WRC

Tommi Mäkinen: ju Tänak arvab, et mujal on muru rohelisem

Toimetas Jarmo Jagomägi, 1. november 2019, 17:19

68 KOMMENTAARI

m
midagi uut/ 14. november 2019, 15:42
Kas asfaldi ja kruusa kõrvale tulevad murukattega etapid?
t
tühja sest murust/ 14. november 2019, 15:40
Peaasi, et auto oleks vastupidavam ;)
m
mnjah/ 4. november 2019, 09:59
Mäkineni ei tahaks väga hurjutada, minule on ta jätnud pigem toetava mulje. Aga sellele vaidleks küll vastu, et Tänaku lahkumise põhjuseks oleks olnud ainult Toyota lagunemine, kuigi ka see oli ulmselt väga suur põhjus. Mäkinenile meenutaks, et Katsuta autol oli ju see ECU probleem veel Katalooniaski. See pole ju siiani lahendatud. Või eelmisel hooajal see velgede teema, krt kui kaua aega läks, enne kui korda saadi. Pealegi on Toyota tiimi kõige suurem puudus see, et meeskond ei aidanud Tänakut piisavalt. Vale sõitjate valik ja see saaga jätkub.
m
Mina/ 3. november 2019, 12:33
Huvitav seda ei küsi keegi miks Lappi peale eelmist hooaega tiimist minema läks.
u
Uus olukord/ 3. november 2019, 10:36
Kui Ogier tuleks ja saaks olla Montest peale esisõitja, siis tehakse järeleandmine, millega oleks Tänak neile meeskonda jäänud....
p
Probleem/ 3. november 2019, 10:34
Timo sõnu ei saa uskuda, sest ta tahtnuks olla Tänaku manager, kuid ei ole ja eks ikka kade, kuna miljoneid ei tule. Tal polegi vist peale Kalle ühtegi kõva nime (kes tiitlit saaks, kuid Kalle alles teel sinna).
t
Tohohh/ 2. november 2019, 20:00
Mis mõttes? Umbes, et täisgaasiga sõita siis ei tohigi? Kuidas rallisid siis võitma peaks? Aga ridade vahelt loeb välja küll, et ilmselt neil omavahel ikkagi mingid lahkhelid on/oli. Kui Otil tiitel käes oli, siis Mäkinenil oli selline sunnitud võlts naeratus, kuidagi väga külm suhtumine. Vot Wilsoni õnnitlus oli ehtne ja soe, hea oli vaadata kohe. Samuti Ogier-i oma...respect!

s
Sorry/ 2. november 2019, 19:44
See aeg, kus soomes oli muru rohelisem hakkab mööda saama. Või ongi juba?
i
Ihme/ 2. november 2019, 17:50
Kaugele Muumipappa selle koosseisuga kavatseb suusatada- Matti, Kalle ja Kris? Püüdma kohti alatest viiendast ja teiste ebaõnnestumiste korral alles kõrgemaid, vitsi numero. Ühes tuleb teda siisiki tunnustada, et teiste rahaga on osavalt teinud Muumide kotimaise tiimi ja kõige selle juures endalgi tengelpung ajab üle ääre. Kaua japsid seda ainult seedida viitcivad?
m
Muru ongi rohelisem ja auto töökindlam/ 2. november 2019, 16:25
j
Jenkki/ 2. november 2019, 15:24
Lagritsad peaks nyyd ylionnelised olema. Matti saab ihaldatud esisõitja koha, Kalle õpipoisiks ja Kris neid toetama. Tommy prillide läbi vaadatuna nagu ihana tiimi. Aga mida võidab sellest Toyota?
t
Tupla/ 2. november 2019, 15:15
Ilmselgelt Mamma Mia ei tee isetegevust, kindlasti Muumipappa teadmisel ja õnnistusel. Eelnimetatud on siiski vaid Jaapani kohalikud esindajad. Tahes tahtmata jääb mulje, et tillitavad japse täie raha eest. Tavapärasest palganumbrist suurema nõutamine oli igati põhjendatud, OTT-l lisaks kiirusele ka insenertehniline pagas kaasas, mida osatakse järelikult Lõuna-Koreas hinnata märksa rohkem. Iseloom peabki nõudlik olema, muidu ikka maailmameistriks ei saa!
v
virolainen / 2. november 2019, 14:43
on rallimaailman herken ykkostähtui ja valtias onko selvä ja hän voi hetkellä olla kiskina missä tahansa. onko nyt tarpeeksi selvä tämä peli!!!!
s
sommidel / 2. november 2019, 13:40
pole spordis praegu yhtegi tähte yldse. ihan nolla on tilannne!!!!
s
Soomes on maksud üüratud/ 2. november 2019, 12:49
Ott maksis üle poole teenitud soomele vero.

