WRC

Malcolm Wilson andis M-Spordi uue hooaja sõitjate osas selge vihje (1)

Toimetas Karl Juhkami, 1. detsember 2019, 16:05
Malcolm Wilson.Foto: Jaanus Ree/Red Bull Content Pool
Kui Toyota ja Hyundai* rallimeeskondade osas on tulevaseks hooajaks pea kõik selge, siis M-Sport pole ühtegi ametlikku pressiteadet veel välja saatnud.  

See hõlmab ka teadet M-Spordi WRC-sarjas jätkamise kohta, kuid tiimipealik Richard Milleneri sõnul selle pärast liigselt muretsema ei pea. 

Seega edasi pilootide juurde. Kõigi eelduste kohaselt istub ühe Ford Fiesta rooli soomlane Teemu Suninen, kes on sinise neljarattalisega kihutanud ka viimasel kolmel aastal. Sellele viitas mõned nädalat tagasi ka Millener, kui lausus, et "loodame, et jätkame koos Teemuga, kuid me pole veel valmis sõitjate nimekirja avalikustama.“ Kuna aga tiimi senine esipiloot Elfyn Evans lahkus Toyota leeri, on teise sõitja koht samuti prii ning võimalikke kandidaate rohkem kui üks. 

Uue hooaja eel on jätkuvalt lepinguta Craig Breen (29), Andreas Mikkelsen (30), Kris Meeke (40), Gus Greensmith (22), Hayden Paddon (32) ja Esapekka Lappi (28). Kontrahtita on ka Jari-Matti Latvala (34), kuid soomlane on meediale juba sõnanud, et soovib uuel aastal Toyotaga osaleda kahel kuni viiel rallil. 

Wilson andis Saksamaa väljaande Rallye Magaziniga suheldes mõista, et nemad soovivad panustada noorele talendile. "Tahaksime komplekteerida ennast pigem noorte sõitjatega, kellega ühes aastate jooksul areneda ning neid maailma tippu viia," sõnas ta. 

Eelpool nimetatud pedaalitallajatest on kõige vähem aastaid turjal 22aastasel Greensmithil, kuid paraku on temal ka kõige vähem kogemust – britt on WRC-masina roolis istunud vaid kolmel võidukihutamisel.

Vanuselt järgmine on Lappi, kelle palkamise kasuks räägib ka fakt, et tegelikult laekub tema uue aasta töötasu Citroenilt, kellega tal oli leping 2020. aasta lõpuni. 

Tänavu pani M-Sport seitsmel rallil välja ka kolmanda auto: Monte Carlos ja Rootsis juhtis seda Pontus Tidemand, Portugalis, Soomes ja Saksamaal aga Gus Greensmith. Oma võimaluse teenis tegelikult ka Hayden Paddon, kes pidanuks startima Austraalias, kuid too ralli jäi metsatulekahjude tõttu ära; Soomes keeras uusmeremaalane neljarattalise aga testidel üle katuse, mistõttu jäi ka seal Paddonil kihutamata. 

"On enam kui kahetsusväärne, et Hayden'il ei õnnestunud sel hooajal startida. Ta on suurepärane ja väga usaldusväärne kutt. Oleme temaga pidevas ühenduses ning arvan, et näeme teda ka tulevikus Fiesta roolis," sõnas Millener. 

"Kaks autot on meil alaliste sõitjatega, kuid mõtleme ka kolmanda auto peale. See ei pea olema vaid Gus [Greensmith'i] võimalus, vaid ka teised sõitjad, sh Paddon, võivad selle rooli istuda."

Järgmise aasta rallitiimide ametlikud koosseisud praeguse seisuga:

Hyundai*:

Ott Tänak ja Martin Järveoja
Thierry Neuville ja Nicolas Gilsoul
Dani Sordo ja Carlos del Barrio (leping seitsmeks ralliks)
Sebasiten Loeb ja Daniel Elena (leping kuueks ralliks)

Toyota:

Sebastien Ogier ja Julien Ingrassia
Elfyn Evans ja Scott Martin
Kalle Rovanperä ja Jonne Halttunen

M-Sport:

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee