Palgal ja palgal on vahe. Näiteks Növill saab 5 milli igal juhul pluss minimaalsed boonused. Tänakule pakutakse natukene väiksemat palka tõenäoliselt ja suuremaid boonuseid. Siin ongi vist koht, kus Tänak vastu põtkib. Sa ei saa ju boonuseid, kui auto ei kesta. Praegu on Tänaku palk 2,5 milli aastas, pluss boonused 10 prossa iga etapi kohta. Loogiliselt võiks saada sama palga Növilliga, aga tegelikult ei saa. Növill saab sõltumata etapi tulemusest selle 5 milli kätte. Ise arvan, et pakkumine oli järgmine, põhipalk 3,5 milli, pluss 10% etapivõidu pealt. Võidad 10 etappi, ongi 7 milli teenitud.
"Tänaku selle hooaja palk on SpeedWeeki andmetel umbes viis miljonit eurot. Sellest enam teenib vaid Citroeni esisõitja Ogier, kes kasseerib väidetavalt 6 miljonit."
Teeline, SpeedWeeki artikkel ju räägibki palgast koos boonustega. Ogieri 6 milli on koos RedBulli sponsorrahaga. Minu loogika ütleb, et kogu kamm käibki selle üle, kas palk tuleb põhipalgana või on pool sellest boonusraha. Kuidas sa oma palga välja teenid, kui auto viimasel katsel laguneb ja esikoht koos 250 tuhandega lendu läheb? Mitu korda Tänakul sel aastal selline asi juhtunud on? Kolmel korral? 750 000 vastu taevast. Sa oleksid jube õnnelik sellise lepingu üle, onju?
Selles ma liiga kindel ei oleks, kusagil Sardiinia järel tegi hr Tojoda ühe üsnagi tähendusliku avalduse, peale mida Miik ja Latvala (ja kulisside taga ka Mäkinen) kulpi lööma pandi.
Mäkineni juhtimise tõttu ei ole praegu esikohal Toyota ega ka Tänak. Tänu Mäkinenile on praegu kõik lahtine, kuigi vabalt võiks olla kinnitatud nii konstruktorite kui ka Tänaku tiitel. Lisaks, Tänaku konkurendid Ogier ja Neuville ei pea võistlema omaenda meeskonna kaaslastega, nagu seda peab tegema Tänak tänu Mäkineni juhtimisele, mis teeb konkurentide elu palju lihtsamaks. Hundai palkas isegi Loebi ainult selleks, et aidata Neuvillet! Praegu toimub täielik ebavõrdsus Tänaku suhtes, et vähe pole. 2018 läks nahka Tänu Mäkineni juhtimisele, autole ning Neuville ja Ogier said kõrvalist abi.
KOMMENTAARID (14)