a
absoluutselt/ 2. november 2019, 11:58
r
rallyfänn/ 2. november 2019, 10:27
eks eestis on neid pooletoobiseid raha kummardajatest nõuandjaid ikka,kui kõik sujub aga kui edaspidi peaks midagi valesti minema ....siis on Ott üksi ja oh seda targutamist siis...
s
suhtlemine/ 2. november 2019, 10:15
Ega Ott ei pruugi ka olla eriline suhtleja, alati on 2 osapoolt...
n
naine laevas, laev põhjas/ 2. november 2019, 10:14
Kus naine asja juures, on lõpptulemuseks fiasko, nii on alati olnud. Eriti siis, kui tegemist on paariga, lähevad ühisasjad teiste osapooltega metsa.
t
Teadagi/ 2. november 2019, 09:56
Japsid peaksid Toyota tiimi ette teise mehe panema. See siin ei oleks suutnud Tänakut kinni hoida. Muidu jäävad Latvalaga kahekesi ja hakkavad kuuendatest kohtadest unistama.

o
Oma viga/ 2. november 2019, 09:47
Mäkinen vassib! Ise ta keeldus Tänakuga lepingut sõlmimast. Meeskonnast polnud Otile vähimatki kasu meistritiitli võitmisel. Tänakule tuleb maksta korralikku palka ja tagada ka terve meeskonna toetus- seda viimast tal Toyotas polnud ja ilmselt ei tahtnud Mäkinen ka palka tõsta. Oma viga.
m
Miks.../ 2. november 2019, 09:46
...eesti meedia nüüd ei tõlgi siis 1 nov. Helsingi Sanomate veebis vabalt loetavat analüüsi Tänaku manöövrite kohta, Sealt selgub et nii Fordist kui Toyotast lahkumise tegelikud põhjused on kraavioti jonnakas/isekas iseloom (mitte kellegagi ei saa läbi ega suvatse rääkida) + täiesti arusaamatud nõudmised.Ning nn manager MMärtini tobedus,lollus idiotism. Seda nii Wilsoni kui Mäkineni tallide personali suhtes
k
Koit Rannas/ 2. november 2019, 09:34
Ehk saavad Tänakust ja Neuvillest nüüd veel suuremad konkurendid, kus kumbki ei soovi teise heaks tööd teha. Kaks aastat tagasi Toyotasse minnes polnud selge, kas esisõitja on Tänak või Latvala. Kas Tänak paneb ka Neuville kindlalt paika? Tuleb siiski arvestada, et kõigepealt tuleb Tänakul uue masinaga harjuda, Neuvillel selles suhtes eelis.
n
Naljakas!/ 2. november 2019, 07:32
Mäkinen arvab, mida Tänak arvab väljaspool TOYOTa-tiimi kasvava muru värvist.Vaat, kus mõtetelugeja.Sellega ta annab mõista, et Toyota-tiimi rohu värv oli ikka väga kollane.Otile ja Martinile ja Märtinile tundus see värv olevat lausa uriini värvi ja haises ka sarnaselt.

g
Google translate/ 1. november 2019, 22:32
Sommi komm Google translatega: Tänane esimene ja viimane meistrivõistlus.Mäkinen töötas välja Tänakile võiduauto ja nüüd saab keegi teine Toyota meistrivõistlusi juhtida. Tänak pole eriti nutikas panus. Sommid kujutavad ette nii, et vähe pole. Täiesti haiglane mõtteviis, kui Mäkineni tiimis sai tiitli, siis Tänak peab olema "lojaalne" et samas tiimis edasi sõitma. Keegi võiks endise Venemaa Keisririigi kodanikele seletada, et tänu eestlaste toele sai Tänak WRC sisse. Ilma rahata poleks mitte essugi juhtunud! Nüüd tuleb Tänakul min 5 tiitlit kokku ajada ja keisri venkudel suud kinni lüüa!
n
N/ 1. november 2019, 22:32
Nüüd saame ehk näha mida tegelikult hyundai suudab..
j
Jaffa/ 1. november 2019, 22:29
Kui endine rallisõitja mõistab lahkumise põhjusi, siis kuidas ei suutnud hoida? Sellisel juhul kokkuleppele jõudmine pidanuks olema jalutuskäik pargis. Et ei oleks saanud midagi teisiti teha, palki enda silmis muidugi ei nähta. Kui japsid nyyd korraliku sauna ei küta, siis peab järjekordselt tõdema, et kala hakkab mädanema peast ja hea oli, et tulema sai.
m
mm/ 1. november 2019, 22:05
Oli ju öeldud, et Mia on üks suur probleemihunnik seal. Järgmine naine kellele lõi võim pähe. Mäkinen ise esitas küsimuse, et kas siis ei sobinud nende perekonna stiilis olev firma. Lisaks on sealt mitmeid inimesi juba LAHKUNUD! Ehk siis põhjusega on sealt minema mindud! Ja kui Tänak ei tahtnud uuest lepingust kellegagi rääkida, siis just nimelt selle sama probleemi pärast, mis seal meeskonnas on. Kui seal on poob-käseb-laseb ettekujutaja, siis ilmselgelt ei hakkaks ka mina nendega arutama, et mis lepingu asju ma teistega arutan, vaid teen seda privaatselt. Tulemus on suur fantaasia sommidel.

m
muidu on elu sama/ 1. november 2019, 22:01
töövõime on see,mis teeb muru roheliseks
n
nagu alati/ 1. november 2019, 21:59
rohi on tõesti rohelisem,aga lehmakook on sama maitsega nagu kodumaal
k
Kappa/ 1. november 2019, 21:32
Kõik märgid näitavad, et Tommy`l ja Timo`l pole just tavapärane teamijuhi ja manageri suhe, kus üks üritab kaubelda sõitja hinda alla ja teine vastupidi üles. Tahes tahtmata jäi mulje, et Timo on avalikkusega suhtlemisel Tommy suuvooder. Kuidas sealjuures neil "läbirääkimised" välja näevad, kas japsidele tehakse teatrit?
e
Ei saa aru./ 1. november 2019, 21:15
Väga imelik vangerdus.Ott võiks fännidele selgitada,mis tegelikult toimub.Eesti inimesed,eriti saarlased,on alalhoidlikud.Mina ka sündinud ja kasvanud saarel.Ei karga asjata ühest kohast teise. Milles siis asi?!Ei usu iialgi,et uus meeskond eestlasi nii väga ootab.Igatahes imelik ja arusaamatu.Aga õnne edaspidiseks!
j
1. november 2019, 21:11
Jah...autod lagunevad, kui täisgaasiga sõita. Seda ainult unustas mainida, et teistel lagunesid juba varasemalt ja probleem oli teada...lahendada oleks ka hoolduses saanud, aga ei tahetud...
w
Www/ 1. november 2019, 20:52

t
to 18:35/ 1. november 2019, 20:41
Mida sa seletad? Mis kogemusi sul siin vaja? Soomlaste kogemusi kuidas enam maailmameistriks tulla ei oska vä?
h
hm/ 1. november 2019, 20:35
igatahes Jouhki sõnad panid mõtlema...selline inimene juba sõnu ei loobi ja teab, mida räägib.Soomlastel on selles valdkonnas pikk tee käidud, ei tasu nüüd minna õhku täis ja arvata , et me nüüd teame kõike. Eestil lihtsalt on nii vähe neid kogemusi.
t
to 17:37/ 1. november 2019, 20:32
Ühesõnaga enam ei tohi endale head lepingut rääkida. Milleks üldse lepinguid teha, kui neid teha ei tohi enam?
t
to 17:50/ 1. november 2019, 20:30
Millist teguviisi, mida sa sonid ja mida see jouhki sonib? Tänakul lõppes Toyotaga leping ja sai Hundaist parema lepingu. Mis asi siin selline teguviis on, mida ei unustata? Nagu liberastiga räägi, kes milliestki mitte midagi aru ei saa.
v
Viisivanale/ 1. november 2019, 20:21
Eeh, tegelikult säilitasid märtin ja tänak suhted toyotaga ja vaid mäkinen lõigati välja. Ja hyundaisse ei mindud ... nn. Mitu miljonit. Targemad teavad .. kutid on otsaga osanikud m sporti ahelates ja ilmselt teevad sama hyundaiga. Miljoneid pidanuks välja käima mäkinen ja kui tahab siis ostab nüüd viimases hädas ogieri nii, et ragiseb .. koos jouhkiga või ilma. Õigemini jouhki ongi seal vahel see vale hammasratas, mis tänaku ãra vihastas.
k
Kui Ott/ 1. november 2019, 20:19
järgmisel hooajal Hyundaiga taas tiitli võidab, on enamus nn rallispetsidel suud kinni!
s
soomlaste/ 1. november 2019, 20:09
rohelise muru imago on ammu kokku kukkunud.

