WRC

Andrea Adamo tõi välja kõige tähtsama muudatuse, mis aitas Hyundai maailmameistriks 

Toimetas Karl Juhkami, 10. detsember 2019, 18:35
Andrea AdamoFoto: Imago Sport/Scanpix
Hyundai rallimeeskond avaldas ühismeedias video, kus nende sõitjad ning tiimiisad rääkisid veidi meeskondliku MM-tiitliga kulmineerinud hooajast. 

"Kui ma Hyundaisse jõudsin oli juba kõik väga heas korras, seega pidin lihtsalt juhtimisega peale hakkama. Õnneks leidsingi väga head koostisosad, et teha väga hea kook. Või siis spagetid," sõnab Hyundai rallitiimile tänavu esimese meeskondliku MM-tiitli toonud tiimipealik Andrea Adamo. 

Samal teemal

"Kõige tähtsam muudatus, mida ma tegin, oli olla igapäevaselt kohal. Leidsin, et nad vajavad seda – et inimesed näeksin, et olen kogu aeg asjas sees. Nende nina alla ning võtan vastutust," jätkas itaallane. 

"Ütlen alati, et mina olen meie nägu, koos võidame, aga mina kaotan. See oli minu lähenemine juba esimesest päevast. Kui keegi ründas Hyundaid, siis olin mina see, kes meid kaitses. Ma ei lubanud inimestel mu töötajate üle nalja teha või neid nurka suruda. Probleemses olukorras tuleb näidata näpuga minu, mitte mu töötajate suunas," sõnas Adamo. 

Oma bossi kiitis ka tänavu kahel rallil Hyundai rooli istunud Craig Breen: "Andrea mängib MM-karussellis justkui pokkerit. Ta kasutab kogu aeg parimaid kaarte. See on üliäge, kui keegi süstib sinusse pidevalt enesekindlust ja kui mul tuli võimalus nendega ühineda, siis ma ei lasknud kaks korda küsida."

Üks Adamo trikkidest oligi sõitjate roteerimine. Ainsana tegi Hyundai masinaga täishooaja kaasa MM-sarja teisena lõpetanud Thierry Neuville. Ülejäänud masinate roolis istusid Andreas Mikkelsen, Dani Sordo, Breen ja üheksakordne maailmameister Sebastien Loeb. 

Hyundai Motorspordi president Scott Noh hindab kõige suuremalt just Loebi panust. "Ta on WRC-maailmas omamoodi kangelase või legendi staatuses. Ta panustab oma tiimikaaslastesse meeletult, eriti oma kogemuse ning teadmistepagasiga. Tema toetuse toel astusid meie sõitjad mitu sammu edasi," sõnas Noh. 

Loeb tunnistab, et pärast ligemale kahte aastakümmet Citroenis oli Hyundaisse siirdumine tema jaoks keeruline, kuid vajalik väljakutse. "MM-sari on väga-väga kõrgetasemeline, mistõttu võin ma kerge vaevaga teistest sõitjatest maha jääda. Kas või seepärast, et pean pidevalt uusi rallisid õppima. Hyundaisse siirdumine oli minu jaoks keeruline, sest see polnud see, millega olin harjunud, kuid see oli minu jaoks väljakutse ja teadsin, miks ma siia tulin. Olen Hyundais, et neid aidata ja oma kogemusi edasi anda."

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee