Ott tahab ka edasi areneda, pole vaja arvustada ,juhul, kui ta otsustabki mõne teise tiimi kasuks - eks ta ju ise tea paremini. Olen olnud ja olen ka edaspidi tema suur fänn olenemata, mis autoga ta sõidab. Edu ja jõudu talle.
Tänak maailmameistrina ei peagi ennast Toyotale odavalt müüma. Kui Toyota polnud valmis pakkuma sobivaid tingimusi ja Hyundai oli, siis niisama lihtne see ongi. Äris ei saagi olla ruumi sentimentaalsusele ja eriti veel arvesse võttes kui lühike on rallisõitja karjäär, rääkimata lisaks selles olevatest reaalsetest riskidest. Kui soomlased arvavad, et eestlane ongi odavtööjõud, kellest võib üle sõita, siis paraku on raske niimoodi koostööd teha.
Toyota aitas ta úlesse.
Fordi oleks vöinud minna nemad kannatasid Tänaku välja.
Paistab , et Tänak on mees kes lööb nuga selga siis kui talle meeldib ja tehes seda teadlikult ilma inimesi ehk meeskonda arvestamata
Hyndai ongi parem kui Toyota. Võta kasvõi garantiitingimused. Kui valida Toyota või Hyundai vahel, siis kindalsti Hyndai. Ainus normaalne Toyota saan on Land Cruiser.
Esmaspäeva hommikuti arutame hommikuringis mis toimunud,mida teistega jagada.
Laps-Ott Tänak võttis Saaremaalt kogu elektri ära.(Saaremaal kadus elekter koos Oti autasustamisega.)
Sündmused on juba kenasti välja joonistunud. Tänak soovis Hyundaisse minna, aga tahtis paremaid tingimusi kui Neuville. Hyundai bossid olid sellega nõus vaid tingimusel kui Tänak on maailmameister. Seega Kataloonia viimasel punktikatsel oli juba ka Hyundai huvi sees, et Tänak võidaks ja tegelikkuses nii Neuville kui Sordo ei pannud seal maksimumi peal.
KOMMENTAARID (16)