v
Viisivana/ 1. november 2019, 19:50
Eks aeg näitab, kas me kunagi Toyotast lahkumise tegelikke põhjuseid teada saame. Küll aga panevad mõtlema Jouhki karmid sõnad. "Väga ebaprofessionaalne käitumine ning ma ütlen seda oma 35-aastase kogemuse pealt. Ma ei teeks ise kunagi midagi taolist. Nad on käitunud arusaamatult ja sellist teguviisi ei unustata." lisas Jouhki Tundub, et Tänaku & Märtini läbirääkimiste taktika oli pehmelt öeldes mitte just kõige soliidsem.
w
Wrc/ 1. november 2019, 19:46
Ville järgi ehitatud ja nüüd oti tehnika nüans juurde panna/liita ..... oi kurjam sellest hundaist saab nüüd lennuk, kes lendab madalalt kui pöörane
i
Irw/ 1. november 2019, 19:37
Mäkinen võib rääkida mida tahab ja tegelikult ju küsitakse. Realsuses sai ta sellest asjast siiski teada eelmisel nädalal .. sinnani lootis, et allkiri tuleb ... käiski psühholoogiline mäng .. aga ott poiss kurjam mängis mitut mängu korraga ja võimalik, et ogier ja wilson ka olid vägagi kursis, kuidas teemad. Veel hullem . Ott poiss on vait edasi ja sõidab austraalias ka võidule ....
a
1. november 2019, 19:33
aga ei ole siis või? keegi ei osta uut kingapaari, kui vana on hea küll. seega,,, tundub, et viinamarjad on hapud. aga ju mingi kala ikka on.
e
Endel/ 1. november 2019, 19:32
Noh jah. Üldiselt oli Toyotast lahkumine sunnitud käik. Kui ikka pärast auto lagunemist tikmi liinme peal rusikakangelast mängida, ei taha Jaapani mentaliteediga tiimis keegi mingist lepingu pikendamiseat iial rääkida. Hea, et meeskond siiski delikaatset joont on hoidnud.
k
1. november 2019, 19:25
Korra mainiti Tommit pole kuskil, ju nad üldse leppingut pole oma vahel arutanudki, visati lihtsalt tuimalt leppingu pikendus lauale arvestusega et tegelikult tall kuskile minna pole, aga võtta näpust mindi otse silm,silma vastu hammas hambavastu ville järgi ehitatud autosse.
l
Loru/ 1. november 2019, 19:13
Halpaat virolaiset, nyt se loppuu...

4
.../ 1. november 2019, 19:04
4 kordne m meister ütleb, et ralliautoga ei tohi kihutada muidu laguneb!
a
Ando/ 1. november 2019, 18:56
Eks elu näitab,võtke rahulikult.
m
Mäkinen naerab/ 1. november 2019, 18:56
allpool artiklis lugeda Tänaku seebiooperit,ei sommid teda taga nuta
t
to Muidugi pakkus/ 1. november 2019, 18:53
Märtin pakkus Toyotale omapoolseid nõudmisi kajastuvat lepingu poolt ja see ei kõlvanud! Toyota pakkumistest pole juttu olnud!
N
.../ 1. november 2019, 18:43
Nüüd kus Toyota on hea auto see raha nimel maha jätta ei ole arukas ...
s
Soovitus/ 1. november 2019, 18:42
Palgaku nüüd endale Roheline mehike sõitma.....
z
zai/ 1. november 2019, 18:41
Mõeldud oli tiimi kus oli ennast tõestanud. Hyundai on ju uus tiim ja fännid peavad uut sümboolikat ostma hakkama.

z
zai/ 1. november 2019, 18:38
Mõeldud oli tiimi kus oli ennast tõestanud. Hyundai on ju uus tiim ja fännid peavad uut sümboolikat ostma hakkama.
j
Juku/ 1. november 2019, 18:37
Jaa soomlased peavad yotat ju omaks tiimiks... eks seal soojal maal ongi rohelust rohkem
k
KODUTIIM????/ 1. november 2019, 18:33
Tehke endale kodutiim,Mäkinen somm ja Toyota Jaapan;Eestil poleks sentegi maksta
i
Ikkaikka/ 1. november 2019, 18:32
m
Muidugi pakkus/ 1. november 2019, 18:31
k
kus kodutiim oli/ 1. november 2019, 18:29
Mäkinen somm ja Toyota Jaapani,tehke enne KODUTIIM ja siis rääkige maksmisest,vaesel Eestil pole sentegi jagada
h
huvitav/ 1. november 2019, 18:27
kas Toyota Otile pakkus lepingut? Ilmselt mitte! Kui nii, siis millest siin rääkida!?
z
zai/ 1. november 2019, 18:20
Kodutiim ei raatsinud Otile maksta, nüüd halavad.

k
kogemust pole Eestikesel/ 1. november 2019, 18:19
Alles esimene Tänakul ,Mäkiselgi kokku 4 MM kulda,mees teab,mis räägib,hea,et enam Mäkinen ei poputa,las teine firma vaatab,kuidas edasi,saab näha
p
põdrale.../ 1. november 2019, 18:11
....endale on vaja rohelist sammalt.
ü
Üxküll/ 1. november 2019, 18:04
Ah, tontteab. Kersti lubas lohutusauhindu jagada.
e
et siis/ 1. november 2019, 17:58
sõida rahulikult 90- ga ja riisirakett ei lagune? kuidas siis tulla maailmameistriks? kui roolivõim laguneb kihutades, siis on parsa.
n
Nojah,/ 1. november 2019, 17:34

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee