Mäkineni ei tahaks väga hurjutada, minule on ta jätnud pigem toetava mulje. Aga sellele vaidleks küll vastu, et Tänaku lahkumise põhjuseks oleks olnud ainult Toyota lagunemine, kuigi ka see oli ulmselt väga suur põhjus. Mäkinenile meenutaks, et Katsuta autol oli ju see ECU probleem veel Katalooniaski. See pole ju siiani lahendatud. Või eelmisel hooajal see velgede teema, krt kui kaua aega läks, enne kui korda saadi. Pealegi on Toyota tiimi kõige suurem puudus see, et meeskond ei aidanud Tänakut piisavalt. Vale sõitjate valik ja see saaga jätkub.
Timo sõnu ei saa uskuda, sest ta tahtnuks olla Tänaku manager, kuid ei ole ja eks ikka kade, kuna miljoneid ei tule. Tal polegi vist peale Kalle ühtegi kõva nime (kes tiitlit saaks, kuid Kalle alles teel sinna).
Mis mõttes? Umbes, et täisgaasiga sõita siis ei tohigi? Kuidas rallisid siis võitma peaks? Aga ridade vahelt loeb välja küll, et ilmselt neil omavahel ikkagi mingid lahkhelid on/oli. Kui Otil tiitel käes oli, siis Mäkinenil oli selline sunnitud võlts naeratus, kuidagi väga külm suhtumine. Vot Wilsoni õnnitlus oli ehtne ja soe, hea oli vaadata kohe. Samuti Ogier-i oma...respect!
Kaugele Muumipappa selle koosseisuga kavatseb suusatada- Matti, Kalle ja Kris? Püüdma kohti alatest viiendast ja teiste ebaõnnestumiste korral alles kõrgemaid, vitsi numero. Ühes tuleb teda siisiki tunnustada, et teiste rahaga on osavalt teinud Muumide kotimaise tiimi ja kõige selle juures endalgi tengelpung ajab üle ääre. Kaua japsid seda ainult seedida viitcivad?
Lagritsad peaks nyyd ylionnelised olema. Matti saab ihaldatud esisõitja koha, Kalle õpipoisiks ja Kris neid toetama. Tommy prillide läbi vaadatuna nagu ihana tiimi. Aga mida võidab sellest Toyota?
Ilmselgelt Mamma Mia ei tee isetegevust, kindlasti Muumipappa teadmisel ja õnnistusel. Eelnimetatud on siiski vaid Jaapani kohalikud esindajad. Tahes tahtmata jääb mulje, et tillitavad japse täie raha eest. Tavapärasest palganumbrist suurema nõutamine oli igati põhjendatud, OTT-l lisaks kiirusele ka insenertehniline pagas kaasas, mida osatakse järelikult Lõuna-Koreas hinnata märksa rohkem. Iseloom peabki nõudlik olema, muidu ikka maailmameistriks ei saa!
eks eestis on neid pooletoobiseid raha kummardajatest nõuandjaid ikka,kui kõik sujub aga kui edaspidi peaks midagi valesti minema ....siis on Ott üksi ja oh seda targutamist siis...
Japsid peaksid Toyota tiimi ette teise mehe panema. See siin ei oleks suutnud Tänakut kinni hoida. Muidu jäävad Latvalaga kahekesi ja hakkavad kuuendatest kohtadest unistama.
Mäkinen vassib! Ise ta keeldus Tänakuga lepingut sõlmimast. Meeskonnast polnud Otile vähimatki kasu meistritiitli võitmisel. Tänakule tuleb maksta korralikku palka ja tagada ka terve meeskonna toetus- seda viimast tal Toyotas polnud ja ilmselt ei tahtnud Mäkinen ka palka tõsta. Oma viga.
...eesti meedia nüüd ei tõlgi siis 1 nov. Helsingi Sanomate veebis vabalt loetavat analüüsi Tänaku manöövrite kohta, Sealt selgub et nii Fordist kui Toyotast lahkumise tegelikud põhjused on kraavioti jonnakas/isekas iseloom (mitte kellegagi ei saa läbi ega suvatse rääkida) + täiesti arusaamatud nõudmised.Ning nn manager MMärtini tobedus,lollus idiotism. Seda nii Wilsoni kui Mäkineni tallide personali suhtes
Ehk saavad Tänakust ja Neuvillest nüüd veel suuremad konkurendid, kus kumbki ei soovi teise heaks tööd teha. Kaks aastat tagasi Toyotasse minnes polnud selge, kas esisõitja on Tänak või Latvala. Kas Tänak paneb ka Neuville kindlalt paika? Tuleb siiski arvestada, et kõigepealt tuleb Tänakul uue masinaga harjuda, Neuvillel selles suhtes eelis.
Mäkinen arvab, mida Tänak arvab väljaspool TOYOTa-tiimi kasvava muru värvist.Vaat, kus mõtetelugeja.Sellega ta annab mõista, et Toyota-tiimi rohu värv oli ikka väga kollane.Otile ja Martinile ja Märtinile tundus see värv olevat lausa uriini värvi ja haises ka sarnaselt.
Sommi komm Google translatega: Tänane esimene ja viimane meistrivõistlus.Mäkinen töötas välja Tänakile võiduauto ja nüüd saab keegi teine Toyota meistrivõistlusi juhtida. Tänak pole eriti nutikas panus.
Sommid kujutavad ette nii, et vähe pole. Täiesti haiglane mõtteviis, kui Mäkineni tiimis sai tiitli, siis Tänak peab olema "lojaalne" et samas tiimis edasi sõitma. Keegi võiks endise Venemaa Keisririigi kodanikele seletada, et tänu eestlaste toele sai Tänak WRC sisse. Ilma rahata poleks mitte essugi juhtunud! Nüüd tuleb Tänakul min 5 tiitlit kokku ajada ja keisri venkudel suud kinni lüüa!
Kui endine rallisõitja mõistab lahkumise põhjusi, siis kuidas ei suutnud hoida? Sellisel juhul kokkuleppele jõudmine pidanuks olema jalutuskäik pargis. Et ei oleks saanud midagi teisiti teha, palki enda silmis muidugi ei nähta. Kui japsid nyyd korraliku sauna ei küta, siis peab järjekordselt tõdema, et kala hakkab mädanema peast ja hea oli, et tulema sai.
Oli ju öeldud, et Mia on üks suur probleemihunnik seal. Järgmine naine kellele lõi võim pähe. Mäkinen ise esitas küsimuse, et kas siis ei sobinud nende perekonna stiilis olev firma. Lisaks on sealt mitmeid inimesi juba LAHKUNUD! Ehk siis põhjusega on sealt minema mindud! Ja kui Tänak ei tahtnud uuest lepingust kellegagi rääkida, siis just nimelt selle sama probleemi pärast, mis seal meeskonnas on. Kui seal on poob-käseb-laseb ettekujutaja, siis ilmselgelt ei hakkaks ka mina nendega arutama, et mis lepingu asju ma teistega arutan, vaid teen seda privaatselt. Tulemus on suur fantaasia sommidel.
Kõik märgid näitavad, et Tommy`l ja Timo`l pole just tavapärane teamijuhi ja manageri suhe, kus üks üritab kaubelda sõitja hinda alla ja teine vastupidi üles. Tahes tahtmata jäi mulje, et Timo on avalikkusega suhtlemisel Tommy suuvooder. Kuidas sealjuures neil "läbirääkimised" välja näevad, kas japsidele tehakse teatrit?
Väga imelik vangerdus.Ott võiks fännidele selgitada,mis tegelikult toimub.Eesti inimesed,eriti saarlased,on alalhoidlikud.Mina ka sündinud ja kasvanud saarel.Ei karga asjata ühest kohast teise. Milles siis asi?!Ei usu iialgi,et uus meeskond eestlasi nii väga ootab.Igatahes imelik ja arusaamatu.Aga õnne edaspidiseks!
Jah...autod lagunevad, kui täisgaasiga sõita. Seda ainult unustas mainida, et teistel lagunesid juba varasemalt ja probleem oli teada...lahendada oleks ka hoolduses saanud, aga ei tahetud...
igatahes Jouhki sõnad panid mõtlema...selline inimene juba sõnu ei loobi ja teab, mida räägib.Soomlastel on selles valdkonnas pikk tee käidud, ei tasu nüüd minna õhku täis ja arvata , et me nüüd teame kõike. Eestil lihtsalt on nii vähe neid kogemusi.
Millist teguviisi, mida sa sonid ja mida see jouhki sonib? Tänakul lõppes Toyotaga leping ja sai Hundaist parema lepingu. Mis asi siin selline teguviis on, mida ei unustata? Nagu liberastiga räägi, kes milliestki mitte midagi aru ei saa.
Eeh, tegelikult säilitasid märtin ja tänak suhted toyotaga ja vaid mäkinen lõigati välja. Ja hyundaisse ei mindud ... nn. Mitu miljonit. Targemad teavad .. kutid on otsaga osanikud m sporti ahelates ja ilmselt teevad sama hyundaiga. Miljoneid pidanuks välja käima mäkinen ja kui tahab siis ostab nüüd viimases hädas ogieri nii, et ragiseb .. koos jouhkiga või ilma. Õigemini jouhki ongi seal vahel see vale hammasratas, mis tänaku ãra vihastas.
Eks aeg näitab, kas me kunagi Toyotast lahkumise tegelikke põhjuseid teada saame. Küll aga panevad mõtlema Jouhki karmid sõnad.
"Väga ebaprofessionaalne käitumine ning ma ütlen seda oma 35-aastase kogemuse pealt. Ma ei teeks ise kunagi midagi taolist. Nad on käitunud arusaamatult ja sellist teguviisi ei unustata." lisas Jouhki
Tundub, et Tänaku & Märtini läbirääkimiste taktika oli pehmelt öeldes mitte just kõige soliidsem.
Mäkinen võib rääkida mida tahab ja tegelikult ju küsitakse. Realsuses sai ta sellest asjast siiski teada eelmisel nädalal .. sinnani lootis, et allkiri tuleb ... käiski psühholoogiline mäng .. aga ott poiss kurjam mängis mitut mängu korraga ja võimalik, et ogier ja wilson ka olid vägagi kursis, kuidas teemad. Veel hullem . Ott poiss on vait edasi ja sõidab austraalias ka võidule ....
Noh jah. Üldiselt oli Toyotast lahkumine sunnitud käik. Kui ikka pärast auto lagunemist tikmi liinme peal rusikakangelast mängida, ei taha Jaapani mentaliteediga tiimis keegi mingist lepingu pikendamiseat iial rääkida. Hea, et meeskond siiski delikaatset joont on hoidnud.
Korra mainiti Tommit pole kuskil, ju nad üldse leppingut pole oma vahel arutanudki, visati lihtsalt tuimalt leppingu pikendus lauale arvestusega et tegelikult tall kuskile minna pole, aga võtta näpust mindi otse silm,silma vastu hammas hambavastu ville järgi ehitatud autosse.
KOMMENTAARID (67)