WRC

Belgia meedia: Tänakul saab Hyundais raske olema

Toimetas Oliver Lomp, 5. november 2019, 10:28

34 KOMMENTAARI

v
Vormsi Genn/ 6. november 2019, 00:22
jah ega Märtin kes oli fordis boss polnud ju peugeotis enam keegi ja loppes uldse fiaskoga kahjuka
t
Totuke/ 5. november 2019, 23:49
Pigem teeb Ott nende juttude peale märkmeid! Või teeb seda Järveoja!
n
5. november 2019, 20:56
no kui Loeb ilma mingi ettevalmistuseta Hyundais katsevõidud võttis usun et Ott saab hakkama.
p
Penskar 68/ 5. november 2019, 18:50
Nagu murakas ütles, ega see ülehüppamine päris õige tegu just polnud.
m
Martini/ 5. november 2019, 18:48
Eks seda saab näha kumb rohkem kraavis,võsas ja kivisid pidi kimab,üksteise võidu,kes vähem see meister ehk.hakkavad juba Austraalias masinate lammutamisega pihta,tulevaks aastaks uued mudelid mõlemil!
a
Aleksandr Suvorov/ 5. november 2019, 16:21
Raske õppustel, kerge lahingus!

s
Soome ja Mäkise poputamine sai otsa/ 5. november 2019, 15:24
ehk *sitä saa mitä tilaa ehk mida kylvad,seda l6ikad Elame näeme toda Hundai värki
a
Ants/ 5. november 2019, 15:23
Ma pigem arvan, et Neuvillel läheb raskeks- elu on näidanud, et olukordades, kus Ott veel täiega ei pinguta, ütleb Neuville, et tema sõidab piiri peal ja rohkem ei suuda jne. Seda juttu, et Neuville on peamine tiitlisoosik, kuuleb Belgia meediast koguaeg. Nende jaoks teisi sõitjaid tipptasemel ei eksisteeri. Muidugi Hyundail saab olema väga kõva kooslus ja nende vastu saamine on teistele päris korralik pähkel.
n
noh/ 5. november 2019, 15:12
Tegelikult on kõik suhteline, võib- olla Hyundai ongi mittejuhitav piirkiirustel, aga samas stabiilsem, ei saa ju kindlalt väita, et üks või teine juht aeglasem. Võrdsete autodega selgub tegelikult, kumb on kiirem...
m
maalt ja traktoriga/ 5. november 2019, 14:05
Otti huvitab kiire sõitmine ja, et auto ei laguneks ega ise rajalt välja sõida. Enne maailmameistritiitlit oli ikka vees käidud, ja kus veel. Õppis, katsetas. See hooaeg pole veel teelt väljasõitnud. Tubli on ta igal juhul.
v
vombat/ 5. november 2019, 13:13
Lihtsalt vanu uudiseid ja mingeid heietusi ei taha lugeda. Milleks seitse artiklit Tänakust enne muid uudiseid. See et meistriks tuli on juba vana uudis ja seda ajakirjanikud ju tegelikult nagunii ette ei tea kas läheb raskeks? Ainult kasutud heietused. Mitte kedagi ei huvita ju, kui just keegi Tänakule tuge ei taha pakkuda nende raskuste keskel.
n
nii lihtne see ongi/ 5. november 2019, 13:05
Raha on see, miks tiimi vahetatakse! Kõik muu on teisel kohal, kui ikka miljon vahet...... Sommid olid kitsid ja Tänak läinud!
v
vombat/ 5. november 2019, 13:00
Väga tore ju kui saab raske olema, raskuste läbi tuleb areng esile, ega ta muidu enam ei arene.

r
Rainar/ 5. november 2019, 12:56
r
Riho/ 5. november 2019, 12:54
Neuville ja Sordo on ikka väga head sõitjad.Ärme teeme häid mehi maha.Loomulikult on Otil järgmine hooaeg selliste meestega ühes tiimis raske,aga see oli tema otsus.Hoiame kõik talle pöialt.
m
Maanuel/ 5. november 2019, 12:52
r
Rull/ 5. november 2019, 12:47
Olen kindel ,et Tänak muigab selle jutu peale.
v
vombatile/ 5. november 2019, 12:47
muid uudiseid on internet täis, mis sa siis siin siin soiud kui ei meeldi, mingi imelik oled või?
k
K.i.h.n.u. V.i.r.v.e./ 5. november 2019, 12:33
Neuville ja boss ? Haha ära aja naerma
k
Kihnu Virve/ 5. november 2019, 12:32
Neuville ja Boss ..haha ära aja naerma

