Kui taheti OT meeskonnas hoida, siis kas ei saadud 2 aasta jooksul Oti soovidest aru või ei tegeletud Otti häirivaga piisavalt tõsiselt. Ilmselt olid algul trumbid ikka Toyota käes, aga mängiti maha need. Või ei olnud enam Otti vaja iga hinna eest hoida. Jouhki särk on lihtsalt ihule kõige lähemal, ta ei saakski muud arvata.
Milleks parastada suhteliselt ebaselget ja tõesti avalikkusele üksjagu küsimusi tekitanud üleminekul endist tööandja? Usun, et enamik rallisõpru oleks soovinud Oti jätkamist ilma suuremate intriigideta just Toyotas, kus tehasetugi oli vaatamata probleemidele igal sammul olemas. See, et ka teised sõitjad võita soovivad on spordi omapära ja eeldada nüüd, et mootorispordis on järgmiseks hooajaks kõik paigas ning saame näha ühe mehe soolot- on täna ikka üks suur ja ümmargune eeldus! Ka Sordol on soov maailmameistriks tulla, niisamuti Neuvillil ja kindlasti ka Otil, kes keda, see selgub ikka rajal.
Niuniuniu. Põtradel on nüüd kiun lahti. Jouhki võiks üldse suu kinni hoida- Otti ta ei esinda, kedagi ei huvita tema arvamus. Mina arvan, et pigem käitus Mäkineni leeri Otiga ebaprofessionaalselt, kui ei taganud talle meeskonna tuge tiitli(te) eest võitlemisel. Hyundais on ilusasti paigas, kes keda aitab. Toyotas Meeke ja Latvala kujutavad ette, et nad ka päriselt suudavad Otiga võistelda. Elu on näidanud, et ei suuda. Aga mida tegi Mäkinen? Igasugu käkkidele tehti naerunägu peale ja kiideti takka kiirust. Kuhu sedasi jõuda?
Ma ütleks selle peale , et toyota tiim käitus tänakuga mitte sõbralikult. Oli mõnel rallil näha kus üritatakse otile ära panna aga tiim ei kutsunud oti sõitvaid kamraade korrale, et hoitke tagasi lass ott läheb oma teed.
Nüüd muidugi ongi kibe olukord toyotas.
Kahjuks oli näha see hooaeg, et oti kaas tiimi liikmed üritasid otile ära teha samas mainisid ise et oti vastu ei saa ja pole mõted üritadagi ning järgmisel katsel surub täiega et saaks otist kiiremini sõita ja siis..... mitte miskid. Ei katse võitu, ei normaalsed kohta ralli üld tabelis, ei tiimile punkte ühe sõnaga ei miskid. Saadakse max 5 punkti ja min 1 punkti aga OLEKS saanud 2 koha punktid. Ma oleks oti puhul samuti nii käitunud nagu ta just tegi. Kui pole kaas tiimi sõitjatest abi siis miks mina pean üksi neid vajalikke puntke hankima
Soomlased on alati eestlasi tahtnud õpetada ja meid kritiseerida. Kahjuks te soomlased oleksid oma Toyotaga nullid kui poleks eestlasi ja Tänakut olud.
Mis neil enam muud teha kui hädaldada, süüdistada ja mustata? Ei osatud maailmameistrit kinni hoida ja nüüd on viinamarjad järsku hapud. Mäkineni tiimist polnud Tänakul tiitli võitmisel vähimatki abi.
Keegi ei päri aru miks rahvasaadik läheb ühest jõugust teise. Miks siis targutate Tänaku valikute üle. Igaüks tahaks paremaid töötingimusi ja õiglast tasu. Pole Tänak erand. Kui teie tegemised ei kannata palgatõusu kaubelda on teie probleem
Suurte meeste ümber käib alati spekulatsioon ja see müüb.Fakt on see,et kui lugeda eelmise aasta Mäkineni kommentaare,siis Esa-Pekka. on tõusev täht,Jari Matti on väga hea ja Tänak sõidab ka enam-vähem.Kerige need kommentaarid tagasi,kui ei usu ja spekuleerime veel,miks Tänak tiimi vahetab.Oti võidu puhul oli Mäkineni nägu suht hapu.
Võiks veel sedagi mehelt küsida, et miks Lappi tipptiimist jalga lasi ja nõustus ette teada kehviku juures Ogierile vett vedama? Ju seal Toyotas tiimi siseselt midagi mäda on ja eks külajutud osaliselt sellele ka viitavad. Ja siis tuleb keegi midagi läbirääkimiste eetikast rääkima. Jouhkil on lihtsalt hirm nahas, et Märtin äkki lööb ta kliendid üle. Kui Ott oleks Jouhki manageerida, küll siis oleks jutt ka teine.
Vaadake, Ott aitas eelmine aasta Toyota esimeseks, teistest sõitjatest kasu polnud, sel aastal sama jama. Ott mässab üksi, teistes tiimides teised aitavad üksteist, Jouhki võiks vait olla. Tänu Oti punktidele Toyota on teine praegu ja eelmine aasta esimene.
et Latvala ja tema mänedzer on ühte masti mehed koguaeg seletavad midagi.
