Mäkinen on suutnud jaapanlased ära lollitada, üritab jätta muljet kui suurest strateegist, kuid tegusi pole järgnenud. Mäkineni aju on omakorda veel jouhki puuderdanud, kui ta oleks tõesti strateeg olnud, siis poleks ta Tänakut ära lasknud, ju ta hõljus pilvedes ja arvas, et on kõige, kõige , kõige. Järgmine aasta on toyota kolmas firma, mitte kõrgemal
Toyota peab endale saama ühe tippsõitja, kas siis Ogieri või Evansi. Sest muidu nad ei suuda mitte mingil moel konkureerida Hyundaiga. Meeke-Latvala-Rovanperä kooslusel oleks ilmselt keeruline M-Sportigagi konkureerida.
Muidugi oleks tore näha taas sõitmas ka Breeni ja Paddonit kuskil. Miks mitte üks M-Sportis Sunnineni kõrval ja teine Toyotas.
WRCs on konkurents isegi madalam, kui kettaheites. Mingid kaks meest sõidavad päriselt võidu ja veel paar tükki sõidavad niisama kaasa, et parem välja näeks?
Nüüd kus Tänak läinud, hakkab Toyota ilmselt uutele kanditaatidele suuremid diile pakkuma. Rovanpera ka ilmselt ei mahu järgmiseks aastaks Toyota plaanidesse, kuna keegi peab punkte ka hakkama tooma.
Arvestades seda, mis autoga Ogier sõitis ja polnud sellist suurt tiimi nagu Villel, siis kolmest suurest oligi Ville asjaolusid arvesse võttes kõige nõrgem.
Citroen lahkub seetõttu, et pappi pole. Pole ju ime, et pappi pole, vaadata, millist saasta tehasest välja lastakse, siis ei saagi pappi olla. Ma ei saa citroenist aru, vahepeal tulid juba päris ilusad autod ja tundus, et hakkab looma ja siis järsku nagu üleöö hakkas mingi disainerite kriis, kas võeti tagasi tööle need töllid, kes 1990 -ndatel seal disainisid. Jummal hoia, praegu salongi astud, no ei olegi midagi võtta, täielik pauk.