WRC

Latvala mänedžer: Tänaku leer käitus Toyotaga väga ebaprofessionaalselt (53)

LISA KOMMENTAAR

Mitte ainult toyota1. november 2019, 22:03
Kogu selle jutu juures unustavad soomlased ära,et Tänak oli juba fordiga sõites ülikõva
1. november 2019, 20:55
Nii lollhaiget juttu ajab vaid peki paksuks sõõnud linnavurle.
ekstaole1. november 2019, 17:45
Vaene eesti sugulane julges nõudmisi esitada. Vat kus häbematu!
pomm1. november 2019, 12:35
Kui taheti OT meeskonnas hoida, siis kas ei saadud 2 aasta jooksul Oti soovidest aru või ei tegeletud Otti häirivaga piisavalt tõsiselt. Ilmselt olid algul trumbid ikka Toyota käes, aga mängiti maha need. Või ei olnud enam Otti vaja iga hinna eest hoida. Jouhki särk on lihtsalt ihule kõige lähemal, ta ei saakski muud arvata.
ralli1. november 2019, 11:10
jah eks ta inetu oli ,kuid kala otsib ka kus sügavam
Aeg Näitab1. november 2019, 09:57
Milleks parastada suhteliselt ebaselget ja tõesti avalikkusele üksjagu küsimusi tekitanud üleminekul endist tööandja? Usun, et enamik rallisõpru oleks soovinud Oti jätkamist ilma suuremate intriigideta just Toyotas, kus tehasetugi oli vaatamata probleemidele igal sammul olemas. See, et ka teised sõitjad võita soovivad on spordi omapära ja eeldada nüüd, et mootorispordis on järgmiseks hooajaks kõik paigas ning saame näha ühe mehe soolot- on täna ikka üks suur ja ümmargune eeldus! Ka Sordol on soov maailmameistriks tulla, niisamuti Neuvillil ja kindlasti ka Otil, kes keda, see selgub ikka rajal.
Ants1. november 2019, 08:45
Niuniuniu. Põtradel on nüüd kiun lahti. Jouhki võiks üldse suu kinni hoida- Otti ta ei esinda, kedagi ei huvita tema arvamus. Mina arvan, et pigem käitus Mäkineni leeri Otiga ebaprofessionaalselt, kui ei taganud talle meeskonna tuge tiitli(te) eest võitlemisel. Hyundais on ilusasti paigas, kes keda aitab. Toyotas Meeke ja Latvala kujutavad ette, et nad ka päriselt suudavad Otiga võistelda. Elu on näidanud, et ei suuda. Aga mida tegi Mäkinen? Igasugu käkkidele tehti naerunägu peale ja kiideti takka kiirust. Kuhu sedasi jõuda?
mh1. november 2019, 07:06
Mis on kummaline, sest Märtin ja Mäkinen peaksid ju ka äripartnerid olema ?
lootusetu31. oktoober 2019, 23:28
Ega see Tänak mingi mõttehiiglane ei ole, lihtsalt maapoisist autojuht, milleks enamat eeldada.
JUKU31. oktoober 2019, 22:56
Mäkinen oleks pidanud oma naisel käskima suu kinni pidada.
On31. oktoober 2019, 21:35
alles hapu nägu Mäkinenil pildil.
raha on põhiline31. oktoober 2019, 21:33
Põder 31. oktoober 2019, 21:30
Suur tükk ajab suu lõhki!!!
Mis seal ikka31. oktoober 2019, 20:10
Ma ütleks selle peale , et toyota tiim käitus tänakuga mitte sõbralikult. Oli mõnel rallil näha kus üritatakse otile ära panna aga tiim ei kutsunud oti sõitvaid kamraade korrale, et hoitke tagasi lass ott läheb oma teed. Nüüd muidugi ongi kibe olukord toyotas.
Aaa31. oktoober 2019, 19:53
Kahjuks oli näha see hooaeg, et oti kaas tiimi liikmed üritasid otile ära teha samas mainisid ise et oti vastu ei saa ja pole mõted üritadagi ning järgmisel katsel surub täiega et saaks otist kiiremini sõita ja siis..... mitte miskid. Ei katse võitu, ei normaalsed kohta ralli üld tabelis, ei tiimile punkte ühe sõnaga ei miskid. Saadakse max 5 punkti ja min 1 punkti aga OLEKS saanud 2 koha punktid. Ma oleks oti puhul samuti nii käitunud nagu ta just tegi. Kui pole kaas tiimi sõitjatest abi siis miks mina pean üksi neid vajalikke puntke hankima
Taimps31. oktoober 2019, 19:25
vot31. oktoober 2019, 18:57
Soomlased on alati eestlasi tahtnud õpetada ja meid kritiseerida. Kahjuks te soomlased oleksid oma Toyotaga nullid kui poleks eestlasi ja Tänakut olud.
Vanga31. oktoober 2019, 18:57
vist ennustas ka, et Tänak tiimikorraldusega rahul pole ja uue meeskonna valib.
Kalevipoeg.31. oktoober 2019, 18:48
Noh kui virokaid peetakse kalliks palgata,siis võtku poolakad vôi rumeenlased sõitma.
Peep31. oktoober 2019, 18:42
Mis neil enam muud teha kui hädaldada, süüdistada ja mustata? Ei osatud maailmameistrit kinni hoida ja nüüd on viinamarjad järsku hapud. Mäkineni tiimist polnud Tänakul tiitli võitmisel vähimatki abi.
Hillar31. oktoober 2019, 17:59
Keegi ei päri aru miks rahvasaadik läheb ühest jõugust teise. Miks siis targutate Tänaku valikute üle. Igaüks tahaks paremaid töötingimusi ja õiglast tasu. Pole Tänak erand. Kui teie tegemised ei kannata palgatõusu kaubelda on teie probleem
Riho31. oktoober 2019, 17:40
Suurte meeste ümber käib alati spekulatsioon ja see müüb.Fakt on see,et kui lugeda eelmise aasta Mäkineni kommentaare,siis Esa-Pekka. on tõusev täht,Jari Matti on väga hea ja Tänak sõidab ka enam-vähem.Kerige need kommentaarid tagasi,kui ei usu ja spekuleerime veel,miks Tänak tiimi vahetab.Oti võidu puhul oli Mäkineni nägu suht hapu.
Neh31. oktoober 2019, 17:21
Võiks veel sedagi mehelt küsida, et miks Lappi tipptiimist jalga lasi ja nõustus ette teada kehviku juures Ogierile vett vedama? Ju seal Toyotas tiimi siseselt midagi mäda on ja eks külajutud osaliselt sellele ka viitavad. Ja siis tuleb keegi midagi läbirääkimiste eetikast rääkima. Jouhkil on lihtsalt hirm nahas, et Märtin äkki lööb ta kliendid üle. Kui Ott oleks Jouhki manageerida, küll siis oleks jutt ka teine.
No, 31. oktoober 2019, 17:17
Vaadake, Ott aitas eelmine aasta Toyota esimeseks, teistest sõitjatest kasu polnud, sel aastal sama jama. Ott mässab üksi, teistes tiimides teised aitavad üksteist, Jouhki võiks vait olla. Tänu Oti punktidele Toyota on teine praegu ja eelmine aasta esimene.
Loomulikult, räägib mees, kelle 35-e aasta viimased 16 pole tulemust toonud. Kadedus räägib.31. oktoober 2019, 17:04
Tundub31. oktoober 2019, 16:56
et Latvala ja tema mänedzer on ühte masti mehed koguaeg seletavad midagi. Mis kõige hullem konkreetset infot ei ole,käib aint üks kuulujuttude levitamine ja intriigide punumine.Tänak ilmselt tahaks,et ta saaks lihtsalt rallit sõita ilma ülearuse jurata,aga kui seda ei lasta,siis tulebki mujale minna.Mingid käärid brilliantse Oti ja mitte nii tasemel tiimi vahel igatahes on,seda näitavad juba tulemused Ott esimene,Latavala,Meeke 6-7 ja kui Ott õigustatult väärilist tunnustust küsib,siis keeldutakse ja hakatakse läbi kolmandate inimeste mingit jura ajama.
Soitku pôdraga nyyd31. oktoober 2019, 16:40
Soitku pötraga nyyd!31. oktoober 2019, 16:39
Sellelt naabrilt pole kunagi miidagi head tuld, Rootslase allune ja siis tahab Eestiga tagasi ... aeg on möödas, niiet nyyd hàdas nigu mustlane màdas!!!!!!
Oti i 30,nr 0231. oktoober 2019, 16:35
Kängurude juures saab veel yarit korralikult lammutada,järgmisel aastal Korea ise liikuva ralli kahuriga juba,kõik etapid poodiumil,pooled keskel,enne Hispaaniat mm tiitel taskus
Muigega31. oktoober 2019, 16:24
Jouhki kibestumist võib võtta kokku ühe lausega: eestlane tõmbas soomlastel mütsi pähe.
Maamiis31. oktoober 2019, 16:22
Meedia jama kuubis! Tänaku leping oli sõlmitud 2019 aasta lõpuni.Loogiline on,et edasi järgneb uue lepingu sõlmimine, osapooltele sobivatel tingimustel.Ja seda tehakse alati kõikide huvitatud osapooltega, egas Ott Toyotaga ega Mäkineniga abielus pole.
Nõus31. oktoober 2019, 16:22
Selle mõttekäiguga nõus. Latvala oli ka oluliselt kõrgemalt tasustatud kui Tänak. Mis kindlasti väga oluline, oli ikkagi eelmise aasta tiitlist ilma jäämine. Me räägiks täna ehk 2x'st maailmameistrist juba.
maalt ja traktoriga31. oktoober 2019, 16:21
Paistab, et tegelikult ongi nii nagu siin alguses ( Piinlik lugu, soomlased /täna, 15:16) kirjutati. Soomlastele läks südamesse, et eestlane esitas omad tingimused, mis arvestades isiklikku tulemust (maailmameistri tiitel) on täitsa arusaadav ju. Soomlased olid siiani harjunud, et nemad on rallis tegijad. Ja nüüd? Nüüd ollakse kusagil põhjas, ja uusi tulijaid pole ka silmapiiril. Ma ei pea noort Rovanperä veel tegijaks.
Toyota on hea auto... kui ralliauto on Hyundai parem31. oktoober 2019, 16:21
Soomlased arvavad, et nad on ju eestlastest "kõrgemal" ... nagu nazid arvasid muust maailmast. Nendele ei mahu pähe, et eestlased võiksid midagi nõuda ja eriti veel, kui nõutakse ROHKEM ja ROHKEM ! Kuigi on nagu õigust ju nõuda :D Hea , et Hyundaisse lähevad !
Deno31. oktoober 2019, 16:20
Jah võibolla Märtin esitas oma tingimused. Jah Mäkkinen ei saanud nendega nõustuda. Adamo võttis tingimused vastu, milles siis Jouhkil probleem. Tema mees jätkab Toyotas, ei pea olema Tänaku järel teine piloot. Aga võibolla on lugu hoopis nii, et Tommy ei uskunud, et Tänak ära läheb ja et jouhki on närvis, et koos Tänakuga läks Toyotast ka mees kes oskas autot kõige paremini arendada, kes oleks tema mehele olnud kõige kasulikuma teadmiste pagasiga ja aidanud kõige rohkem Kalle arengule kaasa. Nüüd oodatakse Kallelt kohe tegusi. Iga leping on kahepoolne, sellepärast ei pea kohe teist süüdistama
31. oktoober 2019, 16:09
Küll on siin anonüümses kommentaariumis kõiketeadjad koos:)
siin 31. oktoober 2019, 16:07
on asi selge.Soomlastele ei mahu pähe et "vaene sugulasrahvas" on nende alal neist parem.... punkt
Doc31. oktoober 2019, 16:04
Meil on vaid kellegi kodanik jouhki pidevad halamised, mis põhinevad faktil, et Tänaku tiim teeb suurepärast tööd ja jouhki taoline on äkitselt infosulus ja, näed, ei teagi kõike. Kõrgpilotaaž, Tänak, nìi jätkata. Las kõrbevad jouludeni, masendav meeskond, kellest Tänakul 2 aasta jooksul h.i tolku oli.Valmistas veel autogi järgmistele ette.
O31. oktoober 2019, 15:56
Ebaviisakas on anda maailmameistrile lagunev auto ja oodata, et ta oma karjääriga veel riskiks.
WRC31. oktoober 2019, 15:54
Tegelt oli asi väga lihtne asi polnud pelgalt rahas mida küsiti vaid Märtin hakkasesitama ultimaatumit, et Tänak tiimi esisõitjaks mis aga ei tulnud kõneallagi kuna Rovampera liitub niisammuti tiimiga ja kuna Märtin ei suutnud leppida, et enne uue hooaja algust ei määratud Tänakut esisõitjaks siis tekkisid pinged, sõnavahetused ja lennutati sõnu mis oleks võinud jääda ütlemata. Lõpuks otsustati võtta vastu Hyundai pakkumine ja nii läks.
?31. oktoober 2019, 15:49
Märtini poolt häbi tegu,ahnusel pole piire ja kannatab ka Ott!
Vööthooven31. oktoober 2019, 15:42
Wrc lehel saab tänasest taas valida parimat! Minge hääletama.
Kui oled kõige kohe nõus või veel enne seda, siis oled proff. Vastasel korral ei ole proff.31. oktoober 2019, 15:40
Erki31. oktoober 2019, 15:36
Pigem on siin tegemist solvumisega Tommi poolsega. Aga siin, antud juhul on siiski tegemist kahe osapoolega. Ja kas Tiimi juhtkonna poolne juhtimine päris veatu oli? Kui on juhtimisvead sees juhtkonnal, siis Tänak on lihtsalt nii kõva nimi ja ta ei pea end ohverdama viletsa juhtkonna tõttu.
.....31. oktoober 2019, 15:33
sellised väljaütlemised näitavad, et oli ainuõige otsus lahkuda.
Arvaja31. oktoober 2019, 15:33
Mida teame meie,millised on omavahelised suhted,milline on tiimi sisene töö,kes kellega käib.Kui kõik oleks hästi,siis ei oleks probleemi tekkinud.
ebaprofessionaalne....31. oktoober 2019, 15:25
....soomlastele on see et eestlane võitis tiitli ilma soomlastest sõitjate abita ja nüüd siis aeg mustama hakata.
Kummaline31. oktoober 2019, 15:21
Toyota boss ei olnud lepinguga nõus ja Märtin süüdi, et peab lahkuma?
ebaprofessionaalne....31. oktoober 2019, 15:20
....on soomlastele see et eestlane võitis tiitli isegi siis kui tiimikaaslased teda ei toetanud.
31. oktoober 2019, 15:19
Arvan, et selles loos on süüdi mõlemad osapooled!
Piinlik lugu, soomlased31. oktoober 2019, 15:16
selline virisemine on tüüpiline näide ennast imetlevast soomlasest, kes ise võib käituda ükskõik, kui halvasti, kuid enda silmis kunagi palki ei näe. Kui Latvala oma eraeluliste ja muude probleemide tõttu meeskonda alt veab, pole hätiä mitiä, sest see ju oma poiss. Eestlane aga olgu tänulik ka pisikeste leivapurude eest. Maailmameister, kellel puruneb mingil kummalisel põhjusel mitu korda auto, ja Mäkinen laiutab vaid käsi jne jne... Elage üle, soomlased, ka teistel on õigus end siin päikese all kehtestada. Ehk võitis Tänak mm-tiitli mitte TÄNU Toyota tiimile, vaid sellele vaatamata?
lihtsalt fänn31. oktoober 2019, 15:14
Jura31. oktoober 2019, 15:11
Selle jutu peale hakkab tunduma juba, et Ogier maandub Toyotas.