Uuest aastast kannab Ott Tänak juba Hyundai värve. Foto: AFP/Scanpix
WRC
31. oktoober 2019, 19:43

Margus Murakas | Kogu see lolli mängimine ja lepingu ümber hämamine ei tulnud alale kasuks (2)

Just täna sai sõpradekeskis arutatud, kuidas Hyundai tiimipealik Andrea Adamo rääkis eelmisel nädalal, et kui eestlased tahavad Ott Tänakut seal näha, siis tasuks neil hakata raha koguma, sest temal pole saarlase palkamiseks raha. Ma pidasin teda natukene tõsisemaks meheks, aga kui ta pidas vajalikuks selliseid kommentaare jagada, siis okei... Aga kui Hyundai siis Hyundai.

Just täna sai sõpradekeskis arutatud, kuidas Hyundai tiimipealik Andrea Adamo rääkis eelmisel nädalal, et kui eestlased tahavad Ott Tänakut seal näha, siis tasuks neil hakata raha koguma, sest temal pole saarlase palkamiseks raha. Ma pidasin teda natukene tõsisemaks meheks, aga kui ta pidas vajalikuks selliseid kommentaare jagada, siis okei... Aga kui Hyundai siis Hyundai.

Seda Tänaku Hyundaisse siirdumise kuulujuttu on praeguseks räägitud juba nädal või isegi veidi kauem. Eks Ott ja Markko Märtin teavad neid käike ja seda, mis seal taga on, ise paremini. Võib-olla on see, et on aastaid sõidetud ja nüüd võiks raha teenida. Võib-olla tehnilised rikked, kuid kas need olid tõesti seda väärt, et maailma suurima autotootja meeskonnast ära minna? Toyota kiirus on olnud äge ja tiitel tuli ikkagi ära.

Mul on Toyotast isegi kahju, sest suure tõenäosusega võtab Hyundai tänavu ikkagi tootjate tiitli ka. Mis seejärel Toyotale jääb? Samal ajal kui Tommi Mäkinen soovib 31. detsembril kõigile "hyvää uutta vuotta!" lõppeb ka leping Otiga ja siis pole Toyotal sellest individuaalselt MM-tiitlist tühjagi kasu, sest seda pole võimalik oma automüügi toena enam kasutada. Samal ajal kui Hyundail on olukord, kus nad on tootjate maailmameister ja nende värvides sõidab veel ka auto number üks. Vot see on kõva!

Edasi lugemiseks: