In the last 6 months 10+ people have left or let go from Toyota (middle managers, supervisors, mechanics).
The last one is mainly because of differences (Mia sacking everyone who doesn't like the way TGRWRC is operating) or because of the salary (Tommi pays average Finnish wage to most of the mechanics (unless you are his close friend) and is not willing to raise their salary even after all the success they have had).
Tanak might have burned his bridges with Toyota (more about that later on).
Can also share what I heard couple of days ago from my source inside Toyota.
Reason for Ott's leaving is actually mainly about reliability and leadership, specially about Tommi and Mia and their ways of solving problems with Yaris and inside the TGR team (I can tell you more on that once the contract has been confirmed).
As one user said yesterday - the reasons why Toyota has failed (what we have seen on All Live) are just tip of the iceberg, and indeed alot of roadside repairs and so called praying-to-the-god is included.
New contract should be confirmed today or on Thursday.
Nüüd on võimalik, et tekiks ka peaaegu et puhas soomlaste tiim, ühe eradniga. Kas Toyota kutsub tagasi kadunud poja ehk Lappi, miks mitte ka Sunineni. Latva on, Rovanperä on samuti varsti liitumas. Meeke on erand, aga kui vaadata hetkel üldse tiimide arvu, siis tööta ta ei jääks, kes teab, äkki Citröen vabandab ja võtab ta tagasi :D. Paras sogane tiik antud olukord on, kuid eks targemad osakavad sellest kuldkalad välja püüda. Ott/Martin duo osas, pole vahet, kus nad on, nad teavad, mida teevad, kuidas teha ja kohanevad iga autoga. Kõige kindlam auto ongi hetkel Hyundai, mitte Toyota.
sommide arvamusi sirvida vöiks järeldada et märtinit tahetakse mäkineni asemele sest mäkinen ei saa hakkama et meek ja latvala kontrolliall hoida. Seda käidi ka Jaapanis.
Selge on see, et kõik haledalt valetavad. Ott räägib et lepingut veel pole, Mäkinen räägib et ei tea üldse midagi ( vaevalt ta ei teaks kui ott lahkumas oleks ) ja Adamo väidab et läks Otiga tülli ja neil pole raha ka et Otti palgata. Võiks lihtsalt öelda, et ei saa hetkel avaldada, nagu ütles Gross, aga ei, mingi tsirkus barcelona on käimas.
Võib, aga ei maksa unustada, et Ogier on prantslane ja sõidab prantsuse tiimis. Teiseks Ogieril on jaänud veel 1 aasta, minnes uude tiimi, peaks hakkama seda kohendama ja paremaks ehitama. Liiga vähe aega selleks. Kolmandaks Toyota ilmselt pole nõus maksma neid summasid, mida Ogi saab praegu. Samas valistada ei saa midagi, rääkisin seda juba suvel, et täiesti ok kui Tänak läheks Hyundaisse, aga siis on oht, et Ogi laheb Toyotasse. Kes teab, saab näha. Sisetunne ütleb, et soomlaste tiim panustab tulevikus Rovanperale, kas Ott tahab talle teesillutajaks olla, kahtlen.
eriti nüme on õelutseda teise tüübi auto kallal, või olete seal midagi kinni maksnud et sõna võttate, millega ta peaks sõitma, minu teada tüüp mängis mehanikut ja tegi Virurallil olematu saraga selgeks et siin pole vahet millega sõita ja siis tuli teine tüüp ja maksis kõik kinni teie ainult viskasite tigetat kildu sellel ajal.
Esiteks.
Ilmselgelt pani Mäkinen oma jonnimistega a´la kõik sõitjad on võrdsed, puusse. Strateegiliselt halb tiimipealik.
Teiseks... omas ju Ott vahetut kogemust esinumbri ja tema "toetuspauna valupunktidest" 2 aasta vältel. Kõik teised tiimid toetasid oma esinumbrit, Toyota ei osanud seda mitte.
Kolmandaks... Ei ole 3 võrdväärset sõitjat. On Tänak, tema järel samm poolteist tagapool Ogier ja Neuville, kolm sammu tagapool Evans, Sordo, Loeb, viis sammu eemal Meeke, Mikkelsen, Suninen, Latvala jnejne. Asi, mida Toyota kuidagi läbi hammustada ei suutnud.
Tundub,et tõesti on Toyotaga diil läbi, kui Ott võitis etapi siis Mäkinen lausa hüppas rõõmust. Nüüd kui võitis tiitli oli kuidagi morni olemisega, aga võibolla mulle lihtsalt tundus nii....
KOMMENTAARID (22)