Mis kõige hullem konkreetset infot ei ole,käib aint üks kuulujuttude levitamine ja
intriigide punumine.Tänak ilmselt tahaks,et ta saaks lihtsalt rallit sõita ilma ülearuse jurata,aga kui seda ei lasta,siis tulebki mujale minna.Mingid käärid brilliantse Oti ja mitte nii tasemel tiimi vahel igatahes on,seda näitavad juba tulemused Ott esimene,Latavala,Meeke 6-7 ja kui Ott õigustatult väärilist tunnustust küsib,siis
keeldutakse ja hakatakse läbi kolmandate inimeste mingit jura ajama.
Sellelt naabrilt pole kunagi miidagi head tuld, Rootslase allune ja siis tahab Eestiga tagasi ... aeg on möödas, niiet nyyd hàdas nigu mustlane màdas!!!!!!
Kängurude juures saab veel yarit korralikult lammutada,järgmisel aastal Korea ise liikuva ralli kahuriga juba,kõik etapid poodiumil,pooled keskel,enne Hispaaniat mm tiitel taskus
Meedia jama kuubis! Tänaku leping oli sõlmitud 2019 aasta lõpuni.Loogiline on,et edasi järgneb uue lepingu sõlmimine, osapooltele sobivatel tingimustel.Ja seda tehakse alati kõikide huvitatud osapooltega, egas Ott Toyotaga ega Mäkineniga abielus pole.
Selle mõttekäiguga nõus. Latvala oli ka oluliselt kõrgemalt tasustatud kui Tänak. Mis kindlasti väga oluline, oli ikkagi eelmise aasta tiitlist ilma jäämine. Me räägiks täna ehk 2x'st maailmameistrist juba.
Paistab, et tegelikult ongi nii nagu siin alguses ( Piinlik lugu, soomlased
/täna, 15:16) kirjutati. Soomlastele läks südamesse, et eestlane esitas omad tingimused, mis arvestades isiklikku tulemust (maailmameistri tiitel) on täitsa arusaadav ju. Soomlased olid siiani harjunud, et nemad on rallis tegijad. Ja nüüd? Nüüd ollakse kusagil põhjas, ja uusi tulijaid pole ka silmapiiril. Ma ei pea noort Rovanperä veel tegijaks.
Toyota on hea auto... kui ralliauto on Hyundai parem31. oktoober 2019, 16:21
Soomlased arvavad, et nad on ju eestlastest "kõrgemal" ... nagu nazid arvasid muust maailmast.
Nendele ei mahu pähe, et eestlased võiksid midagi nõuda ja eriti veel, kui nõutakse ROHKEM ja ROHKEM !
Kuigi on nagu õigust ju nõuda :D
Hea , et Hyundaisse lähevad !
Jah võibolla Märtin esitas oma tingimused. Jah Mäkkinen ei saanud nendega nõustuda. Adamo võttis tingimused vastu, milles siis Jouhkil probleem. Tema mees jätkab Toyotas, ei pea olema Tänaku järel teine piloot. Aga võibolla on lugu hoopis nii, et Tommy ei uskunud, et Tänak ära läheb ja et jouhki on närvis, et koos Tänakuga läks Toyotast ka mees kes oskas autot kõige paremini arendada, kes oleks tema mehele olnud kõige kasulikuma teadmiste pagasiga ja aidanud kõige rohkem Kalle arengule kaasa. Nüüd oodatakse Kallelt kohe tegusi. Iga leping on kahepoolne, sellepärast ei pea kohe teist süüdistama
Meil on vaid kellegi kodanik jouhki pidevad halamised, mis põhinevad faktil, et Tänaku tiim teeb suurepärast tööd ja jouhki taoline on äkitselt infosulus ja, näed, ei teagi kõike. Kõrgpilotaaž, Tänak, nìi jätkata. Las kõrbevad jouludeni, masendav meeskond, kellest Tänakul 2 aasta jooksul h.i tolku oli.Valmistas veel autogi järgmistele ette.
Tegelt oli asi väga lihtne asi polnud pelgalt rahas mida küsiti vaid Märtin hakkasesitama ultimaatumit, et Tänak tiimi esisõitjaks mis aga ei tulnud kõneallagi kuna Rovampera liitub niisammuti tiimiga ja kuna Märtin ei suutnud leppida, et enne uue hooaja algust ei määratud Tänakut esisõitjaks siis tekkisid pinged, sõnavahetused ja lennutati sõnu mis oleks võinud jääda ütlemata. Lõpuks otsustati võtta vastu Hyundai pakkumine ja nii läks.
Pigem on siin tegemist solvumisega Tommi poolsega. Aga siin, antud juhul on siiski tegemist kahe osapoolega. Ja kas Tiimi juhtkonna poolne juhtimine päris veatu oli? Kui on juhtimisvead sees juhtkonnal, siis Tänak on lihtsalt nii kõva nimi ja ta ei pea end ohverdama viletsa juhtkonna tõttu.
selline virisemine on tüüpiline näide ennast imetlevast soomlasest, kes ise võib käituda ükskõik, kui halvasti, kuid enda silmis kunagi palki ei näe. Kui Latvala oma eraeluliste ja muude probleemide tõttu meeskonda alt veab, pole hätiä mitiä, sest see ju oma poiss. Eestlane aga olgu tänulik ka pisikeste leivapurude eest. Maailmameister, kellel puruneb mingil kummalisel põhjusel mitu korda auto, ja Mäkinen laiutab vaid käsi jne jne... Elage üle, soomlased, ka teistel on õigus end siin päikese all kehtestada. Ehk võitis Tänak mm-tiitli mitte TÄNU Toyota tiimile, vaid sellele vaatamata?
KOMMENTAARID (53)