Ärme ikka sellest mööda vaata, et jällegi oli Tänaku Toyotal probleem - puuduv esiratta pidur. Ega ta muidu piirdunuks punktikatsel 8. kohaga. Mis ettevaatlikust sõidust siin räägitakse.
Oti auto mootoril on HHO genekas mille eelkäijaks on NOX gaasi aparaat mis on tuntud filmist "Kiired ja vihased". See eraldab veest vesiniku ja juhib selle mootorisse sest siis lendab kui rakett. Raketi mootorites teatavasti kasutatakse vett.
"Eestis kulub igal aastal autokütusele umbes 10 miljardit eurot, mis teeb 7500 eurot iga inimese kohta (rinnalapsest raugani)." See raha läheb naftašeikide taskusse. Milleks me neile sedu kümnist maksame, kui saame hakkama veega sest hho genekas muudab vee kütuseks.
HHO genekas muudab vee kullaks !
Kus ta siis jama on, kui kui kolm riisiraketti kõik esikolmikus on.. Neuvillelt tuli veel hädine praalimine, et poleks vastu kivi sõitnud, oleks ralli võitnud :)
Neuville unustas aga ära, et Tänak lasi rihma lõdvaks ja isegi ainult ühe esipiduriga sõites kaotas Neuvillele ainult 7 sekundit. Ja on päris kindel, et ka see 7 sekundit kaotust oli kindla kontrolli all, polnud mõtet riski piiril kihutada, edumaa oli turvaline.
Otil kõik võimalused maailmameistriks tulla nüüd💪👍 Edu punktides on selline, et kui isegi üks neljast viimasest rallist täiesti ebaõnnestub (null punkti)- jääks Ott ikkagi üldarvestuses MM sarja liidriks. Kui aga võidab veel 2 järgnevat rallit- on MM tiitel kindlustatud enne kahte viimast etappi✌👍
overdose arvab, et peab kõik uudised läbi lugema, muudkui rassib ja rassib. aga ühele poole nendega kuidagi ei saa ja siis polub ahastuses vahepeal abi.
Kui Sordo Latvalast nüüd mööda saaks, siis vast ei anta talle tiimikorraldust omakorda Neuville mööda lasta. See oleks Otile kasulik, tiimipunktide osas muidugi kahjulik...
Milleks kimada, kui lähimad konkurendid poole minuti kaugusel? Tänak sõitis rahulikult, vältis kive jms, et mitte rehve lõhkuda. Eks paneb siis kiirust juurde, kui vajadus peaks tekkima. Sinu kommentaar tagurpidi sõitmise kohta... kas siiani on kõik teised siis tagurpidi sõitnud, et nii kaugele Otist maha on jäänud?
Hea uudis on see, et Ott sõidab oma sõitu ja tugitoolirallispetsialistide arvamused talle korda ei lähe. Nüüd jääb veel viimane katse sama rahulikult finishini loksuda. Tagurpidi või edaspidi, vahet pole. Tänak kontrollib olukorda ja see ongi tõelise meistri tunnus.
mul poogen neist miinustest..25. august 2019, 15:54
küsisin ja arvasin, et vastab mõni teadjam spetsialist, aga tuleb välja, et targutajad esinevad.. täna siis Ott rääkis teemast ehk siis olid probleemid piduritega! Nii, et pole vaja siis vastata kui teemat ei valda, eks ole!!
Nüüd kus kolmekesi ees, on Meekel ja Latvalal õige aeg järgmistel katsetel rünnata, et Tänakule köht kätte näidata. Kris kindlasti usub oma tiitlivõimalusse, ütles enne saksa rallitki, et ta on kiire. Saame kohe näha, kas peab söna.
Latvala ja Meeke peavad lihtsalt Ogieri selja taga hoidma. Oti püüdmiseks pole neil võimalustki. Kui kindlustavad Toyotale kolmikvõidu, unustab Mäkinen kõik nende varasemad patud.
Mis sa arvad, et nad siiamaani niisama on seal logelenud või? See on päris hea nali küll, Tänakule "kohta kätte näidata". Et siiani sõidavad kõik lihtsalt tagasihoidlikkusest Tänakust minuti jagu aeglasemalt?
Kui ralli nii lõppeks (Ott esimene, Ogier teine, Piripill seitsmes)- oleks see peaaegu MM tiitli kindlustamine Oti poolt. Ainult väga musta stsenaariumiga võiks Ott sel juhul MM tiitlist viimase 4 ralliga ilma jääda. Aga enne tuleb see Saksa Ralli võita. Kõike võib juhtuda veel..
Kõik loksus paika- Neuville on 7. koha peal, kus ta õige koht ongi. Toyotal kolmikjuhtimine. Arvata oligi, et Neuville-piripill ei suuda Oti tempos 41 km katset läbida.
Irw, oleme ausad ... tänak on õppind valusalt suruma ja temaga võidu sœites tuleb võtta riske .. ja sealt need rehvipurunemised ja kivid ning kummuli jne .. kœik need meeked, latvalad ja neuvilled .. vaid vana ogier on nii tuus, et hullu ei pane ja passib momenti .. kui tuleb muidugi. Tąpselt sama oli tänakuga kui veel kraaviott oli ... ikka midagi juhtus. Ja ega mullused toyota põhja...
Kaitsed midagi muud olnud kui tänaku kärsitus.
Näe, siin on nüüd see vana ogier... hullu ei pane, aga rehv puru ja teha pole midagi. Nii et kuigi Tänak on kiire, tuleb ikkagi fännidel pöidlad pihku suruda või sõrmad ja varbad ristis hoida, et ei korduks Sardiinia ebaõnn.
Tühja sellest Tänakust, Ogier'st ja Neuville'st, meie töökate naiste kontor hoiab alati pöialt meie silmarõõmule, meie toitjale ja katjale Dani Sordo'le!! Go Dani, GOOO!😍😍😍
kommentaar
on täna vähemalt 2 kommentaari, mis pilku püüavad: 1) Latvala ja Meeke ei kiirusta - mõlemad on öelnud, et käsk (lõpuks ometi) on masin tuua finišisse, järelikult jõudis kohale ja 2) Ogier (juhib alt või pealt masinat) peab sama trassi 3 korda läbi sõitma, siis hakkab Tänakuga sama aeg kostma (ilmselt ealised iseärasused on jõudmas)
KOMMENTAARID (64)