Kuna seal mitmed tähtsad otsustajad on prantslased, siis loodetavasti ei mängita sellist räpast mängu WRC sarjas Citroeni ja Ogieri kasuks. A’la Toyotal leitakse mingeid tehnilisi mittevastavusi jne...
O.Tänak on seisuselt juba sama suur staar nagu Ogier. Tänakul fänne üle maailma ning seega ei usu et sellist sulitempu julgetakse tema vastu teha. Torn siiski ainult oma riigi sisene staar.
Nagu Ken Torn ütles, siis ERC juunior sarjas soositaksegi peugeoti. Tehti lihtsalt räpane kokkumäng ,et LlArena võidaks. Poola M-sportis töötav Łukasz Brodziński ütles, et tema ei kavatse seda asja niisama lihtsalt jätta, mees otsib pilte ja tõendeid, et , mis km oli juba LlArenal rehv tühi.
Kuule Llarena. Kui katse tühistatakse saavad kõik sama aja mitte ei uurita, kellel kumm tühi või mootor tõrgub. Siin lõhnab ikka pigem räpase mänguna hispaanlase tiimi poolt. Pealegi. Kui Franceschi tahtnuks Torni mööda lasta oleks ta võinud viimase katse starti hilineda või üldse mitte tulla. Nii oleks Torn teeninud 4. koha punktid ja LaArenast üldkokkuvõttes ikka eespool olnud.
Sellel poisil on küll matemaatikaga kehvasti. Prantslane võitnud oleks siis oleks ka Torn sarja ära võitnud. Mida ta jahub nimelt seisma jäämisest ja meeskonna mängust.
KOMMENTAARID (10)