mäkinen teadis ilmselt seda juba ammu ... leelotas mitut pidi , aga mingil põhjusel ilmus välja vana inf, milles tänak keeldus mäkineniga kokku leppima. jaapanlastega räägitigi, aga see oli ilmselt sept lõpp või okt algus ning pärast seda ei räägitud enam nendega ka. Tõenäoliselt toyoda ei uskunud ja kui oli võimalus eie preskuga kohtuda ... küsis aru, kas tänak on tõesti nii kange , et läheb lõpuni. Aga rong oli siis juba jaamast lahkund ning suur raha isegi ei muuda seda.
Loodan et ka Latvala saab lepingu (suure tõenäosusega mspordis) tema lahkumisega kaotaks terve sari, kõige sümpaatsem tüüp seal ja tema kommentaare on alati tore kuulata :) Jama ainult et ta siiani räägib veel mm tiitlist, võiks juba saada aru et tema aeg on mõõdas ja mängida teist viiulit, ilmselt hoiaks närve kokku ja tiimibossidel raha ka..
Ohh, see läks mul hoopis meelest. Neuville ju vingus see aasta et Tänakul ja toyotal on Soomes eelis, kuna nende baas on soomes :D
Ei tea mis siis saab, kui tänak ka hyundaiga viiulist soomes kiirem on :D
Loodan et Neuville õpib Tänakult seda kuidas vait olla, kõvad mehed näitavad tegudega oma suurust, mitte ei söö oma sõnu hiljem.
Mida iganes Tänak ka ei otsusta, olen kindel et see on sellel hetkel õige otsus.
Neuvillest, ta on koguaeg vingunud et Toyotal on nii hea aerodünamiika, ja sellepärast on Tänak nii kiire. Neuville juba rallis nii kaua kaasa teinud küll, et peaks teadma, mida kiiremini sõidad seda paremini aerodünaamika töötab :)
Ei usu et Tänakul Hyundais probleeme tekib Neuville üle sõitmisega, edu!
enne Austraaliat:Meeke ja Latvala alles 6 ja 7 kohal ,kui Mikkelsen ja Evans,kes pole isegi kõiki rallisid kaasa teinud 4 ja 5-s !?
https://www.wrc.com/en/wrc/results/championship-standings/drivers/page/4774----.html
Toyota tänast seisu hästi iseloomustab,et kui Tänak on enne viimast etappi juba üle 30 punktise eduga maailmameister,siis tiim alles teisel kohal kaotamas Hyundaile 18-ga.Loogiline oleks,et hoopis Toyota on 18-ga peal,aga autode töökindlus ja Latvala ning Meeke sooritused pole ilmselgelt olnud tasemel.Parim sõitja väärib parimat meeskonda
kelleks praeguse seisuga on Hyundai.
Peamine põhjus vist ikka tiimi juhtimises, st . juhtimatuses. Mäkinen muudkui seletas, et kõik on võrdsed, nagu NLiidus ja kui Ott pika puuga juhtis, siis kukus jahuma, et teised unustavad kõik tema juhised ära niikui kiivri pähe panevad. Kui laps teeb mänguhoos koerust, pannakse ta nurka seisma, mitte ei anta kommi!
Miks ma loen kogu aeg ainult Tänak? Kui ei oleks tal kõrval legendi lugeja ei oleks ka Tänak nii tugev. Jah tal on kiirus ei vaidle vastu aga peaks Tänaku kõrvale ka lisama Järveoja. See mees on pigem tugevam, kui Tänak.. Kui ei oleks Järveoja tema kõrval ei võidaks ta. Loeks pigem Tänak ja Järveoja võitsid koos.
irw, mitte vaid tehnilised oskused ... suur osa tiimist ju vahetatakse ka välja. ott on ju ogieri pealt kõike punktuaalselt õppinud ... tänak ju vahetas toyotaski , aga siis oli ta lihtsalt kõva mees ... nüüd on maailmameister ja tema ütleb kuidas asjad käivad. mäkinen lasi toyotas liiga palju "soomlast" sisse ja sealt need hädad ... asi peab olema väga käkk kui tallinnas tehast omav sats kaotab koduse maailmameistri ning see läheb saksas paiknevasse talli.
Kahjuks on see tõsi. Soome tv uudistes ütles ,et see mida Autospordi ajakiri väidab see ka hiljem tõeks osutub. Ju neil kuskil kõrgel informaator sees.
Tegelikult läheb ta sinna rallit päästma, , seal ausis saab veel nalja teine tiitel võetakse ka ära ja siis nagu oleks suur jama majas kui kaks talli minema lähevad selle pärast, et nende autot ei sa arendada nii nagu vaja.
Kui see nüüd õige asi on, siis ma saan Otist täiesti aru. Esiteks- Toyota lagunemine- tiitel oleks ammu käes olnud juba, kui see sara poleks lagunenud. Jah kiire on küll, aga mis sest kasu on, kui laguneb.
Teiseks- palk. Kindlasti Hyundais saab, mida tahab.
Kolmandaks- meeskondlik korraldatus- Toyotas ei olnud selget esisõitjat- lasti Meekel ja Latvalal möllata ja see lõppes koguaeg kraavis. Hyundais sellist kaost ei ole.
Muidugi spordiala seisukohalt pole hea, kui kaks tippu on ühes tiimis- ilmselt võtab Hyundai siis kõik, mis võtta annab: võidavad enamuse etappe ja mõlemad tiitlid.
KOMMENTAARID (24)