Foto: Ubisoft
Esport
23. september 2019, 15:27

KAS TEADSID? Ubisofti sügisene suurmäng on inspireeritud Eestis arendatavast militaartehnoloogiast (2)

Sel sügisel ilmub järjekordne sissekanne Ubisofti mainekasse „Ghost Recon“ mänguseeriasse. Tegemist on taktikaliste tulistamismängudega, kus ei piisa vaid kiirest päästikusõrmest, vaid enda vastaste alistamiseks on vaja ka strateegilist mõtlemist.

Kui tänavu ilmuv „Breakpoint“ esmakordselt välja kuulutati, tundus see pisut jabur. Varasemalt pistist teose keskmes olev eriüksus rinda vaid inimsoldatitega, ent sel korral ootavad neid ees ka relvastatud droonid. Tegelikult polegi virtuaalmaailmas aset leidev konflikt niivõrd ulmeline, kui esialgu tunduda võib, vahendab Game Informer.

Tegelikkuses on juba aastaid rabatud selle nimel, et lihast ja luust sõdurite asemel lahingusse saata hoopiski nende metallist asemikud. Üheks, kes selles vallas ohtralt tööd on vihtunud, on Tallinnas baseeruv Euroopa tehnoloogiafirma Milrem Robotics. 2013. aastal asutatud kompanii on nimelt algusest peale droonide valmistamisega tegelenud.


Kui Ubisoft enda uue mängu jaoks inspiratsiooni otsis, suhtlesid nad Prantsusmaa Kaitseministeeriumi endise töötaja Matthieu Bonneryga, kel oli neil soovitada vaid üht – viivitamatult tuleks Milermiga kohtumine kokku leppida!

Tänu Eestis rajatud firmale tundis Ubisoft, et droonid on just õige viis, kuidas mängijale väljakutse esitada. Milremi loomingule tuginedes loodi „Breakpointi“ jaoks 20 erinevat droonimudelit, millest igaüks ei pruugi küll endale päris maailmast vastet leida, ent on siiski piisavalt usutavad.

Millised raudsoldatid meid mängus ees ootavad selgub juba 4. oktoobril, kui teos ilmub PC, PlayStation 4 ja Xbox One'i peal. Esimese maigu võib suhu saada aga juba eesootaval nädalavahetusel. Nimelt leiab vahemikus 26-29. september aset teose avatud beetatestimine.