n
5. november 2019, 12:27
no jah. aga miks see neuville siis oma sissetallatud meeskonnas võidukas ei olnud?
o
Omamaamees/ 5. november 2019, 12:12
Veider, aga täpselt samasugust juttu rääkis Jari-Matti Latvala enne Oti siirdumist Toyotasse. Elame näeme, aga 2019. aasta maailmameister on positsioonilt siiski kindlasti Hyundai jaoks nende kallim ja kindlasti ka eelistatuim piloot.
i
Iff/ 5. november 2019, 12:06
Rallisõit ongi raske. Ja raske ei ole see mitte ainult Hyundais, vaid oli kindlasti ka TGR-s ja M-spordis. Eks Ott teadis väga hästi, kuhu ta läheb ning mis ja kes teda seal ees ootab. Vaatamata Olivier Gaspardi arvamusele, jäävad tiitlipretendentideks eelkõige mehed, kes on juba varem tiitli (või lausa 6) võitnud. Ja kui nüüd peakski Thierry oskused "kännu tagant lahti pääsema", siis ainult palju edu talle. Lõpuks võidab ju nagunii mees, kes on läbi hooaja kiireim.
i
irw/ 5. november 2019, 11:53
adamo sai esimesel ametiaastal aru, et neuville 3 aastane leping on praak ja see mees on küll hea sõitja, aga ei tule kunagi maailmameistriks. mäkinen arvas , et tänak on näljane ... aga tahtis näljasuse pealt teenida ... ometi tänak on väga näljane ja veel rohkem ta oma nälja pealt ise teenida ... seega ootab hyundaid tubli näppimine. võimalik, et mäkinen paneb soomlast ja ei luba tänakul enne 1. jaan. 2020 hyundaid näppida.
t
Teet/ 5. november 2019, 11:48
Unistagu aga edasi! Neuville jääb kindlalt Tänaku varju igas mõttes.
n
Nojaa/ 5. november 2019, 11:37
Tänak vahetas meeskonda, oli konkurentsis esimesel aastal, kuid tehnika lagunes. Teisel aastal võttis võidu. M-spordis pakkus Ogierile tugevat konkurentsi ja M-Sport võitis isegi meeskondliku tiitli. Toyotas ütles ju Latvala sama, et peab teenima esisõitja rolli välja. Soome meedia lootis, et Tänak aitab maailmameistri tiitli Soome tuua. Mis juhtus, näitavad aga tulemused. Esimene ralli Toyotaga Montes oli Tänak võidukonkurentsis. Rehv purunes, kuid sellest hoolimata sai kolmanda koha, kusjuures võttis veel Loebi kinni...
n
noh/ 5. november 2019, 11:34
Tundub, et Tänakule meeldib raskusi ületada, oleks tahtnud rahulikku elu, oleks Toyotas jätkanud ja liidri staatust nautinud.
v
5. november 2019, 11:22

j
juhhuu/ 5. november 2019, 11:14
Raske või mitte, seda näitab aeg ja raskusi Ott ei karda. Aga papp on juba käes!
m
Mis moodi ta (neuwile) / 5. november 2019, 11:13
Näitab kes on boss hakkab tänaku autol rehve läbi torkama või?
s
sto/ 5. november 2019, 11:12
Et siis Adamo võttis ralli ajaloo kõige kallima lepinguga (Jouhki sõnul) Hyundaisse Tänaku, et aidata Neuville, kes pole suutnud 5 siiamaani veel tiitlit ohustada? See on ju tervele ralli kogukonnale teada, et Adamo on tulemustele orienteeritud, ta võttis Tänaku sinna MM tiitlit tooma... Neuville ja Sordoga koos peaksid nad koguma ka piisavalt punkte et juba peale poolt hooaega tootjate tiitel kotti panna... Sest praegune tootjate tiitli ohustaja Toyota on omadega purgis... Kindlasti saab olema põnev hooaeg!
k
kama kaks/ 5. november 2019, 11:09
Eks aeg näitab - belgia ajakirjandusel muidugi jääb kahe silma vahele, et senini on neuville sõitnud koos pilootidega, kes ei ole tema tasemele TÕUSNUD (Loeb on kõll ülikõva mees, aga tema aeg sai läbi enne Ogieri aega). Tänak peab neuville'ile kaotamiseks tema tasemele KUKKUMA. Ehk lühidalt, Neuville pole veel senini valitseva maailmameistiga ühes tiimis konkureerinud, nii et paralleelide tõmbamine senisega on väga meelevaldne. Loodan, et belglastel ei ole õigus.
v
vombat/ 5. november 2019, 11:04
Äkki aitab juba sellest Tänaku jutust. Kas mingeid uudiseid pole millest kirjutada?
r
Ruudi/ 5. november 2019, 10:52
Gaspard unistagu edasi. 6a pole piriville ju tiitlit toonud. Ei võetud Tänakut sinna ilmaasjata.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee