Kes see Pipo Lopez on, et tema juttu tõepähe võtta? Kas Tänak, Märtin või Mäkinen on ise öelnud midagi? Mõni tarkpea siin arvab, et ta võib üldse lepinguta jääda? Kes Tänakut üldse asendada suudaksid? Ainult Ogier ja Neuville. Loevad ainult tiitlid, ei miski muu. Kui Toyota ei tee Tänakuga lepingut siis järelikult ei taha nad ka tiitlit. Uuema generatsiooni WRCga on juba kolmas hooaeg kolm meest teistest mäekõrguselt üle ja ilma tehniliste probleemideta poleks kellelgi teisel poodiumile asja. Kui nüüd Tänak kõrvale peaks jääma, oleks see siiski väga suureks hoobiks kogu sarjale.
See oleneb osa soomlased kellega suhelnud jne nii tööl kui neste rallil loodavad et tänak tuleb mestrik ja rallil oli seltskond soomõasid kellega sai õhtul üht ööbimis kohta jagatud lootsid et tänak läheb järgmisel päeval latvalast mööda ja võidab rally et kui sa võta et kõik soomlased üht meelt on vähemalt eriti rallil ja soomlastega ühes olles ja suheldud ss oli tänak pooldajaid küllaga
Soovitan lugeda Iltasanomat ja Iltalehti Tänaku kohta käivate uudiste kommentaare...seal tuleb selgelt välja, mida soomlased eestlastest arvavad.
Kommentaarid stiilis: "Törkeä poika. Tyypillinen eestiläinen..pelkää Kallea!"
"Tyypillistä Virolaista "egoa"."
"Virolaiset ulos Toyotalta kieroilemaan muualle. Hyvin unohtuu Tänäkilta asiat."
"Virolaisista monet omaavat sen venäläisen geenin. Pelataan keinolla millä hyvänsä."
Muuhulgas ka Tänakut teevad maatasa ja pidavat aind üks ÕIGE SÕITJA olema ehk siis too Rovanperä, kes pidavat kohe esimesest rallist alates võitma hakkama kõiki pika puuga.
Nii ei käituda tiimibossiga, loodan et Ott jääb lepingust täitsa ilma ja saab tänada Märtinid! Toyota saaks hakkama hästi ka Meeke, Rovanpera ja Latvalaga!
Ott, häbi olgu sul!
Rallit.fi muuhulgas ei tee Hispaania lehe uudist märkamagi ja pakub hoopis ise välja, et oktoobri keskel on Toyota alati omad otsused teinud...nii 2017, kui ka 2018...arvajaid on palju, aga need kes teavad, ei taha seda avalikustada....selge on see, et kui Tänak selle hooaja ikka "kinni paneb", siis lepinguta ta ei jää...tegelikult, isegi kui ei pane, siis vaieldamatult on ta TIPP ja ilma ei jää! Otil täna muideks sünnipäev...nii, et...PALJU ÕNNE OTT!
Ei maksa leheneegrite juttu puhta kullana võtta. Asjaga pole tegelikult kiire ja Ott võib lepingu saada ka pärast maailmameistriks tulemist. Meeskond saab olema kindlasti Toyota. Ka palk peab tõusma.
Siin on vist probleem selles, et Toyota ei taha Toyota Yarist ümber nimetada Toyota Ottiseks - seda ei saa Mäkinen kuidagi ise otsustada, selleks on vaja härra Toyoda nõusolekut ja korraldust. Eks seepärast Ott pidigi Jaapanisse lendama.
Sommidel on sihuke vàljend: Latvaasta puuhun!!!
Vàlismaal on sihuke komme et omanik ei aja kôiki asju ise...selleks palgatakse manager,kahju kui nyyd midagi nàssu keeratakse mone mehe ambitsioonikuse tôttu,rally voidetakse ikka sôites!
Minu lapselapsed on väga auto huvilised ja nemad on ammu öelnud, et hr Tänak on nii kiire sõitja ja piisvalt rikas, et ta saaks juba ise osta endale auto ja sõita kiiresti. Näiteks on olemas selline auto nagu BEMVE. Seda autot seal praeu ei ole ja ta saaks kindlasti sellega kiiresti sõita. BEMVEED on ka ühed kiiremad tänavaliikluses.
See Rovanpera jutt on täielik naljanumber! Neid Rovanperasi on juba olnud mitmekümneid ja s.ttagi pole neist enamusest tulnud. Sõiduküpseks saab ta alles minimum 5 aasta pärast kui kõik hästi läheb.Kui keskmiselt siis on 5 aastapärast kuskil soome tehases tööl.
Autotootja mõõdab edukust kokkuvõttes suure määral autode müügist saadavast kasumi põhjal. Sellel ei pruugi nii otsene seos olla sõidu oskusega. Kui tänu Ogierile müüakse Citroeni Prantsusmaal nagu sooja saia, siis pole midagi teha, sõida või minut kiiremini Ogierist, ikka rohkem palka ei saa.
Kahtlen, et Citroeni Prantsusmaal just sellepärast rohkem müüakse. Citroen lihtsalt ongi Prantsuse auto. Vaevalt, et Eestis Toyata Yariseid nüüd rohkem müüakse, sest Ott kiiresti selle autoga sõidab.
Reaalsuses ei ole ju Toyota Yarisel poes ja Toyota Yarisel ringrajal mitte midagi ühist.
et see pole ilus käik ..pealik on ikka Mäkinen ja Japsid peavad reeglitest kinni-eestlased jah tükivad selliseid tempe tegema aga see lõpuks ei too midagi head ning siin võib juhtuda nüüd nii ,et toyota võtab hoopis Rovanpera ..noore ja andeka.... ja ongi kõik korras
See on ida Euroopasse kuulumise (kuhu meid peetakse kuuluvat) probleem, et kõik tahavad poole vähem maksta ja sa võid olla väga hea, aga palka ikkagi poole vähem. Ott on Toyotat kordades väiksema palga eest (kui Neuville´il ja Ogier´il)hästi teeninud minu arvates ja võib nüüd küsida ka.
Ei tea muidugi kõiki tagamaid, aga meeskonnajuhiga lepingu liiva jooksmine ning otse peakontoriga läbirääkimine.... Kui Jaapani kaudu leping tuleb, on kõva sõna, aga kuidas see mõjutab hiljem meeskonna sisest kliimat..... Ühesõnaga, tiba hapu värk tundub. Aga oma mehele tuleb pöialt hoida.
Eriti muljetavaldav on aga kasum – ralliässa äri jäi plussi koguni 8,4 miljoni euroga. Mäkinen loodab et saab Tänaku palgast suure tüki enda firma kasumisse kantida nagu see aasta tegi.
Olles samuti Tänaki paadunud fänn, siis lugedes sellist uudist on ebameeldiv. Jah, Ogier teenib 6milj+ boonused jms aga tegu on ju ka 6 kordse MM meistriga ja nüüd kui Ott soovib saada 7milj on asjad veidi tasakaalustus väljas ju. Tõesti tundub hetkel pilli lõhki ajamisega ja jääb vaid loota et lääbirääkimiste lauataga pilli lõhki ei aeta ja üldse lepingut ei saada. See oleks katastroof... Ja mis puutub otse suhtlemise siis jah ega see tallisisestele suhetele head kindlasti ei tee. Kahju oleks näha kui järgmisel hooajal Oti autot "anomaaliad" kimbutama hakkaksid... 🤔 Loodame kõige paremat.
Need on spekulatsioonid...ei usu et Ott 7 milli küsib. Nii sooda ta koo Märtiniga nüüd küll ei ole. Pigem 4-5 milli + boonused.Sell juhul saaks ta uuesti 2021 maailmameistriks tulles 6milli ringis.
Väga lihtne, Toyota küsis kas sul on maailma meistri tiitel olemas? Ei ole-no sel juhul me saame maksta sellist palka..Ühesõnaga võibki viibida lepingu sõlmimine selle tõttu. Maailma meistriga saab ju paremini jutule ja maailma meister saab ka juba küsida.
Samas ei anna ka Toyota vähe kui teeb endast kõik oleneva, et Ott maailma meistriks saaks. Ja pingutavad ka meeskondlikus arvestuses ikka kõige kõrgemale ja mõistlik ongi see aasta ennem ära lõpetada ja Tommi maksab siis ka Oti küsitu kui need tiitlid taskus.
meeskonnaga on nagu mullu üksi tassis selle sinna seisu et nüüd vüib tiitlipeale sõitma hakkata, tegelikult kui see puudu olev tiitel käes on siis ta ongi puhtalt palgasõitja , nende karikatega pole tulevikus midagi teha.
tegelikult peaks allkirju panema pärast hooaja lõppu...siis on teada kes on meister ja kes on olnud punktimeister ja keda võtta uueks hooajaks õpipoisiks...
Kui kõlakas tõele vastab ja Tänak otse peakorteriga suhtleb, siis ei tule mingist koostööst Mäkineniga ju niikuinii enam midagi välja. Sisetülid, hõõrumised..
