Küll ta selle.hunday ka lendama paneb. Läks ta ju toyotasse ja üsna mõneajapärast hakkas yaris lendama. Nüüd ta hundais ja jälle.hea toorik mida lendama panna. Küll me veel näeme mis ott hakkab korda saatme.selle.hundaiga
oli soome tiimis pinged, alates meeskonnakaaslastest ja lõpetades tiimi juhi ja soome fännide poolt, ka Oti kui saarlase suur ego-ja see ego peabki niisuguse klassi sõitjal SUUR olema! Pealegi üle kümne aasta tipus sõidetud..väga ok oleks korealaste autoga tulemust korrata..usun, et japsid olid kadedad ka palka tõstma..nii, et normaalne asjade kulg!
nii leili lähevad? Kelle asi on, millise tiimiga Ott liitub? Kui ta tunneb, et peab tiimi vahetama, on see järelikult temale parem. Ja miks peab ta enne teisest tiimist lahkumist kellelegi aru andma? Mees teab, mida mees teeb.
Ilmselgelt liitub ta Hyundaiga. Muidu ei oleks Ott keerutanud, vastates, et täna olen Toyotas, homme Hyundais, ülehomme aga juba M-spordis ja siis Citroenis. See oli ilmselge katse naljaga pooleks teemast välja keerutada. Naljakas ei olnud, aga tõsisem tegija luges sealt Hyundiasse siirdumise kohe välja.
Omades kehtivat lepingut käis salaja Hyundaid testimas, kui oleks avarii teinud ja vigastada saanud näiteks? Ei tahaks kuidagi selliseid avantüüre uskuda küpseks saanud rallistaarilt.
See ralli tundub päris põnev ala olevat: Ogier enam sõita ei viitsi ja Citreon lahkub; M-Sport on nagunii hobitiim, Toyotal pole ühtegi tõsiseltvõetavat sõitjat ehk siis me saame vaadata ühe tiimi sisest võistlust!
Huvitav, et auottootjaid see MM üldse ei huvita, äkki oleks aeg mingeid muudatusi teha, et natuke konkurentsi sinna tuua?
KOMMENTAARID (26)