Järgmisel aastal ei näe me Citroeni tehasemeeskonda MM-sarjas.Foto: Bradley Collyer
WRC
1. detsember 2019, 08:45

„Tahame, et 2023. aastal sõidavad autoralli MM-sarjas 20 tehasetiimide autot.“ (5)

Citroeni lahkumisega autoralli MM-sarjast panevad järgmisel hooajal WRC-autod joonele Toyota, Hyundai ja võib-olla ka M-Sport. Viimaste osas peaks selgus taas saabuma detsembri teises pooles.

Rahvusvahelise autoliidu FIA rallidirektor Yves Matton ütles Prantsusmaa väljaandele AUTOHebdo, et ta oleks osanud Citroeni poolt ette näha uue auto arendamiseks vaheaasta võtmist. Ent kohene taandumine üllatas teda väga.

"Kahju, et kaotasime sellise väärtusega tehasetiimi," ütles belglane. "Samas on loogiline, et mõned tootjad saabuvad ja teised taanduvad – firmades vahetatakse ikka suundi. Oleme praegu mõne tootjaga läbirääkimistes, kes on varem autoralliga tegelenud."

Kui WRC-autosid näeme tuleval aastal tänavusest vähem, siis R5-masinaid, millega sõidetakse WRC2-klassis, peaks rajal olema rohkem. Nimelt teeb Hyundai selles vallas suuremat tööd ning varsti peaks valmis saama ka Toyota R5.

"Tahame, et 2023. aastal sõidavad autoralli MM-sarjas 20 tehasetiimide autot. Ma ei räägi WRC-masinatest, sest see oleks võimatu. Madalamate klassidega koostööd tehes võiksime aga selleni jõuda," ütles Matton.

52aastane rallidirektor on MM-sarjas tuntud nimi, kuna töötas vahemikus 2012-2018 Citroeni tiimipealikuna.