Et karu Ott nüüd hunduga käpad kokku lõid, eks vaatame, mõlemad on meie metsade valitsejad, arvan, et hundudel läheb raskeks, eks teised firmad tahavad ikka meie karupoissi eemale tõrjuda, loodame parimat, elagu hundud!
Tänak tahtis ka Toyotas sõita tegelikult,endal oli juba tegemikult leping hyundaiga taskus...aga peale sõitu suudles Toyota märki,samuti selgelt teatas et tahab olla isa ja sõita Toyotaga.See oli Iso V_ _ _ u kes Oti hyundaisse smugeldas.
Krt ei tahaks pessimist olla,aga hundaist vist Ogieri ja Toyota kombole vastast ei ole. Eks nad tööta palehigis,et need tehnilised mured saaks lahendatud ja enam ei kimbutaks. Kiirusele polnud Toyotale vastast. Ja ega Ogier papist poiss ole. Loomulikult sooviks ma,et eksin ja kombinatsioon Tänak/hundai ka poodiumi kõrgemale astmele hooaja lõpuks viib.
Citröeni lõpetamisest hoolimata on järgmisel hooajal põnevust ja intriigi küllaga. Kuna Ogier ja Tänak uutes autodes, siis Neuville jaoks taas hea võimalus aga samas ka suur pinge kohe hooaja algusest, sama Ogieriga, kes tahab nui neljaks karjääri lõpetada maailmameistrina Tänak vastupidiselt on tänu tiitlile on pingetest vaba. Tegelikult tundus juba eelmisel hooajal, eriti teises pooles, et Tänak mängib sellist kassi-hiire mängu ja ei vajuta täiega. Ja kui oli vaja täiega panna, siis tuligi selline tulemus, nagu Kataloonia punktikatsel
Ju kõigest ei räägita ja polnud kõige ilusam see Tänak-u lahkumine Toyota-st! Samas huvitab sõitjaid ka raha!
Ogier tundub igal juhul vähem ülbe kui Tänak!
Õigus on neil,kes arvavad,et uus hooaeg algab nullist ! Ogieri kasuks räägib kiire masin ja 6 kordse maailmameistri kogemus. Samas ihkab ka trooni tagasi. Oti kahjuks räägib aga ka auahne ja pretensioonika meeskonnakaaslase kõrvalolek. Ikkagi 5 korda teine. Neuville tahab tiitlit. Kokkuvõttes kaks väga kõva teami. Aeg näitab,kuid Otil on tiitlit kaitsta raske.
Millegi pärast on asjadest jäänud mulje, et plaan Ogier Tänaku asemel Toyotasse tuua oli mõnel mehel ammu enne seda kui lepingute trall pihta hakkas. Kindel on see, et prantslasest sõitja aitab autode müügile ja kaubamärgile tunduvalt paremini kaasa kui mingi tundmatu väikeriigi mees. Kui sündmused ritta panna siis jääb vägisi selline mõte aga edu nii ühele kui teisele sõitjale. Saab huvitav olema
Aga tõesti võib-olla keegi siristaski mäkinenile, et Citroeni sarja jäämine pole kindel ja sellepärast suunduski Otiga lepinguläbirääkimiste ajal varupingile kindla sooviga Ogier oma meeskonda saada.
See on see kõige huvitavam rõõm , mida inimeste jaoks taevane jumal välja mõtelnud on ! Tänak on tubli ja Hyundai avab shampanja ikka kõrgemal kui Toyota.
Need tunduvad jah väga hapud viinamarjad. Ma ei usu, et Evans ja Rovanperä on veel võimelised tiitli eest võistlema, niiet jätkub taas Ott-Ogier-Neuville tihe andmine, sel hooajal aga veel tihedama konkurentsiga, kuna Ogieril on korralik auto. Ilmselt hakkab auto vastupidavus mängima suurt rolli. Siis aga on Hyundail väike eelis Toyota ees, vähemalt senisele tuginedes.
Toyota bossil on mõru pill alla neelata, et kiireim mees nende teamist lahkus. Hea kui järgmine aasta üldse sellel laguneval Toyotal kusagil sõna sekka on öelda.
Kõik võib juhtuda. Pole mingi ime, et Toyota koos Ogieriga võibgi järgmisel aastal taas kõrgemal poodiumiastmel olla. Muidugi loodan, et aasta pärast saab Tänak muiata ja Toyota pealikule meenutada öeldut.
KOMMENTAARID (32)