ja tuletage meelde 2017 Monte Crlo rallit, kuidas Ott ja Martin lendasid libedatel ning lumistel mägiteedel allamäge igas kurvis täisgaasil 2-3 silindriga.... ja LÕPETASID SELLEGI POOLEST KOLMANDAL KOHAL ! :)
Vot see oli sõit.
Et sommidel ja muudel targutajatest pudulojustel suu kinni lüüa, tuleb Tänakul saada 10-kordseks maailmameistriks.
Siis hakkavad sommid üles lugema oma, et kes kõik neil meistrid olnud. No ütleks nii, et siis kui eestlased vangis olid ja konkurentsi neil polnud, olid nad meistrid. Nüüd kui on konkurents, näete, kes on tõelised meistrid. Tänak on kõige kiirem olnud juba alates 2017 kui sai Martini omale kaardilugejaks. Nüüd on nad oma koostöö tipptasemele viinud. Ainuke takistus oli Toyota, kes röövis 2018 tiitli.
Päris naljakas on lugeda, et nende ainuke TRUMP on Monte-Carlo ralli võidud, et nad oskavad seda rallit võta. No tore on, aga selle Monte-Carlo potensiaalse võiduga ei võida MM TIITLIT johhaidiiii! Tänak kõikides teistes rallides Ogierist üle. Läks vist see väike asi meelest teil oma Monte vaimustusega.
Igaljuhul, tuleb põnevam aasta ja tänu sellele üles haipimisele.
irw, mäkinenil oli häda et tänak liiga kõva mees on ... seb on palju neutraalsem ja sobib jaapanitele ka paremini suure riigi esindajana ... aga .... hyundail on ambitsiooni ning kui ta jätkuvalt ei lagune ja kiirus üles saadakse liigub nagu kuul tänaku käes. ja kui oled toyotaga maaimameister on vaid üks asi, aga kui oled hyundaiga oled kohe eriti eriline boss ajaloos.
ja see on selge, et 2020 selgitav´b maailmameistri kus pärast küsimusi ei jää ... aga äkki jne. muuseas .. kui tänakul see ecu lagunes polnud toyotal kohapeal isegi asendust. keegi tark oli ma´ha jätnud ...ma ei tea kust saadi
Mis kiirust see hundai sul siin üles saama peab? Jälle see sama jutt, tojota on kõige kiirem auto. Kust otsast. Tänak ise oli kiire.
Hundai pidi saama Tänaku lihtsalt sanga.
Ogier on kõva, kõik teavad.Küsimus on selles kas motivatsiooni jätkub nt.kui tehnilised probleemid tabavad. Üllataja ja kaartide segaja võib tuleval hooajal olla hoopis Evans. Kiirus ja sisu on mehes olemas. Isu peaks ka hea olema. Mingis mõttes tundub, et Ott on see kes peab kõige rohkem “tõestama”. Oma valikut....ja siis vormistama 2x. Champion.
Pärast seda võtan õlle ja lähen sommide komme lugema. Amen
Sommidele võib juba praega panna, et Tänak on 4-kordne aasta sõitja. 2016 oli Tänaku takistuseks ebasobiv kaardilugeja ja piirangutega eelarve. Kõik muutus, kui Martin hakkas kaardilugejaks.
Ogier on kõva, kõik teavad.Küsimus on selles kas motivatsiooni jätkub nt.kui tehnilised probleemid tabavad. Üllataja ja kaartide segaja võib tuleval hooajal olla hoopis Evans. Kiirus ja sisu on mehes olemas. Isu peaks ka hea olema. Mingis mõttes tundub, et Ott on see kes peab kõige rohkem “tõestama”. Oma valikut....ja siis vormistama 2x. Champion.
Pärast seda võtan õlle ja lähen sommide komme lugema. Amen
Ott juba oli Ogieri abimees Fordis29. november 2019, 23:44
Talle ehk aitas ja ei tahtnud gaasi maha poole sõidu peal enam võtta. Korralik koosa Ogierile kui kaotab. Loodetavasti Tänak üle ei pinguta ja liigseid riske suudab ikka vältida.
Tuleb lugeda ralli uudiseid aastast 2017,siis Mäkinen ütleb,et Ott Tänak on parem kui Ogier ja Ogieril pidavat kehv iseloom olevat. Täna ei teagi,kas need sõnad on kellegi ajakirjaniku fantaasia või tegelikus.
KOMMENTAARID (21)