Ott Tänak ja Kuldar Sikk tõusid 2012. aastal Itaalias esimest korda MM-sarjas poodiumile. Järgmisel hooajal pidi Tänak aga koduseid rallisid sõitma, sest M-Spordis talle enam ruumi ei jagunud.Foto: AFP/Scanpix
WRC
27. oktoober 2019, 14:23

AJAJOON: kuidas karjääri lõpule lähedal olnud Tänak lõpuks maailmameistriks tõusis (2)

Ott Tänaku karjäär ralli MM-sarjas algas kümme aastat tagasi ning seda saatsid esialgu tõusud ja mõõnad. Esimest korda tõusis ta poodiumile juba 2012. aastal Itaalias, kuid järgmiseks hooajaks heideti saarlane M-Spordi meeskonna poolt üle parda. Tänak sõitis N-rühma Subaruga mööda koduseid rallisid ning karjääri jätkumine oli suure küsimärgi all. Kuniks tekkis uus võimalus... Edasine on juba ajalugu. Nüüd on Ott Tänak maailmameister!

Ott Tänaku karjäär ralli MM-sarjas algas kümme aastat tagasi ning seda saatsid esialgu tõusud ja mõõnad. Esimest korda tõusis ta poodiumile juba 2012. aastal Itaalias, kuid järgmiseks hooajaks heideti saarlane M-Spordi meeskonna poolt üle parda. Tänak sõitis N-rühma Subaruga mööda koduseid rallisid ning karjääri jätkumine oli suure küsimärgi all. Kuniks tekkis uus võimalus... Edasine on juba ajalugu. Nüüd on Ott Tänak maailmameister!

2009 – Markko Märtini abil pääseb Ott Tänak M-Spordi juhi Malcolm Wilsoni vaatevälja. Peagi allkirjastatakse leping meeskonna järelkasvuprogrammiga. Subaru Impreza roolis teeb ta MM-sarja debüüdi ja lõpetab Portugali ralli 20. kohaga.

2010 – Tänak kihutab Mitsubishi Lancer Evo X-i roolis noortele talentidele mõeldud PWRC-sarjas ja võidab omas klassis Soome ja Walesi rallid.

Edasi lugemiseks: