WRC

Ott Tänak: loodame, et saame Katalooniast vajaliku tulemuse

Toimetas Henry Lääne, 18. oktoober 2019, 13:15

14 KOMMENTAARI

r
roobert/ 18. oktoober 2019, 20:19
kõrval olevat lgbt teemat ei tohigi kommenteerida, kui pole nende klubis
p
pole ka võimatu/ 18. oktoober 2019, 17:02
et tiim teeb kaheks järelejäänud etapiks talle ratastega vankri. ei tiitlit ja kõike head.
a
aadu/ 20. oktoober 2019, 23:41
Ei. Oti tulemusest sõltub ka Toyota MM. Seega oodatakse siiski parimat.
l
loogiline/ 18. oktoober 2019, 16:17
Palgal ja palgal on vahe. Näiteks Növill saab 5 milli igal juhul pluss minimaalsed boonused. Tänakule pakutakse natukene väiksemat palka tõenäoliselt ja suuremaid boonuseid. Siin ongi vist koht, kus Tänak vastu põtkib. Sa ei saa ju boonuseid, kui auto ei kesta. Praegu on Tänaku palk 2,5 milli aastas, pluss boonused 10 prossa iga etapi kohta. Loogiliselt võiks saada sama palga Növilliga, aga tegelikult ei saa. Növill saab sõltumata etapi tulemusest selle 5 milli kätte. Ise arvan, et pakkumine oli järgmine, põhipalk 3,5 milli, pluss 10% etapivõidu pealt. Võidad 10 etappi, ongi 7 milli teenitud.
t
Teeline/ 18. oktoober 2019, 19:03
"Tänaku selle hooaja palk on SpeedWeeki andmetel umbes viis miljonit eurot. Sellest enam teenib vaid Citroeni esisõitja Ogier, kes kasseerib väidetavalt 6 miljonit."
l
loogiline/ 18. oktoober 2019, 20:00
Teeline, SpeedWeeki artikkel ju räägibki palgast koos boonustega. Ogieri 6 milli on koos RedBulli sponsorrahaga. Minu loogika ütleb, et kogu kamm käibki selle üle, kas palk tuleb põhipalgana või on pool sellest boonusraha. Kuidas sa oma palga välja teenid, kui auto viimasel katsel laguneb ja esikoht koos 250 tuhandega lendu läheb? Mitu korda Tänakul sel aastal selline asi juhtunud on? Kolmel korral? 750 000 vastu taevast. Sa oleksid jube õnnelik sellise lepingu üle, onju?
m
Ma ise siiski loodan, et Ott hakkab saama tasu mida ka tegelikult väärt on. Ei juhtu ka miskit kui../ 18. oktoober 2019, 15:56
v
vombat/ 18. oktoober 2019, 23:28
Iga kraaviott on oma palka väärt.
t
to Ilmselt saad Saaremaa luksepa koha endale. // 21. oktoober 2019, 22:57
ja mis elukas see luksepp veel on?
h
18. oktoober 2019, 15:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
i
Ilmselt saad Saaremaa luksepa koha endale. / 18. oktoober 2019, 20:28
k
Kas käsi kullas või../ 18. oktoober 2019, 14:55
Tiitlivõit on Otile ainus ja viimane õlekõrs ilmselt, palgaläbirääkimisi silmas pidades. Nii palju, kui palgajuttudest välja on loetud.

p
pärnakas/ 18. oktoober 2019, 14:09
Saate tulemuse ja parima mis on.
i
iseseisvuse/ 18. oktoober 2019, 14:01
t
Tassike/ 18. oktoober 2019, 14:00
Täpselt nii ongi, kahjuks jaapanlased ei saa sellest aru.
m
Mofo/ 18. oktoober 2019, 14:20
Selles ma liiga kindel ei oleks, kusagil Sardiinia järel tegi hr Tojoda ühe üsnagi tähendusliku avalduse, peale mida Miik ja Latvala (ja kulisside taga ka Mäkinen) kulpi lööma pandi.
j
japsi autod on rämps. koonrid värvivad autu seitse korda üle ja siis kisuvad värvikihi alt pleki ära/ 18. oktoober 2019, 20:21
m
mm/ 18. oktoober 2019, 13:35
Mäkineni juhtimise tõttu ei ole praegu esikohal Toyota ega ka Tänak. Tänu Mäkinenile on praegu kõik lahtine, kuigi vabalt võiks olla kinnitatud nii konstruktorite kui ka Tänaku tiitel. Lisaks, Tänaku konkurendid Ogier ja Neuville ei pea võistlema omaenda meeskonna kaaslastega, nagu seda peab tegema Tänak tänu Mäkineni juhtimisele, mis teeb konkurentide elu palju lihtsamaks. Hundai palkas isegi Loebi ainult selleks, et aidata Neuvillet! Praegu toimub täielik ebavõrdsus Tänaku suhtes, et vähe pole. 2018 läks nahka Tänu Mäkineni juhtimisele, autole ning Neuville ja Ogier said kõrvalist abi.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee