Noh, jah. Olen nõus Murakaga suures osas. Aga no Toyotat ma nüüd sellepärast küll ostma ei jookse, et Otil läks väga hästi ja tiimil oli üliedukas ralli.
"Arvan, et kõik, kellel on mõtteis autovahetuse plaan, jooksevad täna ja ostavad Toyota!" ei olegi öelnud, et ta soovitas osta seda. Loe, mõtle, loe uuesti ja siis äkki saad aru.
Keegi Toyota rallitiimist ütles, et Tänaku autol ja tänava toyotal on ühine ainult nimi. Kõik muu on eritellimusel spetasiaalset rallideks ehitatud. Ja ilma Tänakuta oleks see riistapuu lagunenud terve hooaja.
on küll samad,mis tänavasõidu Yarisel. Kuigi jah peab tunnistama,et sportlikus ja dünaamilisus ei ole need märksõnad,mis tänavasõidu Tojosid iseloomustab.
Proovisõidul tundus Skoda Karok sportauto võrreldes eelmise põlvkonna RAV4 -ga. Karok läks nagu iseenesest vaikselt ja sundimatult,RAV-vi pidi enne tükkaega meelitama millele järgnes pahur urin ja siis midagi kiirenduse taolist. Juhitavus meenutas paati merel,samas,kui Karok käitus nagu kart.
Toyota kasuks räägib kestvus ja jällemüügi väärtus,muus osas on teised paremad.
Tänak ütles Neuville rehvipurunemist kommenteerides väga diplomaatiliselt - ma ise sõidan 100% peal, aga 101% püüdma ei lähe.
Ilmselgelt ei purune ralliauto rehv lihtsalt niisama, rahulikult teel kulgedes.. Küllap ta ikka meeleheitlik pingutus oli, iga kurv võimalikult otseks sõita ja kuskil seal kurvis, rohu sees, oli üks terava servaga kivi ootamas..
KOMMENTAARID (17)