Hübriid kõlab muidugi fantastiliselt rumalalt ralliauto kohta. Mida kõike tänapäeval idiootide rõõmuks ka ära ei tehta...
Subaru comeback oleks muidugi tore aga kuidas selle Wilsoni teamiga asi oleks? Siis nagu peaks Ford ära minema. Sellest ju meeskondade arv ei suureneks. Ford ise muidugi ju ei panustanud ka õieti midagi. See oli ju omal ajal juba Marko lahkumise taga, et tehasetugi vähenes või kadus.
Kui kliimakontekstis kõneleda, siis võiks autoralli yldse kinni panna, puhas lõbu. Aga Citrööni kadu on rallile samuti kabelimatsu moodi teguviis. Kyllap rohelised mehikesed otsustavad qua vadis!
Sellest on räägitud ka, elektrimootorit kasutatakse ülesõitudel ühelt katselt teisele. Ei usu et see muutus väga oluliselt midagi halvemaks teeks, splitte on ikka huvitav jälgida ja neuville vingumist kuulata :)
Ainuke eelis, mida ma hübriidil näen, on launch control, mis on kindlasti milligrammi jagu efektiivsem kui sidur ja sisepõlemismootor. See peaks olema nii väike, et lükkaks lihtsalt rattad liikuma. Ja auto välja suretamine saaks sellega ka välistada. Paar asja isegi lahendaks selle hübriidiga. Kliimasoojenemine kõlbab ainult liberastidele, kes elavad paralleelreaalsuses.
KOMMENTAARID (6)