Kui just Mäkinen ise ei öelnud, et temal puuduvad volitused palgaläbirääkimisteks ja räägi parem ise otse Toyota juhtkonnaga.
Aga on ka täiesti võimalik, et vint keerati rahanõudega üle - lõppude lõpuks pole Tänak ju isegi veel maailmameistriks tulnud, tegu siiski tavapärase sõitjaga, kes mõningaid esikohti, ilmselt väga hea autoga noppinud on. Ega ta nüüd mingi WRC jumal ju ka veel ei ole. Et tahan sada miljonit jakogu lugu.
"Tänak on tavapärane sõitja...." :):):) päeva huumor!:) Selle hooaja kõige kiirem sõitja on "tavapärane sõitja":):) Laske aga edasi, oskate teistel tuju tõsta.
Hooaja kiireim sõitja pole tiitel15. oktoober 2019, 13:11
Niikaua kuniks maailmameistriks pole tulnud, ongi tavapärane sõitja. Lepingute mõttes. Ogier on kuuekordne maailmameister, temal on lihtne. Aga Tänak? Lihtsalt hetkeliider. Piisab ühest teravast kivist või sõiduveast, sõidab auto kuhugi kraavi kinni ja ongi kõik. Ogier jälle maailmameister.
Kas usute, et teate midagigi, mis tegelikult tingib antud "palgateema"? Kui usute, siis see ju päeva nali vol2:) Aga nimetada Otti "tavapäraseks sõitjaks" on ikkagi nali, mille võiks Ekspressi Kranaati saata.
Saab oma tiitli ja rohkem ei pakuta võimalust, kui oma 7000000 palga juurde jääb. Jätab aasta vahele ja comecack kukub läbi, nagu oleks reaalne tulemus praegu.
On ka võimalus kus hea lepingu puudumise korral "kingib" Ott tiitli Ogierile.... see on muidugi suht ulme aga pole välistatud. Lepingu puudumisega võivad muidugi niigi apsud sisse tulla kuna miski segab keskendumist.
Pole tegelikult välistatud et Neuville ja Tänak vahetavad kohad: olgugi et Neuvillel leping olemas -on vangerdused teinekord ootamatud. Neu saaks Toyotas endisel 3m ligi ja Ott Huis oma 6m.
Täitsa ulme, keegi midagi ei tea, köik on spekulatsioonid, köik arvavad miskit ja treivad artikleid, muidugi on veel kommentaatorid köikse targemad ja teavad veel enam kes mida kui palju pakub ja mis tingimusi. Endal pole veits imelik? Ootame ikka ametlikud kinnitused ära ja siis arutame kui hästi vöi halvasti läks
irw, see asi tüürib sinna , et mäkinen vahetatakse välja. võetakse gazoo racingu komplekt hoopis eestlaste poolt üle . tänak ei pea toyotasse jääma ... iga ilmaga M sportis koht olemas ja fordi adral pole häda midagi. Pealegi on esisõitja nagu ogier ja neuville on esisõitjad, mitte ei sõideta võidu viplaladega ning ei lõhuta autosid.
Õige! Enne peab ikka tiitlipaberid taskus olema, muidu võib sellestki veel äärel olevast ilma jääda. Selleks on sommidel ja japsidel aju küll, et ära korraldada.
Jälle see vahendaja teema...15. oktoober 2019, 10:24
Nagu kalevipoegadel ikka. Olles vahendaja palgal, pole palka eriti ollagi. Töötades otse tööandjale, suureneb ka palk mitmekordselt. Näiteks eestlasest vahendaja pakkus lumekoristajale 8€ tunnis, soomlane ise aga 24€ tunnis :) sama töö eest katustel.....
Tänavu autoralli maailmameistrivõistlustel juba viis etappi võitnud ja kindlalt MM-sarja juhtiv Ott Tänak soovib uuel hooajal saada 7 miljoni euro suurust aastapalka, kirjutab Belgia päevaleht La Derniere Heure.
Väljaande teatel on Hyundai pakkunud Tänakule hooaja eest 5 miljonit, eestlase praeguse tööandja Toyota pakkumist pole teada.
Tänakut lepinguläbirääkimistel abistav Markko Märtin käis Saksamaa ralli eel küllaltki avalikult hoolduspargis kohtumas nii Hyundai kui M-Spordi juhtidega
Spekulatsioon...tiimijuht on Mäkinen ja mitte keegi teine. Kuidagi ei sobi üldisesse pilti läbirääkimised otse tehasega - sama hästi ütleks tehas Mäkinenist lahti...
KOMMENTAARID (116)